Örebrocupen söndag
Info inför söndagen! Ösk svart bestående av Kasper, Nils, Love, Lee, Rasmus, Ronit, Vilgot, Axel och Mustafa samlas i Birgittaskolan 9.50 för match mot Haninge HK 10.40 Ösk vit bestående av Johan, Danny, Maximilian, Hannes, Bastian, Alfred, Olle, Gustaf och Viktor samlas i almbyskolan 9.50 för match mot Ludvika handbollsförening 10.40 Nu laddar vi med sömn och en rejäl frukost imorgon, så ses vi laddade kl 9.50!
P2010
17 sep 2022
0kommentarer
OBS! Lag svart samlas 15:50!
Hej! Jag sa samling 16:00 men det är 15:50 som gäller! Ses snart! /Paulina
H-P-2011/12
17 sep 2022
0kommentarer
Fika försäljning
Dagens fikainsats gav 390 kronor till lagkassan. Stort tack till er som bidrog med kaffe och fikabröd!
F-P2012 Vit
17 sep 2022
2kommentarer
Poolspel Fjugesta 18 september.
Vi samlas på parkeringen på Ekäng kl 9.00 för avfärd mot Fjugesta, Bergavallens IP. Vi har två lag anmälda. Det ena laget spelar sin första match kl 10.00 och det andra laget spelar sin första match kl 11.00. Lagindelningen gör vi på plats. Matchtröjor har vi ledare med oss. Glöm inte att ta med vatten och gärna något mellanmål. Nu kör vi!
F-P2014
17 sep 2022
1kommentar
Info om kickoff på Ekängen 23/9
Hej alla föräldrar och barn! Nu räknar vi ner till kickoff på Ekängen 23-24/9. Vi samlas på Ekängen, ÖSK ungdoms klubblokal 17.00 Vi äter pizza tillsammans på närliggande pizzeria. För er som vill sova över så finns det sängar med täcke och kudde. Ta med sängkläder, tandborste/tandkräm och ombyte/träningskläder till lördagen. Laget går sedan och kollar på matchen mellan ÖSK-Lidköping som börjar 19.30. På lördagen äter vi frukost tillsammans och för er som inte vill sova över möts vi upp vid ishallen 08:45 för ombyte och träning. Vi ledare ordnar med frukost och godispåse. Hör av er till Christin 070-4647880 om ev allergier senast 21/9.
B-P11/12
17 sep 2022
2kommentarer
Extra jobb - lördag?
Hej! ÖSK U hörde av sig & behöver mer folk till cupen imorgon! Detta kräver snabba svar, & att spelare tar ett pass till & att föräldrar också kanske behöver rycka in. Se bif bild vad som gäller. Vi behöver ju alla pengar vi kan få in, & det är ju bättre att spelarna jobbar än att vi måste sälja en massa olika saker… Skriv nedan vilka tider ni kan så ser vi om vi kan fylla antingen filmningen ( 1 pers/pass ) eller SEKet (.2 pers/pass ) eller båda!
Herrjunior
16 sep 2022
9kommentarer
Laguppställning för hemmamatchen mot Karlslund lördag 10:00
Samling: 09:20 på Ekäng. Kom ombytta och klara i matchkläder dvs svarta shorts, vita strumpor och vit matchtröja Ledare: Peter och Johan Olle Ardesjö Arios Ako Arve Widén Gustav Fredriksson Edvin Åhlund Oscar Bjurling Axel Krejby Deniz Cakir Danial Faizi Nils Sjöstedt //Ledarna
F-P2010 Vit
16 sep 2022
0kommentarer
Bollkallar till matchen på lördag
Samling 14:00 vid Behrn Arena. Ni samlas vid Arenainformationen 1 h innan matchstart, den ligger på västra läktaren mot idrottshuset. Där kommer ni mötas upp av en ansvarig person på ÖSK Elit Fotboll. Alla spelare ska ha på sig ÖSK-träningskläder, det vill säga t-shirt alternativt överdragströja och selectbyxor. Bollkallar: Oscar Arve Lennox Edvin Gurra Nils Oliver Eljo Bårbärare: Råbert Hanna Förälder till Oliver Förälder till Eljo
F-P2010 Vit
16 sep 2022
3kommentarer
Ingen träning lördag - match söndag.
Hallå! Vi väljer att vila oss i form och tränar inte lördag men spelar poolspel på söndag. Vi samlas 13.30 på Pettersbergs IP. Vi kommer att ha med matchtröjor men ta med svarta shorts och strumpor. I övrigt gäller samma som alltid!
F-P2014 Svart
16 sep 2022
2kommentarer
Laget till helgens poolspel + info jobb Select Cup 1-2 okt
Hej! Här kommer laget till lördagens poolspel på Sörbyvallen. Endast ett av våra tre lag spelar poolspel denna helg övriga två lag spelar nästa helg. Det innebär att många spelare får vänta till nästa helg med att spela match. Denna helg har vi prioriterat de som endast kunde denna helg. Poolspel lördag 17 september, kl 10-12 Plats: Sörbyvallen Samling: kl 09.15 Vi möter Laxå och Karlslund. Laget Lucas Noah L Edvin Oskar Gabriel Adam Manne Noel Tränare: Markus Ladda ordentligt så ses vi imorgon! Jobb Select Cup 1-2 oktober Våra grabbar kommer spela Select Cup 2 oktober där vi ställer upp med två lag och spelar 7-manna matcher för första gången, vilket både grabbarna och vi tränare tycker ska bli jätteroligt. Vi som lag kommer behöva hjälpa klubben med jobb under cupen helgen 1-2 oktober och vi behöver då hjälp av er föräldrar att bemanna olika positioner. Positionerna kommer vara att bemanna kiosk, grilla eller parkeringsvakt. Mer exakt information om tider och arbetsbeskrivning kommer inom kort så fort vi fått den från ÖSK Ungdom. Bra om så många föräldrar som möjligt kan hjälpa till, vi behöver helst allas hjälp. Är vi många behöver var och en förhoppningsvis inte stå någon längre tid på en position. Fundera på vad ni helst hjälper till med så går det smidigt när vi skickar ut info om positioner och tider som ska bemannas. Trevlig helg! Mvh Tränarna
F-P2013 Vit
16 sep 2022
1kommentar
Visa fler nyheter