Ändrad tid för match 24/9
Hej! GSBK har tyvärr inte fått ihop ett lag till matchen på lördag. Ni som är kallade till lördagens match kommer istället att få spela match mot Sturehov. För att det ska gå att genomföra behöver vi flytta starttiden på matchen till kl 12.00 vilket innebär att vi samlas 11.20 på Ekäng. Hälsningar tränarna
F-F2011
21 sep 2022
0kommentarer
Viktig info!
Hej på er! ÄNTLIGEN SÄSONGSSTART SNART - HÄRLIGT!!! I förra veckan träffades 2 mammor från IBF & 2 från ÖSK för att prata ihop oss om ekonomi & det praktiska vi har framför oss med matcher mm... Här kommer en liten sammanfattning - vi återkommer närmare i de olika frågorna... Funktionärer vid matcher: Till varje hemmamatch behöver vi 2 personer i SEK & 1 i kiosken & 1 i entrén. ( inträdet kommer bli 40kr ) Vi kommer att skicka ut kallelse till dessa jobb så snart vi ser vilka som är kallade till match... ( och ni kommer förstås gärna jobba, så ni slipper betala entré... ) Om ni har ett önskmål angående om ni vill jobba i kiosk eller sek - skriv en kommentar här så noterar vi. Försäljningsaktiviteter Vi behöver såklart få in pengar till laget så vi kan betala domare mm. Eftersom de flesta spelare spelar i flera lag välder vi bort bingolotterna här så ni kan fokusera på dem i de andra lagen. Istället har vi bestämt oss för att sälja sälja JULPAPPER - något som inte alla andra lag gör. Vi skickar med spelarna info från träningen ikväll så ni kan sätta igång och sälja direkt... Antingen lägger ni in försäljningen själv på hemsidan- använd kod 53R6PY- eller lämna in foldern till Veronica senast 3/11. Varje familj måste sälja MINST 3 förpackningar, men vi hoppas att ni säljer många fler så att vi får in lite på kontot. Arbetsuppgifter Vi har fått frågan om vi kan jobba på Select Cup & KOSA-natta ( 14-16/10 & 28-30/10 ) så sätt av de datumen i kalendern så får vi se vilka tider det blir, & hoppas att det passar bra med våra matcher... Det var allt för nu... / Anna-Karin, Veronica, Monica & Annik@
Örebro JAS
21 sep 2022
9kommentarer
RC och kalendrar
Anna kommer att hämta ut RC och kalendrar så att ni kan hämta dem på träningen ikväll. Hon kommer att vara tillgänglig från 19.30 på träningen. Angående kalendrar så kan ni ta så många ni tror att ni kan sälja och får ni inte allt sålt så kan ni lämna de som blir över åter. Återkommer om när det är aktuellt. Angående betalning så swicha till 123 343 11 37 ÖSK Ungdom FP12 vit senast 14 oktober. Märk inbetalningen med RC + barnets namn så att jag och vår ekonomikontroller kan hålla koll på att det är det som avses.
F-P2012 Vit
21 sep 2022
3kommentarer
Ledargruppsträffar
Hej alla ledare! Fabian Arvidsson heter jag och jag är ny verksamhetsutvecklare för innebandyn på ÖSK Ungdom. Jag skulle gärna träffa alla er ledare och prata om innebandy, era lag, vad ni planerar att göra under säsongen och om ni har några funderingar. Därför vill jag boka in ett möte med alla lags ledargrupper. Det är viktigt att så många som möjligt kan delta, så kolla med hela ledargruppen att i princip alla kan före ni bokar en tid. Det är alltså en tid per lag som vi ska hitta. Mötena kommer att vara på klubbhuset och jag kommer att försöka hitta tider mellan kl 14:00-19:00. Själva mötet räknar jag med att det tar ca 60 minuter. Hittar ni inga tider som passar er får ni gärna kontakta mig direkt så ser vi till att hitta en annan tid. När ni bokar tiden fyller ni ert namn följt av vilket lag ni bokar under "Your name" Exempel: Fabian Arvidsson - I-P1986 Tillgängliga tider hittar ni på den här länken: Tider att boka Har ni några frågor eller funderingar är det bara att ni hör av er. Det ska bli roligt att träffa er alla! Vänliga hälsningar, Fabian Arvidsson 073-6319561 fabian.arvidsson@oskungdom.se
Innebandyledare
21 sep 2022
4kommentarer
Träningsmatch 30 September
Efter att Örebrocupen spelats vill vi ledare fortsätta spela fler matcher och utveckla varje individ ännu mer. Nu har vi gjort klart med ytterligare träningsmatch och vi kommer spela emot Vintrosa fredagen den 30/9 klockan 18:30. Samtliga killar kommer inte tas ut till denna match. Blir man inte uttagen till träningsmatchen är man garanterad att bli uttagen den 16 Oktober. Datum: 30 September Plats: Änglandaskolan Samling: 17:45 Matchstart: 18:30 Speltid: 3 x 20 minuter Motståndare: Vintrosa Notera att kalendern är uppdaterad med seriematcher! Vi har valt att ställa upp i en serie även iår och den här säsongen är det endast 10 seriematcher totalt. Det kommer under säsongen arrangeras fler matcher för att ge alla killar mycket speltid. Vi är en bred och stor trupp vilket gör att det kräver många matcher för att alla ska få spela många matcher! I övrigt är jag nöjd med uppstarten av säsongen och den utveckling killarna har gjort. Träningsnärvaron på träningarna har varit hög vilket är något jag verkligen gillar som gör att kvaliteten blir väldigt bra, fortsätt så. Som ni säkert noterat under de senaste veckorna har Erik lämnat laget för att leda pojkar födda 2008 vilket gör att jag kommer bära huvudansvaret hela säsongen. Hojta till om ni har några funderingar! Hälsningar ledarna
H-P-2011/12
21 sep 2022
1kommentar
Poolspel
24/9 så arrangerar vi årets sista poolspel för denna säsong Som sist så behövs det hjälp med att handla/baka lite olika saker. Det som behövs är: 1 st mjölk / klart daniel 1 st kartong med te / klart daniel 50 bullar 30 muffinsar eller 2 st sockerkakor / klart daniel 50 caprison med olika smak /klart Camilla 1 påse kexchoklad / klart Kristian 1 påse plopp / klart kristian 1-2 påsar klubbor beroende på hur många det är i påsen /klart Maja kaffe finns kvar sen förra gången Komentera med vad du kan hjälpa till med att fixa så uppdaterar jag här efterhand. Behövs kiosk personal mellan 09:30-12:30 umgefär då det handlades en del innan och efter matchstart sist.
F-P2013 Svart
21 sep 2022
3kommentarer
Poolspel söndag
På söndag ordnar vi poolspel igen, sista för säsongen. Vi kommer att spela 10.00-13.00, vilket innebär att det sträcker sig över lunch, vi har då möjlighet att grilla och sälja hamburgare för att dra in pengar till lagkassan. Innan vi åker och handlar in detta vill jag kolla så att det finns tillräckligt med föräldrar på plats för att hjälpa till - fixa grillarna, grilla, sälja, städa undan. Svara gärna under onsdagen. Tack på förhand! /Lagledarna
F-P2013 Vit
21 sep 2022
9kommentarer
Extra spelare till match imorgon
Hej! Vi behöver en extra spelare till matchen imorgon onsdag 21/9. Samling 17.00 på Rosta gärde. Mer info finns i kalendern. Svara genom att kommentera denna nyhet. I vanlig ordning är det den som svarar först som får spela. Hälsningar Kim
F-F2011
20 sep 2022
1kommentar
Karlskoga i helgen
********************************************************************************************************** Det har blivit förändringar i spelschemat se bild för nya spelschemat ************************************************************************************************************ Hej! Helgen närmar sig med stormsteg och äntligen är det dags för matcher! Vi har första match 9.30. Samling i Karlskoga 8.45 alt Parkhallen 8.00 för samåkning. Det kommer att finnas kiosk på plats - vi ser gärna att alla ansvara för sin lunch. Vi har totalt 4 matcher- alla kommer att få spela 3 matcher då vi kommer utgå på 2 femmor per match. KIBs cup för flickor 10/11 lördag 24:e september Karlbergshallen Vi kommer spela i Karlbergshallen (adress Flygfältsvägen 12F). Alla kommer få ett eget omklädningsrum som ni kan använda under hela dagen. Spelschema Matcherna 2 x 15 min rullande förutom de sista 2 minuterna i matchen där tiden är effektiv. 5 minuters paus mellan varje period. Vi kommer ha en kiosk där vi säljer kaffe, fika, dricka, godis, korv. Endast betalning via swish.
I-F 2011/12
20 sep 2022
6kommentarer
Föräldramöte tisdag 20 september kl 18:30
Påminner om föräldramötet! På tisdag 20 september kallar vi till föräldramöte för alla föräldrar i P10 Vit. Mötet kommer att hållas i ÖSK Ungdoms klubbhus på Ekängs IP klockan 18.30. Det är representanter från ÖSK Ungdom som håller i mötet. Har ni några funderingar eller frågor kan ni höra av er till mig på daniel.hasselstrand@oskungdom.se. Med vänlig hälsning, Daniel Hasselstrand.
F-P2010 Vit
19 sep 2022
1kommentar
Visa fler nyheter