Sista beställningdag Newbody
Hej! Vill man ha hjälp lägga in beställningen kan man lämna den till Linda P på torsdag innan träning. Lägger man in den själv är söndag sista dag att klarmarkera sin beställning! Linda P & Anette
I-F 2010
26 sep 2022
0kommentarer
Arbete på Select Cup!
Hej! På söndag ska vi tillsätta kiosk på Lillån IP mellan 08:00-18:30. Vi behöver vara två vuxna i kiosken under dagen. Söndag 2 Oktober 8-12 Oliver, Levi 12-16 Julian, Hugo 16-18:30 Svante, Arthur Ni som ska jobba svara gärna via sms på 070 582 46 70 så jag vet att ni har läst nyheten// Mvh Föräldrargruppen
F-P2009
26 sep 2022
4kommentarer
Jobb Select cup lördag 1/10
Hej alla föräldrar, Nu har vi blivit tilldelade våra arbetsuppgifter till lördag. Vi ska vara dörrvakt på klubbhuset på Ekäng. I arbetsbeskrivningen ingår: - Ta emot lag - Guida lag till omklädningsrum - Se till att inte för många besökare vistas i lokalen samtidigt. - Vara behjälplig vid övriga frågor Vi behöver ha minst 1 person på plats mellan 07:30-19:00 på lördag. Ju fler vi blir desto kortare pass behöver varje person göra. Vi ber därför samtliga att kommentera i tråden vilka tider ni är tillgängliga och kan hjälpa till. Vänligen kommentera tillgänglighet senast torsdag 29/10 18:00. Jag kommer utifrån detta att bygga ett schema och publicera fredag förmiddag med vilka tider alla har blivit tilldelade. Har ni några frågor så hör av er till mig! mvh / Ivan
F-F2012
26 sep 2022
7kommentarer
En extra träning nu på onsdag
Hej! Vi lägger in en extra träning nu på onsdag! Detta för att träna på att spela på 5-mammaplanen som vi kommer att spela på på cupen på söndag! Det är vanliga gräsplanen på Ekängen kl 17.30-18.30!
F-F2015
26 sep 2022
1kommentar
Träning ikväll men ingen träning på tisdag.
Hej! Ikväll 26/9 måndag, tränar vi på som vanligt! Imorgon, tisdag 27/9 kommer det inte bli någon träning då alla ledare har förhinder. Jag återkallar den träningen. Kallelse inför nästa vecka kommer att skickas ut i mitten eller av slutet i nästa vecka!
H-F 14 (Födda 2012-13)
26 sep 2022
0kommentarer
Arbete på Select cup, söndag 2 oktober
Hej! Som vi tidigare har flaggat för ska vårt lag arbeta på Select cup. Arbetet ger tyvärr inga inkomster till lagkassan utan är något vi som lag förväntas bidra med till ÖSK ungdoms organisation. Vårt lag har fått i uppdrag att ansvara för kiosken på Ekängs IP under söndagens omgång av Select Cup, den 2:a oktober. Arbetet går ut på försäljning och påfyllning (lagret finns i klubbhuset), personal från ÖSK Ungdom kommer att finnas på plats. Vi ska bemanna med två personer per pass mellan 07.30 och 19.00. Det går jättebra att byta inbördes eller med andra i laget om man själv hittar en ersättare. Kontakta Hanna Håll vid ev. sjukdom 0732706285. Schema: 07.30 – 09.30 Benjamin, Carl & Edwin 09.30 – 12.00 Felix & Julian 12.00 – 14.30 Loui & Alex 14.30 – 17:00 Mubarak & Pelle 17:00 -19.00 Sixten H & Sixten GV Mvh ledargänget gm Hanna Håll (Samuels mamma).
F-P2012 Svart
26 sep 2022
10kommentarer
Select Cup
Vi har fått i uppdrag att bemanna grillen på Ekäng IP mellan 10:30-15:00 den 2:a oktober. Varje pass behöver två personer som ska ansvara för tillagning och försäljningen av hamburgare. Till vår hjälp finns kioskpersonal som ansvarar för den vanliga kiosken under dagen, samt personal från ÖSK Ungdom. Eftersom detta inte är en frivillig aktivitet har jag satt ihop ett schema denna gång. Det går jättebra att byta inbördes eller med andra i laget om man själv hittar en ersättare. Kontakta mig vid sjukdom. 10.30-11.30 Adam & Louizos 11.30-12.30 Manne & Platon 12.30-13.30 Suleiman & Svante 13.30-14.30 Valter & Yamin 14.30-15.00 Lucas & Edvin
F-P2013 Vit
26 sep 2022
8kommentarer
Jobb på Select Cup
Som det ser ut nu kommer vi ha jobbet i kiosken vid Lillån IP från 8 till 18.30 söndag 2 oktober, samma dag som vi spelar. Vi har kontaktat ÖSK och frågat om det finns möjlighet att byta tid så att det inte sammanfaller med när vår speldag, de skulle titta på det men har ännu inte återkommit. Så för nu planerar vi för att det är det som kommer att gälla. Vi behöver ställa upp med två till tre personer på plats hela dagen. Jag sätter ihop och lägger upp ett schema här så snart tränarna satt ihop vilka som spelar i vilka lag, då det ena laget kommer att börja tidigare och det andra spelar senare. Räkna med att behöva ställa upp mellan 1-2 timmar. Om det är någon som har helt förhinder att hjälpa till, meddela mig omgående! Freja
F-P2012 Vit
25 sep 2022
0kommentarer
RC och Julkalender
Hej, Ikväll finns jag på plats vid 19-tiden för er som vill hämta RC samt julkalendrar
F-P2012 Vit
25 sep 2022
3kommentarer
Jobb på Select cup 1 oktober
Lördagen den 1 oktober spelar vi Select cup. Där har vi också i uppdrag av ÖSK Ungdom att hjälpa till som funktionärer. Vår arbetsuppgift blir att ansvara för grillen på Ekäng IP mellan 10:30-15:00. Under passet behöver vi tillsätta två personer (som vi byter under dagen) som ska ansvara för grillen och försäljningen av hamburgarna. Till er hjälp kommer vi ha kioskpersonal som ansvarar för den vanliga kiosken under dagen samt personal från ÖSK Ungdom. Detta är alltså inget som vi själva har valt utan en obligatorisk aktivitet som krävs av oss inom ramen för att vara en del av ÖSK Ungdom. Det är därför viktigt att ALLA som har mjöligheten hjälper till. Vi samlas 10.15 vid Bollboden och gör upp ett schema. Är vi många som hjälper till (och alla som kan ska som sagt vara med) blir det inte lång stund per person. Med vänlig hälsning, Johan och Annika, elonomiansvariga
F-P2014 Svart
25 sep 2022
9kommentarer
Visa fler nyheter