Select Cup Lagen
Hej! Dags för Select Cup och vi har två lag som kommer spela 4 matcher vardera. Jag önskar att inga barn äter godis eller dricker läsk under dagen, Det får man efter som överaskning. Glöm inte matchtröjor, vita strumpor och benskydd. Söndag den 2 Oktober för båda lagen. ÖSK Lag 1, samling kl 11:00 vid klubbhuset på Lugnets IP. Arwin Theo Baran Yaser Noel Oliver Erik Filip Knut ÖSK Lag 2, samling kl 09:00 vid klubbhuset på Lugnets IP. Thanh Emir Adam Mons Joel Gustav Pontus Jonathan Med vänlig hälsning, Tränarna och Ledarna
F-P2012 Vit
28 sep 2022
0kommentarer
Arbetsuppgifter på Select Cup
Hej Nu är det dags för Select Cup, 14-16 oktober som vi tidigare informerat om. Arbetsbeskrivning från ÖSK Era uppgifter under helgen kommer vara att bistå med personal på Almbyskolan för att städa skolan. För att skolan ska vara ren och fräsch under helgen för våra besökande lag behöver vi ha in personal som går igenom och städar toaletter, korridorer och andra allmänna utrymmen. När ni anländer till skolan ska ni uppsöka skolchefen som ger er mer exakta direktiv på hur och vad som ska städas i skolan, det är skolchefen som bestämmer era exakta arbetsuppgifter. Tiderna vi behöver tillsätta är följande: Fredag 14/10 17:30-19:00 (3 personer) Lördag 15/10 09:00-11:00 (3 personer) och 15:00-17:00 (3 personer) Skriv i kommentarerna vilket pass ni tar. Ledarna behöver inte ta några pass utan passen fördelas mellan oss föräldrar i laget.
I-F 2010
28 sep 2022
9kommentarer
Tröjnummer på matchtröjan
Hej! Jag skulle behöva vet vilket tröjnummer ert barn har på matchtröjan. Jag måste registrera alla som ska spela för respektive lag. Tack på förhand att ni är snabba. Med vänlig hälsning, Martin
F-P2012 Vit
28 sep 2022
17kommentarer
Select Cup på lördag
God kväll! Vi spelar första matchen 8:30 så vi tänker att vi samlas vid bollboden på Ekäng kl 8:00. Där delar vi in oss i två lag och går igenom hur vi ska spela. Sista matchen startar kl 10:30 för bägge lagen. Kiosk och grill finns om man blir hungrig eller vill ha en kaffe. Tänk på att kolla vädret noga inför så vi är rätt klädda. Ses där! Mvh Ledarna genom Thomas 0733467904
F-F2015
28 sep 2022
0kommentarer
Ändrad träningstid imorgon
Hej allihopa! Vi har bestämt oss för att tidigarelägga morgondagens träning med 30 minuter pga mörkret. Vi kommer därför träna mellan 18.00 - 19.00. Vi vill också påminna om att vi gärna ser att tjejerna är på plats 5-10 minuter innan träningen börjar så vi kan komma igång i tid.
F-F2013
28 sep 2022
0kommentarer
Lag på Select cup 2/10
Dags för cupspel på söndag. Alla anmälda tjejer kommer att få spela tre matcher var enligt nedan. Match 9.40, samling 9.10. Asta, Greta A, Greta L, Stella, Svea, Emilia, Ida-Marie, Idara, Idun, Lily, Maja, Tilda o Vida. Match 11.40, samling 11.10 Asta, Greta A, Greta L, Stella, Svea, Idun, Ella, Nelly, Nora, Emilia, Ida-Marie, Lily, Vida. Match 13.40, samling 13.10 Asta, Greta A, Greta L, Stella, Svea, Idara, Idun, Maja, Tilda, Sophie, Ella, Nelly, Nora. Match 16.20, samling 15.50 Idara, Maja, Tilda, Sophie, Ella, Nelly, Nora, Emilia, Ida-Marie, Lily, Vida Påminner om att spelplatsen är Lillåvallens IP
F-F2013
28 sep 2022
3kommentarer
Spelprogram
Spelprogram
F-P2015 Vit
28 sep 2022
0kommentarer
Spelprogram
Spelprogram
F-P2015 Vit
28 sep 2022
0kommentarer
Information Select cup
Då är spelprogrammet för Select cup på lördag på Ekäng färdigt. Vi är ÖSK p2015 lag 1 och lag 2. Våra matcher börjar kl 14 och slutar 18. Samling en timme innan, dvs kl 13:00 för indelning av lag och uppvärmning. Det är god ide att äta lunch innan då det är långa köer vid kioskerna. Ta med benskydd och mellanmål samt dricka. Spelprogrammet finns att beskåda på Select Cups hemsida. Vi hoppas på en trevlig eftermiddag och bra väder.
F-P2015 Vit
28 sep 2022
0kommentarer
Arbetsuppgifter på Select Cup
Hej på er! Nu är det dags för Select Cup, 14-16 oktober som vi tidigare informerat er om! Våra uppgifter under helgen kommer vara att bistå med personal i Adolfsbergsskolans matsal under tiden som vi har matservering. Vi kommer inte ha något med själva mathanteringen att göra utan ska istället vara de som bockar av när lagen går in för att äta, hjälpa till att hålla rent och snyggt på bord och golv i matsalen och vid behov hjälpa matpersonalen om det är något som behöver flyttas för att de ska kunna fylla på med mat t.ex. Tiderna vi behöver tillsätta är följande: Fredag 14/10 middag 18:00-21:15 ( Juni, Clara + Nora ) Lördag 15/10 frukost 06:30-09:15 ( Alicia och Lovisa), lunch 10:45-14:15 ( Emilia J och Elsa J) , middag 17:45-20:45 ( Maja och ) Söndag 16/10 frukost 06:30-09:15 ( Stina J och Hanna) , lunch 10:45-14:15 (Stina H och Lilly). Till fredagens pass ser vi gärna att det är tre personer då det alltid är lite mer stökigt när alla lag ska in och är stressade, övriga pass behöver det bara vara två personer. Skriv i kommentarerna vilket pass ni tar.
I-F 2011/12
28 sep 2022
21kommentarer
Visa fler nyheter