• Tack för er insats under cupen!

    Vi vill tacka alla som ställde upp under Örebrocupen Handboll. Ni gjorde en bra insats och det blev en riktig succé-cup. Nu ser vi fram emot ytterligare två cuper om mindre än en månad. Örebro JAS 4 okt 2022 0kommentarer
  • Tack för er insats under cupen!

    Vi vill tacka alla som ställde upp under Örebrocupen Handboll, det blev en riktig succé-cup. Nu ser vi fram emot ytterligare två cuper om mindre än en månad. H-F 16 utv (Födda 2008) 4 okt 2022 0kommentarer
  • Tack för er insats under cupen!

    Vi vill tacka alla som ställde upp under Örebrocupen Handboll. Ni gjorde en bra insats och det blev en riktig succé-cup. Nu ser vi fram emot ytterligare två cuper om mindre än en månad. F-P2009 4 okt 2022 0kommentarer
  • Tack för er insats under cupen!

    Vi vill tacka alla som ställde upp under Örebrocupen Handboll. Ni gjorde en bra insats och det blev en riktig succé-cup. Nu ser vi fram emot ytterligare två cuper om mindre än en månad. Herrjunior 4 okt 2022 0kommentarer
  • Tack för er insats under cupen!

    Vi vill tacka alla som ställde upp under Örebrocupen Handboll. Ni gjorde en bra insats och det blev en riktig succé-cup. Nu ser vi fram emot ytterligare två cuper om mindre än en månad. H-F 16 (Födda 2010/11) 4 okt 2022 0kommentarer
  • Tack för er insats under cupen!

    Vi vill tacka alla som ställde upp under Örebrocupen Handboll. Ni gjorde en bra insats och det blev en riktig succé-cup. Nu ser vi fram emot ytterligare två cuper om mindre än en månad. P2010 4 okt 2022 0kommentarer
  • Tack för er insats under cupen!

    Vi vill tacka alla som ställde upp under Örebrocupen Handboll. Ni gjorde en bra insats och det blev en riktig succé-cup. Nu ser vi fram emot ytterligare två cuper om mindre än en månad. Ursäkta förseningen med denna nyhet. H-F 2011/12 4 okt 2022 0kommentarer
  • Övernattning 8 okt i klubbhuset

    Hej alla! Nu är övernattningshelgen äntligen här. Övernattningen börjar med träning kl 16:00 med några spelare från ÖSKs A-lag(tänk på att detta är en hemlighet). Vi kommer sedan gå in och killarna får chansen att ställa frågor och ta autografer. När vi tränar ska alla träna i sina matchkläder. Vi kommer efter träningen fotografera alla barn och tränare till laget.se. Packlista: Sängkläder eller sovsäck(det är sängar på loftet) Ombyte till vanliga kläder Handuk Laget står för Pizza, dricka, snacks och frukost. Om ni vet med er att erat barn är lite svårt för att sova borta meddela gärna oss det så vi vet. Barnen hämtas eller åker hem kl 09:30 på söndagen. Med vänlig hälsning, tränarna och ledarna F-P2012 Vit 4 okt 2022 3kommentarer
  • Match helgen v.43

    Hej. Vi har en match inplanerad helgen innan höstlovet. En helg då vissa kanske är bortresta eller har annat inplanerat. Därför vill vi kolla vilka som kan vara med och spela lördagen den 29:e oktober 11:00 i Kopparberg som är det alternativ som vi har pratat med Kopparberg om nu. Det har skickats ut en kallelse till den matchen så svara gärna på den så snart som möjligt. Mvh Ledarna I-F 2010 4 okt 2022 0kommentarer
  • Info från föräldramöte och försäljning

    Hej! Nu finns protokoll från gårdagens förldramöte upplagt på lagets sida under dokument. OM ni ej var med på mötet är det EXTRA VIKTIGT att ni läser protokollet! FÖRSÄLJNING: Restaurangchansen; appar har sålts och beloppet swishas in på lagets konto. FRIVILLIG Bingolotto; har startat och alla beställer lotter från Sofia enl tidigare info. ALLA SÄLJER Newbody; kläder, kryddor och för hemmet; försäljningen startar v41. VAL 1. Ullmax; funktionskläder; försäljningen startar v41. VAL 2. Förtydligande: Alla säljer alltså bingolotter och sedna Newbody eller Ullmax eller självklart båda om man vill. Alla kommer få inlogg till båda försäljningarna ovsett om man säljer det ena eller andra. Vi höres med mer info! Hälsningar Jennie Landén H-F 16 (Födda 2010/11) 4 okt 2022 0kommentarer
  • Visa fler nyheter