• Tack för er insats under cupen!

    Vi vill tacka alla som ställde upp under Select Cup! Ni gjorde en riktigt bra insats och med över 150 lag som kom hade det vi inte kunnat lyckas så bra utan er. Om en och en halv vecka är det dags för de äldre att komma till fotbollscupen. Vi ser fram emot ytterligare en helg med Select Cup och därefter blir det bandy med KOSA-natta! F-F2012 4 okt 2022 0kommentarer
  • Tack för er insats under cupen!

    Vi vill tacka alla som ställde upp under Select Cup! Ni gjorde en riktigt bra insats och med över 150 lag som kom hade det vi inte kunnat lyckas så bra utan er. Om en och en halv vecka är det dags för de äldre att komma till fotbollscupen. Vi ser fram emot ytterligare en helg med Select Cup och därefter blir det bandy med KOSA-natta! F-P2012 Svart 4 okt 2022 0kommentarer
  • Tack för er insats under cupen!

    Vi vill tacka alla som ställde upp under Select Cup! Ni gjorde en riktigt bra insats och med över 150 lag som kom hade det vi inte kunnat lyckas så bra utan er. Om en och en halv vecka är det dags för de äldre att komma till fotbollscupen. Vi ser fram emot ytterligare en helg med Select Cup och därefter blir det bandy med KOSA-natta! F-F2013 4 okt 2022 0kommentarer
  • Tack för er insats under cupen!

    Vi vill tacka alla som ställde upp under Select Cup! Ni gjorde en riktigt bra insats och med över 150 lag som kom hade det vi inte kunnat lyckas så bra utan er. Om en och en halv vecka är det dags för de äldre att komma till fotbollscupen. Vi ser fram emot ytterligare en helg med Select Cup och därefter blir det bandy med KOSA-natta! F-P2013 Svart 4 okt 2022 1kommentar
  • Tack för er insats under cupen!

    Vi vill tacka alla som ställde upp under Select Cup! Ni gjorde en riktigt bra insats och med över 150 lag som kom hade det vi inte kunnat lyckas så bra utan er. Om en och en halv vecka är det dags för de äldre att komma till fotbollscupen. Vi ser fram emot ytterligare en helg med Select Cup och därefter blir det bandy med KOSA-natta! F-P2013 Vit 4 okt 2022 0kommentarer
  • Tack för er insats under cupen!

    Vi vill tacka alla som ställde upp under Select Cup! Ni gjorde en riktigt bra insats och med över 150 lag som kom hade det vi inte kunnat lyckas så bra utan er. Om en och en halv vecka är det dags för de äldre att komma till fotbollscupen. Vi ser fram emot ytterligare en helg med Select Cup och därefter blir det bandy med KOSA-natta! F-P2014 4 okt 2022 0kommentarer
  • Tack för er insats under cupen!

    Vi vill tacka alla som ställde upp under Select Cup! Ni gjorde en riktigt bra insats och med över 150 lag som kom hade det vi inte kunnat lyckas så bra utan er. Om en och en halv vecka är det dags för de äldre att komma till fotbollscupen. Vi ser fram emot ytterligare en helg med Select Cup och därefter blir det bandy med KOSA-natta! F-P2014 Vit 4 okt 2022 0kommentarer
  • Tack för er insats under cupen!

    Vi vill tacka alla som ställde upp under Select Cup! Ni gjorde en riktigt bra insats och med över 150 lag som kom hade det vi inte kunnat lyckas så bra utan er. Om en och en halv vecka är det dags för de äldre att komma till fotbollscupen. Vi ser fram emot ytterligare en helg med Select Cup och därefter blir det bandy med KOSA-natta! F-F2014 4 okt 2022 0kommentarer
  • Tack för er insats under cupen!

    Vi vill tacka alla som ställde upp under Select Cup! Ni gjorde en riktigt bra insats och med över 150 lag som kom hade det vi inte kunnat lyckas så bra utan er. Om en och en halv vecka är det dags för de äldre att komma till fotbollscupen. Vi ser fram emot ytterligare en helg med Select Cup och därefter blir det bandy med KOSA-natta! F-P2014 Svart 4 okt 2022 0kommentarer
  • Tack för er insats under cupen!

    Vi vill tacka alla som ställde upp under Örebrocupen Handboll. Ni gjorde en bra insats och det blev en riktig succé-cup. Nu ser vi fram emot ytterligare två cuper om mindre än en månad. H-P-2011/12 4 okt 2022 0kommentarer
  • Visa fler nyheter