JOBB PÅ SELECT CUP PÅ SÖNDAG 16/10
Vi ska sköta slutstäd på 2 skolor i helgen efter Select Cup i fotboll... 13.00-17.00 Jag ber om ursäkt för sen info, men det beror på matchflyttar & ett litet missförstånd från min sida. Vi får bara hjälpas åt att lösa det här... Det är samling 13.00 på skolan- ni får info från Skolchefen på plats om vad som ska städas. De säger att det tar 4h, men jag tror det går att göra snabbare & ändå noga. Vi städar ena skolan tillsammans med H3-laget,& den andra själva. Ni som behöver jobba är: Rudbecksskolan kl 13.00 ( + pers från H3 ) MAX B ELTON TIM VINCENT Lillåns skola kl 13.00 GUSTAV MAX A MELVIN S LUDVIG HUGO M ISAK S ALBIN HILDINGSSON ELLIOT Snacka ihop er om samåkning...
Herrjunior
13 okt 2022
12kommentarer
Fikansvar helgens matcher
Hej, Inför helgens matcher har vi tilldelat ansvar för fika till: Match 1: 13.45 Emilia Lindén Maja Lundmark Match 2: 15.00 Elsa Jidemyr Lilly Franzén Ni ansvara för att plocka fram kiosken, ansvara för fikabröd samt kaffe (till dessa matcher föreslår jag att alla tar med 2 termosar var så ser vi om vi framöver vill brygga på plats eller ta med). Efter sista matchen plocka undan. Ylva har nycklar till skåp i tybblelund där vi sen kan förvara allt. Det är inhandlat dryck (ramlösa och cola/cola zero) Kexchoklad Twix Stora fruktnappar Sura nappar Prislista samt swishnummer kommer finnas att sätta upp.
I-F 2011/12
13 okt 2022
4kommentarer
Ändrat arbetsschema till Select cup 14-16/10
Hej alla!? Ny information från ÖSK, se bifogad mail Vi behöva bemanna följande positioner på Pettersbergs IP istället för Almbyskolans matsal. Lör 17-20 Tindra och Mathilda Sön 9-12 Louna och Lova 10:30- 12:45 Nancy 12:45- 15 Nova Hej! Jag ber om ursäkt för sent besked men på grund av diverse anledningar kommer vi inte använda oss av skolan som det var tänkt att ni skulle jobba på i helgen så ni behöver därför inte bemanna de positionerna. Dock kommer vi behöva hjälp att bemanna följande positioner i stället på Pettersbergs IP. Lördag: Kiosk 17.00-20.00 2 personer Söndag: Kiosk 09.00-12.00 2 personer Grill 10.30-12.45 1 person Grill 12.45-15.00 1 person. Återigen så ber jag om ursäkt för ett sånt sent besked, återkoppla gärna så snart som möjligt ifall ni kan bemanna dessa positoner. Med vänlig hälsning ? Daniel Hasselstrand | Verksamhetsutvecklare – Fotboll | Örebro SK Ungdom?daniel.hasselstrand@oskungdom.se | 070-764 51 83 | www.oskungdom.se?Post/faktura/leverans/besöksadress: Landbotorpsallén 58 | 702 26 ÖREBRO
F-F16
13 okt 2022
0kommentarer
Select Cup 14-16 okt
Hej! Tyvärr har vi inte fått tag på någon målvakt till cupen. Vi kommer spela fyra matcher och behöver hitta en lösning på vem eller vilka som kan ställa upp som målvakt. Vi kommer hursomhelst kalla till matcherna i nu kväll och hoppas att några vill stå i mål så vi kan genomföra cupen. Meddela så snart som möjligt om ni kan tänka er att stå en match eller två .
F-F16
13 okt 2022
3kommentarer
Träning Söndag
Hej. Det blir träning på Söndag. Cupen är slut 17:00. Så vi kör ordinarie tid 18:00. //Ledarna
F-P2012 Vit
13 okt 2022
5kommentarer
Dags att börja sälja bingolotter
Nu är det dags att tjäna lite pengar till grabbarnas lag. Vi kommer sälja BINGOLOTTER till uppesittarkvällen och nyår samt julkalendrar. Alla försöker sälja så många bingolotter och kalendrar som möjligt, men vi ser gärna att varje barn/familj försöker sälja minst 3 julkalendrar och 6 lotter (totalt till uppesittarkvällen och nyår). Jag kommer förhoppningsvis kunna börja lämna ut julkalendrar kommande vecka. Övriga lotter kommer inte förens i november, men ni kan ju redan nu börja ta upp bokningar av de som vill ha lotter. Det är bra förtjänst på lotterna (framför allt på julkalendrarna): • Julkalender - försäljning 100 kr - förtjänst 50 kr • Enkellott - försäljning 100 kr - förtjänst 38 kr • Dubbellott - försäljning 200 kr - förtjänst 76 kr Vi har även anmält intresse för att få stå och sälja på Marieberg. Återkommer med information när vi vet mer om dag och tid för detta. När ni har sålt era lotter så swishar respektive familj totalsumman för sina lotter till lagets swish: 123 359 00 80. Skriv BINGO + BARNETS FÖR- och EFTERNAMN som meddelande. Om ni har några frågor eller funderingar så hör bara av er till mig på 072-3622549 så ska jag försöka svara. //Malin Lagerson
H-P-2011/12
13 okt 2022
3kommentarer
Dags för Bingolotter och kalendrar!
Nu är det dags för försäljning av julkalendrar och bingolotter. Då pant-aktiviteten gick bra även i år tänker vi att vi kör lite samma koncept i år igen... Tanken är att alla ska "dra in" 400 kr till laget. En kalender ger 50 kr medan en bingolott ger 38 kr, och 76 kr för dubbellotten, och 114 kr för trippellotten. Så vi tänker att vi ger er fria händer hur ni tjänar ihop till er del, tex: 8 kalendrar 2 kalendrar och 8 enkellotter 3 kalendrar och 7 enkellotter 10 enkellotter Vill och kan man sälja mer så är det såklart välkommet, då det går direkt till vårt lagkassa, så vi kan åka på cuper bla utan det behöver kosta så mycket.. Kommentera i kommentarsfältet vad ni önskar ha, och vi kommer börja dela ut v 45-46 under träningarna. Vill ni så skickar vi med resp barn så säg bara till så får dom med sig! Mvh Säljgruppen Säljgruppen
I-HJ med IBF
13 okt 2022
26kommentarer
Inget arbete på Kosa-natta
Hej! Har varit i kontakt med Sebastian och fått nedanstående information; U-14 (09/10) och U-16 (07/08) kommer jobba på Kosa-natta. De har fått information om vad som ska göras för respektive lag. Ni i P-11/12 jobbar istället på Örebrocupen Bandy i mars, då ni även kommer spela. Så inget arbete v.44 för oss föräldrar. /Christin
B-P11/12
13 okt 2022
0kommentarer
Grillkväll, Tisdag 18/10
Hej alla. Vi ledare tänkte att vi skulle passa på att göra något roligt tillsammans med barnen som inte behöver vara fotboll. Därför tänker vi att vi ska träffas i Eklundaparken och grilla korv, leka och gå en liten tipspromenad. Vi bjuder på korv med bröd samt något att dricka. (Meddela gärna om någon specialkost behövs) Lägligt nog ligger Eklundaparken nära uthämtningstället för era Ullmax-beställningar. Så om man har beställt något är det ett ypperligt tillfälle att hämta ut den😃 Plats: Eklunden (gamla eklundaparken, bredvid Svealundsskolan) Tid: 17.00-19.00 Datum: Tisdag 18/10 Separat kallelse och anmälan kommer inom kort! Mvh ledarna.
F-F2014
13 okt 2022
5kommentarer
Föräldramöte 26/10 klockan 17.00
Hejsan! Vi har nyss startat upp men vi tränare tycker att det vore bra med ett första föräldramöte där vi hoppas att minst en vårdnadshavare per barn deltar. Mötet sker samtidigt som barnen tränar och vi kommer bland annat prata om föräldragrupp, ekonomi, försäljning och poolspel... Välkomna! /Tränarna
B-P13/14/15
13 okt 2022
0kommentarer
Visa fler nyheter