Premiär för inomhussäsongen
Hej, Nu är det dags för inomhussäsongen av Knatteboll! Vi har delat in er i två grupper (Svart och Vit) för att få plats att träna i inomhushallen. Träningarna kommer att ske på lördagar där i Tullängsgymnasiets idrottshall, träningstiderna är följande: Vit: 10:00-11:15 Svart: 11:15-12:30 Påminner om ledarutbildningen den 26:e oktober, hör gärna av er om ni inte kan delta. Har ni övriga frågor, hör av er till patrik.magnusson@oskungdom.se
F-P2017 Svart
17 okt 2022
0kommentarer
Premiär för inomhussäsongen
Hej, Nu är det dags för inomhussäsongen av Knatteboll! Vi har delat in er i två grupper (Svart och Vit) för att få plats att träna i inomhushallen. Träningarna kommer att ske på lördagar där i Tullängsgymnasiets idrottshall, träningstiderna är följande: Vit: 10:00-11:15 Svart: 11:15-12:30 Påminner om ledarutbildningen den 26:e oktober, hör gärna av er om ni inte kan delta. Har ni övriga frågor, hör av er till patrik.magnusson@oskungdom.se
F-P2017 Vit
17 okt 2022
0kommentarer
Uppesittarlotter och kalendrar inför julen 2022
Hej, Från och med idag kommer det finnas order/beställnings blanketter angående Bingolottos uppesittarlotter och Julkalendrar som vi kommer skicka med tjejerna hem. Har ni några frågor är det bara höra av sig. Mer info om leverans av kalendrar och lotter kommer men kan vara bra att redan nu börja ta upp beställningar innan någon annan gör det. MVH Ledarna.
I-F 2013/14
17 okt 2022
3kommentarer
Föreläsningen imorgon tisdag kl 17:30 på Örebro Universitet
Tid: 17:30 - 18:30 Dag: 18/10 2022 Plats: Örebro Universitet Långhuset Hörsal L1 Panelsamtalet ingår i det långsiktiga arbetet i samverkan med RF SISU Örebro Län för att stärka Idrottens värdegrund kopplat till föreningens spelarutbildningsplan. Kvällens samtal kommer hållas mellan fyra ÖSK profiler från representationslag handboll , bandy, fotboll och innebandy på dam och herrsidan. S amtalet leds av en moderator där frågor och diskussioner kommer beröra deras aktiva idrottskarriär och idrottsbakgrund. Lagen har möjlighet att få ställa frågor till ÖSK profilerna, så förbered gärna med frågor. Ni kan alla se fram emot en inspirerande kväll tillsammans.
F-P2010 Vit
17 okt 2022
2kommentarer
Kiosk till lördagens hemmamatch
På lördag är det hemmamatch och vi kommer ställa upp en kiosk med lite smått och gott till försäljning. Föräldrar till barn som är uttagna att spela ansvarar gemensamt för kiosken. Vi behöver hjälp med följande: 1.) Någon/några som kan turas om att stå i kiosken. 2.) Någon behöver ta med en kaffebryggare. 3.) Hembakat säljer bra! Det vore toppen om någon/några kan tänka sig att baka, t ex kärleksmums eller liknande. 4.) Om någon kan fixa en kokplatta och kastrull så kan vi se till att det finns korv att sälja. Svara i kommentarerna om du/ni kan hjälpa till. //Anna och Malin
H-P-2011/12
17 okt 2022
7kommentarer
Utlämning julkalendrar
Jag kommer att finnas på plats i kväll när träningen startar för utlämning av julkalendrar (Bingolotto).
H-P-2011/12
17 okt 2022
3kommentarer
Välkomna till laget.se – Här finns viktig information!
Välkommen till er nya gruppsida på laget.se! Den blir central i all kommunikation mellan aktiva, ledare, föräldrar och andra intresserade. För att komma igång direkt med en bra kommunikation i och omkring gruppen finns ett antal viktiga punkter för sidans administratör: • Logga in och lägga till alla aktiva och ledare under Medlemmar. • Fylla på kalendern med alla inplanerade aktiviteter. Matcher läggs till via Serier medan träningar och andra aktiviteter läggs till via Aktiviteter. • Skriv nyheter löpande och berätta om verksamheten. I takt med att nya nyheter läggs till kommer den här nyhetstexten att försvinna. Om någon i gruppen har frågor om laget.se är man alltid välkommen att kontakta vår support på support@laget.se eller 019-15 44 00. Varmt välkomna till laget.se!
F-P2017 Vit
17 okt 2022
0kommentarer
Föreläsningen imorgon + överdragströjor + annat från Zlatan
Hej alla föräldrar! Vilken härlig match det var igår! Så roligt att se laget komma tillbaka från underläge och tillsammans vinna mot Nora. Det känns bra att se laget skörda frukterna av sina ansträngningar förra säsongen. Hoppas på mer. Imorgon har vi föreläsning på Universitetet och samlingen är 17.15. Lisa, Siarhei och jag kommer att vara på plats i närheten av bussplatserna vid Fakultetsgatan (parkeringen). Vi tränare har kommit överens om att de 9 tjejer som beställde överdragströjan själva ska få 400 kr i ersättning från lagkassan, för tröja och tryck. Resterande 5 har gjort en lagbeställning och lagkassan finansierade det själva. Jag behöver telefonnummer från föräldrar till Junie, Olivia, Sanna, Joline, Linn, Lisen som jag kan swisha till. Ledarnas telefonnummer har jag redan :) Jag inväntar svar från ekonomen från ÖSK. En annan sak också - jag har reflekterat och jag vill be om ursäkt till alla närvarande vid matchen, om jag pga min "fotbollscoachröst" förstörde er upplevelse. När man vill lagets väl tenderar man att prata för högt och instruera laget lite för mycket. Återigen - förlåt, jag ska bättra mig. Hälsningar Zlatan
I-F 2010
17 okt 2022
4kommentarer
Matchkiosk
Hej! Vad säger ni om att ha lite försäljning på hemmamatcherna? Har vi något kvar sen tidigare matcher eller cuper, eller tillgång till något förråd?
I-F 2010
16 okt 2022
2kommentarer
Vilken kämparinsats!
Hej! Stort tack till alla spelare. Ni har gjort en fantastisk insats under Select Cup! Ni ska vara stolta över er själva och laget. Vi ses på föreläsningen på tisdag. Hälsningar tränarna
F-F2011
16 okt 2022
2kommentarer
Visa fler nyheter