• Julkalendrar och Bingolotter

    Hej! Som ni tidigare har kunnat läsa kommer vi att sälja julkalendrar och bingolotter till uppesittarkvällen 23/12. Varje spelare ska sälja för minst 300 kr. (Hur ni kombinerar spelar mindre roll, t.ex. 3 enkellotter eller 1 enkellott och 2 julkalendrar). Om man inte vill/kan sälja betalar man in 150 kr till lagkassan på Swish 123 570 50 09. OBS! All försäljning över 300 kr (förtjänsten/provisionen per lott och kalender inte hela summan) tillfaller den egna "cupkassan". Här finns alltså goda möjligheter att sponsra sina egna framtida resor och cuper! Priser på julkalendern och lotterna är som följer: - Julkalender 100 kr - Enkellott 100 kr - Dubbellott 200 kr Nu hoppas vi på en lyckad försäljning// Lollo F-P2009 21 okt 2022 10kommentarer
  • SEK & kiosk på helgens matcher...

    FREDAG 21/10 SEK Juliusson Samuelsson KIOSK Utter SÖNDAG 23/10 SEK Lindhagen Klerne KIOSK Sjöberg Herrjunior 21 okt 2022 5kommentarer
  • Dags att sälja bingolotter

    Hej! Nu är det dags att sälja bingolotter och julkalendrar för att få in pengar till lagkassan så killarna kan spela lite matcher. Det är inte bestämt hur många lotter alla behöver sälja, men vi hoppas att alla bidrar. Ange i kommentaren barnets namn samt hur många av vilken lott ni vill ha senast den 13 november. Vill ni komplettera med ytterligare lotter efter det så ange det i en ny kommentar. Fram till den 23 dec går det bra att lämna tillbaka osålda lotter. Dessa kommer finnas: - Kalender 100 kr (50 kr går till lagkassan) - Enkellott uppesittarkväll 23/12 100 kr (37 kr) - Dubbellotter - slutsålda - Nyårslott enkel 31/12 100 kr (37 kr) Jag har hämtat enkellotter. Dubbellotterna är helt slut. Väntar på kalendrar, hoppas de kommer nästa vecka. Betalning görs till lagets swish: 1230954057 när du fått lotterna. Hoppas på god försäljning! Matilda I-P 2014 20 okt 2022 27kommentarer
  • Dagens träning

    Hallå! Vi startade kvällens träning med lite olika bollkontrollsövningar. Därefter körde vi en övning där en spelare ska starta med en längre passning till en kompis sedan följer den spelaren med och blir 2 mot 1 mot en back, bra fart i övningen, Vi gick sedan över till are spela 3 mot 3 på lite mindre planer. Vi avslutade med spel fem mot fem med stora mål. Bra fart även här. En fin Torsdagsträning. F-P2014 Svart 20 okt 2022 0kommentarer
  • Poolspel i Eskilstuna

    Hej Nu på Söndag åker de som har anmält oss till Eskilstuna och vi ska samåka till hallen. Samligsplats: Parkeringen vid Svampens gatukök, Dalbygatan 8. Samlingstid: 09:15 Vi ska åka till Gökstensgatan 4, 644 30 Torshälla. Det kommer finnas en enkel kiosk på plats med korv, fika och dryck. Spelschemat: https://minihandbollguif.wordpress.com/spelschema/ MVH Tränarna H-P 12 (Födda 2013/14) 20 okt 2022 0kommentarer
  • Kvällens träning

    Idag får ni gärna hjälpa till att bygga sarg då laget innan ställt in sin träning! I-F 2011/12 20 okt 2022 0kommentarer
  • Seriematcher i Eskilstuna

    Under söndagen den 30 oktober reser vi till Eskilstuna för att spela två tuffa seriematcher! Vi samlas klockan 11:30 vid Svampen parkeringen. Match 1: Motståndare: Enköping Klockslag: 13:30 Hall: Ekängshallen i Eskilstuna Match 2: Motståndare: Eskilstuna GUIF Klockslag: 15:00 Hall: Ekängshallen i Eskilstuna Kallade spelare: Olle Preinert Algot Olofsson Alfred Lundström Isak Karlsson Elmar Alderblad Algot Ljunggren Leo Andersson Lucas Pettersson Pontus Lagerson Rasmus Hammer Wolf Harrison Albin Lövestig Louis Lindahl Harald Kvist Anton Norman Det ska bli kul starta igång seriespelet och utvecklas vidare som lag! Hojta till vid eventuella frågor! H-P-2011/12 20 okt 2022 0kommentarer
  • Föreläsning "Idrott för alla" onsdag 26 oktober

    Hej! Det har gått en kallelse till en föreläsning - "Idrott för alla" - som ÖSK arrangerar som en del av den utbildningsstege de tagit fram för ungdomar som är aktiva i föreningen. Föreläsningen hålls i Navets bollhall onsdag 26 oktober kl 18.00-19.30. Mvh ledarna. F-P2012 Svart 19 okt 2022 0kommentarer
  • Bingolotter

    Dags att sälja bingolotter till uppesittarkvällen! 5 lotter och 2 kalendrar/spelare. Hojta till om ni önskar dubbellott. Kommer delas ut om några veckor! Anette & Linda I-F 2010 19 okt 2022 7kommentarer
  • Info om träningar mm

    Hej, Nu gör vi ett uppehåll med träningar innan vi kör igång med vintersäsongen. Efter uppehållet kommer vi att ha nya träningstider: tisdagar 18.00-19.30 och söndagar 10.00-11.30. Båda träningarna kommer att vara utomhus på konstgräs på Ekäng. Vi påminner om att spelarna behöver ha kläder efter väder. Några av spelarna blev intervjuade av svt under select cup. Ni hittar nyhetsinslaget här https://www.svt.se/nyheter/lokalt/orebro/rekordintresse-for-fotbollscup-i-orebro-har-trotsar-spelarna-regnet Vi ses på tisdag 8/11 klockan 18.00! Hälsnngar tränarna F-F2011 19 okt 2022 0kommentarer
  • Visa fler nyheter