Höstlov v 44 och inställda träningar
Hej! Vi tar höstlov och ställer in nästa veckas träningar. Ha en skön ledighet så ses vi igen v 45. Mvh Ledarna
I-F 2010
30 okt 2022
0kommentarer
Förtjänst Newbody
Nu är försäljningen av Newbody klar, 8544:- in på lagets konto, Bra jobbat alla! Linda & Anette
I-F 2010
30 okt 2022
0kommentarer
Lindesberg + information
Tack för idag, Poolspelet i Lindesberg var lyckat och alla killar var glada efter tre matcher. Vi tränare är väldigt glada över den utveckling som vi såg killarna göra i dag och över de senaste veckorna. Nu tar vi lite lov, om man är i stan och är handbolls sugen har vi en träning på tisdag med f-13/14. Övrig information Vi har poolspel i 13 november här i Örebro på änglandaskolan så boka in den dagen redan nu. Anmälnings utskick kommer så klicka om din son kan vara med. Vi kommer ha en lagaktivitet på klubbhuset i december mer information kommer senare. Ha ett trevligt höstlov och bli inte allt för skrämda nu under Halloween // Tränarna
H-P 12 (Födda 2013/14)
30 okt 2022
3kommentarer
Dagens träningsmatcher
Hallå! Nu har jag tinat upp från förmiddagen på Ekäng. Fyra riktigt bra matcher mot Marieberg där flera av dem vara turligt jämna, precis som det ska vara. Vi kommer att fortsätta att försöka boka in träningsmatcher löpande på söndagarna för att hålla uppe spelet även under hösten/vintern, Vi hade idag i mitt lag några sekvenser där spelarna gnällde på varandra på planen. Vi pratade om det i en av pauserna och det blev bättre efter det, det är en mycket viktig del av att vara en del av ett lag att peppa varandra. I övrigt fick vi se några riktigt fina mål, brytningar och räddningar. En kul förmiddag på Ekäng! Vi ses på torsdag. Vi skickar ut en kallelse idag, svara på det så snabbt som möjligt så får vinden uppfattning om hur många som är hemma på höstlovet,
F-P2014 Svart
30 okt 2022
0kommentarer
Ingen träning under höstlovet
Hej! Det blir inga träningar under höstlovet. Njut av ledigheten så ses vi om drygt en vecka 😃 Mvh Tränarna.
F-P2013 Vit
30 okt 2022
0kommentarer
Träningen i veckan och Poolspelen
Supertack för idag! Ni har fått med er hem ett gäng handbollstjejer som visade på ett fint handbollsspel som utvecklades för varje match. De har varit duktiga och fokuserade samt uppvisat riktigt fint Fair Play - Schysst spel! Vårt egna poolspel Den 13 november är det nytt poolspel som vi ska anordna. En kallelse och info kommer om några dagar. Föräldrarna behöver ställa upp för att vi ska klara av att genomföra det. Träningen på tisdag Jag har skickar en påminnelse till de som inte svarat på kallelsen, majoriteten av laget, gällande tisdagens träning med killarna i Svealundsskolan. Vänligen svara på en gång så att vi ta ett beslut om vi ska träna eller ställa in pga hög närvaro. //Ledarna
H-F 14 (Födda 2012-13)
30 okt 2022
4kommentarer
Pengarna skickas ut
Hej allihop! Fick pengarna från lagkassan igår för överdragströjan. Jag kommer att swisha er 9 st som har beställt tröjan själva. Summan är på 400 kr för tröjan + tryck. Ha en bra helg!//Zlatan
I-F 2010
28 okt 2022
0kommentarer
Imorgon är det dags för RFYL!
En liten förtydling av arbetsschemat imorgon på RFYL. Kl 14-16 - Fred, Sigge, Arvid och Mio S Kl 16-18,30 - Jakob, Isak H, Joel, Jack, Mio A, Gustav, Emil R Kl 18,30-21 - Emil L, Tor, Nils, Julian, Emil R, Fabian, Isak L och Erik. Vi ska regga löpare mellan kl 14 - ca 19, Kiosk/tröjförsäljning mellan 14 - 20, Garderob 14 - 21 samt nedpackning av tält/skåp på sista passet. Eftersom detta är helt nytt för oss alla så hoppas vi att alla kan lägga det lilla extra, för att vi ska få detta arrangemang även nästa år om vi vill. Vi hoppas och tror detta kan vara otroligt kul och samtidigt tjäna en slant till lagkassan. Har ni några frågor gällande detta, kontakta Jon 0739-132348 https://runforyourlives.se/rfyl-orebro-24-oktober-2020/
I-HJ med IBF
28 okt 2022
3kommentarer
Fika ansvar söndag 30/11
Match 1: Clara och Ebba G Match 2: Stina J och Tindra Ansvar är att plocka fram/ ner kiosken. Ta med färdigbryggt kaffe ( rekommendation 2 termosar per person) Baka eller ta med med fikabröd till försäljning- vi har satt 10 kr per fikabröd så anpassa efter det. Allt annat finns på plats! 1-2 ÖSK
I-F 2011/12
28 okt 2022
2kommentarer
Bingolottoförsäljning
Vi kommer att sälja Bingolotter till uppesittarkvällen 23/12 och nyårslotter och även Bingolottos julkalender. För att få till en bra försäljning och få mycket pengar till lagkassan har vi tänkt att vi förutom den personliga försäljningen ska göra en gemensam aktivitet och sälja lotter vid Wadköping när det är julmarknad där. Tanken är att man står vid parkeringen och ingången till Wadköping via gångbanan, vi kan inte vara inne på marknaden och sälja. Vi gör ett schema så får barnen sälja några åt gången med hjälp av oss vuxna så klart. Julmarknaden är fyra söndagar i rad med start den 20 november, vi kommer inte att sälja vid varje tillfälle. Återkommer med mer info kring det. Det finns följande typer av lotter: Enkellotter kostar 100 kr. Dubbellotter kostar 200 kr. Julkalendern kostar 100 kr. Meddela mig hur många av respektive sort som ni vill ha så tar jag med och delar ut på träningarna. Det går bra att skicka sms till 070-52 32 117 och ange vilket barn det gäller eller säga till mig vid någon träning. Ni kan beställa lotter och kalendrar fler gånger så om ni säljer mer är det bara att ni hör av er. Pengarna för försäljningen går till lagkassan. Enkellott ger 38 kr till lagkassan, dubbellott ger 76 kr och julkalendern ger 50 kr. Jag återkommer med information om hur och när betalningen ska ske. Lycka till med försäljningen! Hör av er om ni har några frågor här på laget.se eller till Åsa Bodin 070-52 32 117
F-P2013 Vit
28 okt 2022
6kommentarer
Visa fler nyheter