SUL steg 3
Här kan ni läsa om SUL steg 3 lördag 10 december. Anmäl senast 30 november https://educationwebregistration.idrottonline.se/home/index/1670970
H-F 16 utv (Födda 2008)
2 nov 2022
0kommentarer
Seriematch mot Västerås 12:e november
Först och främst, jag som huvudtränare är otroligt stolt över lagets senaste prestationer. Jag tillsammans med mina två förstklassiga tränarkollegor Paulina och Håkan har fått bevittnat våra matcher från sidlinjen de senaste veckorna och vi är rörande överens att killarna har lyssnat på våra instruktioner och utvecklats på ett väldigt fint sätt! Vi ser ett lag som spelar finare och finare handboll för varje match som spelas. Jag är otroligt stolt över att få vara huvudtränare och få leda det här laget. Varenda kille ger mig väldigt mycket energi att fortsätta leda det här laget. Vi har en stor trupp just nu och jag vill betona det igen att jag arbetar hårt för att få ihop det! Under gårdagen kom det en nyhet om övernattningen på klubbhuset den 11 november! Efter att vi sovit över på klubbhuset kommer det spelas en match i Svealundsskolan klockan 12:00. När: 12 november Samling: 11:20 Matchstart: 12:00 Motståndare: Västerås Hall: Svealundsskolan, Hagmarksgatan 1 Speltid: 3 x 20 eller 3 x 25, vi kommer spela tre halvlekar och exakt speltid bestäms inom kort. Varje kille kommer få vila varsin halvlek. Kallade spelare: Elmar Alderblad Isak Andersson Leo Andersson Ture Balkmar Alfred Fyrpil Liam Harlén Linus Jidsjö Oliver Lagemyr Pontus Lagerson Louis Lindahl Algot Ljunggren Malte Neander Anton Norman Lucas Pettersson Neo Salcinovic Dino Tabakovic Emanuel Öhrn Olle Östlund Hojta till om ni har några funderingar!
H-P-2011/12
2 nov 2022
2kommentarer
Olles minnesfond
Hej! Jag har pantat de burkar som lämnats på Akademins, H2, H3 och JAS matcher. Det blev 192 kr - jag kommer sätta in 200 kr från på Olles minnesfond i lagens namn! Hoppas det är okej! https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fegeninsamling.minstoradag.org%2Ffundraisers%2Ftill-minne-av-olle-axling%3Ffbclid%3DIwAR2iYvRzfBEQKF8rpsAeJM3z7PaU5aJYstnGjH4gJ1s8w6vlsgdHqoehw50&h=AT30YGkv8bAlg-OLEGBKoG4I_y65uJzHuvP_krUNQh8UkMUnJRv4Vz3fPyMUjilNIMHiWtg61iVaIOIXkFItgmPUKasvH3hjqxGik16E2sci-f68YyH3nE8ydFn0&s=1
Örebro JAS
2 nov 2022
3kommentarer
Olles minnesfond
Hej! Jag har pantat de burkar som lämnats på Akademins, H2, H3 och JAS matcher. Det blev 192 kr - jag kommer sätta in 200 kr från på Olles minnesfond i lagens namn! Hoppas det är okej! https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fegeninsamling.minstoradag.org%2Ffundraisers%2Ftill-minne-av-olle-axling%3Ffbclid%3DIwAR2iYvRzfBEQKF8rpsAeJM3z7PaU5aJYstnGjH4gJ1s8w6vlsgdHqoehw50&h=AT30YGkv8bAlg-OLEGBKoG4I_y65uJzHuvP_krUNQh8UkMUnJRv4Vz3fPyMUjilNIMHiWtg61iVaIOIXkFItgmPUKasvH3hjqxGik16E2sci-f68YyH3nE8ydFn0&s=1
Herrjunior
2 nov 2022
6kommentarer
Lagaktivitet med övernattning
Hoppas alla killar har en bra start på höstlovet! Nu är det dags att börja tänka på vår lagaktivitet fredagen den 11 november med övernattning i klubbstugan. Vi ledare längtar och ser fram emot att få göra något tillsammans även utanför handbollsplanen. Vi samlas i klubbstugan kl 17.30 och börjar med en gemensam genomgång av vad som vi kommer att göra. Maten tillagas tillsammans och eftersom det är fredag så blir det tacos! Vi äter gemensam frukost på lördag morgon och avslutar kl 10.00. Kallelse till lagaktiviteten kommer snart. Svara gärna så tidigt som möjligt så vi kan börja att planera matinköp. Om någon behöver specialkost så får ni skicka ett sms till Janne och beskriva vilken typ av specialkost. Återkommer med mer information om vad man behöver att packa med sig. Hälsningar Ledarna
H-P-2011/12
1 nov 2022
0kommentarer
Inställd träning 1 november och 6 november
Dagens träning, 1 november på Ekängs IP, och träningen på söndag, 6 november i Tullängsskolan, blir inställda. I kombination med fåtal anmälningar om deltagande spelare och resursbrist på ledare under denna vecka väljer vi att ställa in dessa träningar. Vi uppmuntrar gärna till att ni anmäler om ert barn kan delta eller ej på träningarna vid utskick så vi kan planera övningar och spel utefter det. På denna sida, orebro.se/lovorebro, hittar ni höstlovsaktiviteter under vecka 44. Vi ses igen 8 november! //Ledarna
F-P2015 Svart
1 nov 2022
0kommentarer
Dags att betala försäljningen
Hej! Bra kämpat med försäljningen. Nu är det dags att betala fakturan för toalett- och hushållspapper. Ni som inte redan betalat in er försäljning behöver göra detta omgående. Man swishar summan man sålt för till vårt lagkonto. Nr: 123 563 87 13 Skriv spelarens namn och "Toapapper" i meddeladetexten.
F-F2011
31 okt 2022
2kommentarer
Inställd träning
Idag 31/10 är träningen inställd då det ska bytas lysrör i Birgittaskolan under veckan. / Tränarna
P2010
31 okt 2022
0kommentarer
Nyordning på Navet
Efter att nästan alla ledargruppsträffar nu är avklarade insåg jag att vi behövde se över materialsituationen på sektionen. Främst på Navet där nio av våra lag tränar. Det har legat saker högt och lågt och ingen har varit nöjd med ordningen. Jag och klubbens arenaansvarige Anders Hellman åkte därför dit och rensade ut allt, ja verkligen allt. Vi dammsög, satte hänglås på alla skåp och bytte också kod till sargförrådet. Allt material tog vi med tillbaka till kansliet och inventerade, bland annat hade vi 129 västar och 201 konor inne i förrådet (jag har aldrig haft en träning där jag behövt mer än 20 västar). Nu har i princip alla lag som tränar på Navet ett eget förråd. Det är viktigt att vi försöker behålla ordningen så att ni som ledare ska kunna få en enklare vardag och bättre träningsmiljö. Alla lag som tränar på Navet har fått information om koder mm. i separata mejl. Sargen ska vi tillfälligt reparera samtidigt som vi kommer att pusha kommunen hårt för att de ska köpa in en ny. Vi har även beställt portabla resultattavlor till matcher som spelas i Navet (och Adolfsberg). Leveranstiden är lång och något oklar men de är på gång. Då kommer ni att kunna åka till kansliet och låna en tavla. Till er som tränar och spelar match på Navet. Jag har pratat med vaktmästeriet och kommunen, vi ska från och med nu få tillträde till läktaren. Det ni behöver göra är att kontakta vaktmästaren på Navet så att ni får access till läktaren. För att det ska bli lugnare på planen rekommenderar jag att ni skickar upp föräldrar och syskon dit även under träningar. Telefonnummer till Navets vaktmästare: 019-214988 Den här vecka tar vi oss an förrådet på Tybblelund och i slutet av november åker vi också till Mellringe. Jag vill också passa på och säga att ni alla gör ett grymt bra jobb med era lag och önskar er en fin höstlovsvecka!
Innebandyledare
31 okt 2022
5kommentarer
Höstlov v 44 och inställda träningar
Hej! Vi tar höstlov och ställer in nästa veckas träningar. Ha en skön ledighet så ses vi igen v 45. Mvh Ledarna
I-F 2010
30 okt 2022
0kommentarer
Visa fler nyheter