Anmälan till träningarna
Hej! Vill påminna alla föräldrar att så snabbt man vet att ens barn ska träna eller inte ska träna, klicka i ett svar på laget.se. Det underlättar för oss tränare så vi kan planera träningen innan vi är i hallen. De flesta av er är jätteduktiga på det men vi har ett antal som inte fyller i. Mvh tränarna
F-P2015 Vit
13 nov 2022
1kommentar
Beställning av tröja & damasker
Hej! Imorgon 14/11 lägger jag beställningen på tröjor och damasker. Om någon missat beställa eller vill lägga till damasker så sms:a mig idag 070-4647880. Betalning i samband med att jag delar ut produkterna. Kommer beställa följande Måns:1 par damasker junior och tröja strl 12 år Lucas ; Tröja strl 12 år Oscar damasker strl senior 2 par Isak Damasker 2 par strl junior, tröja 12 år Elvin tröja strl 12 år Viktor tröja strl 12 år Martin tröja strl 12 år Vincent tröja strl 10 år Sigrid tröja strl small Colin tröja strl small och damasker 1 par senior Edvin tröja strl small Ivar tröja strl small Ha en fin dag! / Christin
B-P11/12
13 nov 2022
0kommentarer
Inga dubbellotter till nyår
Jag har precis fått information att vi inte kommer sälja några dubbellotter till nyår. Det vi säljer är alltså: - Julkalendrar - Enkellott uppesittarkväll 23:e december - Dubbellott uppesittarkväll 23:e december - Enkellott nyårsafton
H-P-2011/12
12 nov 2022
0kommentarer
Innebandy-appen
Hej! Här kommer en länk för att följa vårt lag Örebro SK Ungdomsklubb F11/12 i Innebandyappen. I appen kan vi alla fota, filma, heja och rapportera live från våra träningar och matcher. Följ oss i Innebandyappen och sprid vidare till alla du tror kan vilja följa och heja fram vårt lag! Hälsningar, Ylva Löwdahl https://innebandy.app.link/boWNNgYRTub Hej! Här kommer en länk för att följa vårt lag Örebro SK Ungdomsklubb F11/12 i Innebandyappen. I appen kan vi alla fota, filma, heja och rapportera live från våra träningar och matcher. Följ oss i Innebandyappen och sprid vidare till alla du tror kan vilja följa och heja fram vårt lag! Hälsningar, Ylva Löwdahl https://innebandy.app.link/0zzeAL7RTub Hej! Här kommer en länk för att följa vårt lag Örebro SK Ungdomsklubb F11/12 i Innebandyappen. I appen kan vi alla fota, filma, heja och rapportera live från våra träningar och matcher. Följ oss i Innebandyappen och sprid vidare till alla du tror kan vilja följa och heja fram vårt lag! Hälsningar, Ylva Löwdahl https://innebandy.app.link/0zzeAL7RTub
I-F 2011/12
12 nov 2022
0kommentarer
Gameday söndag
Hemmamatch mot Skoghall imorgon. SEK: Brobacken-Groth Arnebäck KIOSK: Björk Klingberg Allt fika är bakat - men kom i tid och ställ fram/brygg kaffe... FILMNING: Hammarström ( Filip hjälper er igång ) LYCKA TILL!!
Örebro JAS
12 nov 2022
0kommentarer
Bingolotter
Hej! Imorgon på tjejernas träning finns bingolotter och julkalendrar att hämta:) Superbra om alla hjälps åt att sälja så många som möjligt då det ger bra förtjänst till laget. Mvh Anna
F-F2014
11 nov 2022
5kommentarer
Enenda
Hej Vill ni handla Ösk kläder till erat barn eller egna supporterkläder som precis har kommit till sortimentet. Det finns allt i från inmonhuskläder till utomhusklader till både barn och vuxna. För att handla går du in på länken Enendas Hemsida. Skapa ett konto och lägg till ÖSK ungdom som klubb sedan är det bara att handla. MVH Tränarna
H-P 12 (Födda 2013/14)
11 nov 2022
2kommentarer
Bingolotter
Jag kommer ta med bingolotter och kalendrar till klubbhuset i kväll för er som vill hämta ut lotter. Jag har hämtat ut fler bingolotter till uppesittarkvällen och har även fått tag i enkellotter till nyårsafton.
H-P-2011/12
11 nov 2022
4kommentarer
Samarbetet mellan Rynninge och ÖSK Ungdom fortsätter!
ÖSK Ungdom har tillsammans med Rynninge IK inlett ett samarbete för våra äldsta flicklag. Detta samarbete innebär att ÖSK F17 kommer spela F17 Allsvenskan tillsammans med Rynninge F17. Vi är väldigt glada över att vi tillsammans med Rynninge kan ge våra spelare en bra och utvecklande matchmiljö, vi hoppas att detta samarbete möjliggör fler samarbeten i framtiden. Utöver lagens ordinarie träningar så tränar ÖSK F17 ihop med Rynninge F17 två dagar i veckan, en dag på Pettersbergs IP och en dag på Ekängs IP. Är du en spelare född 2006-2007 och vill få möjlighet att spela F17 Allsvenskan med Rynninge/ÖSK kan du höra av dig till Joacim Dubbelman på 073-622 42 22 alternativt Christian Blomquist på 070-683 21 36.
F-F19 (Div. 4)
11 nov 2022
0kommentarer
Bingolotter
Hej! För att få in lite pengar till lagkassan så tänker vi att vi ska sälja lite bingolotter! Så nu finns det bingolotter till uppersittarkvällen! Vi tänker att man kan försöka sälja runt 5 st var, men vill man ha fler eller färre så får man säga till! De brukar vara ganska lättsålda! Jag tar med mig till träningen imorgon!
F-F2015
10 nov 2022
5kommentarer
Visa fler nyheter