Bingolotto
Nu är det dags för Bingolottoförsäljning inför uppesittarkvällen. Vi kommer hämta ut lotter (och kalendrar) nästa vecka och dela ut till spelarna i samband med träningen på tisdag 29/11. Kolla hur många lotter ni vill ha och skriv i kommentarerna här nedan, lämna besked senast på söndag. Önskemålet är att man säljer minst 5 lotter. Vi har även anmält intresse av att sälja Bingolotter på Marieberg under sista veckan före jul. Tiderna lottas ut på torsdag så vi återkommer om grabbarna ska stå där och sälja någon dag. Hälsningar Magnus och Ellinor (Albin)
B-P07/08
22 nov 2022
12kommentarer
Bonusträning fredag 2 dec
Hej, Vi har bokat in en bonusträning fredagen den 2 december kl.18:15-19:30 i Änglandaskolans bollhall (där vi har våra hemmamatcher). Vi ser gärna att ni anmäler er till den så att vi vet hur många tjejer vi har på träningen för att kunna planera träningen utifrån det. Hälsningar Tränarna
H-F 2011/12
22 nov 2022
0kommentarer
Nu är vi igång med försäljning genom Kakservice
Hej, tiden går fort, i onsdags startade jag upp försäljningen via Kakservice, och här kommer lite praktisk info! Alla skall ha fått information om att försäljningen är igång via mejl och ni skall ha fått personliga shopar hos Kakservice (har ni inte fått detta, kontakta mig). Det är väldigt enkelt nu, ta upp beställningar, prata med familj vänner och bekant + dela eran shop i sociala medier! Jag har även fått foldrar som jag tar med till nästa träning som man kan dela med sig av också. Vi säljer till söndagen den 4/12, så viktigt att ni kör direkt nu! På måndagen 5/12 stämmer jag av alla ordrar och skickar in till Kakservice, sen kommer leveransen hem till mig och ni får komma och hämta era beställningar på Fältvägen 14. Ni samlar in pengarna vid leverans och kommer sedan swisha för det ni har sålt till lagets eget bankkonto (återkommer med detaljer). Vi har redan nu (utan att jag har gett någon mer info än det mejl som gått ut) sålt 63 burkar, så det är lätt, finns många olika val som passar och alla burkar kostar 60 kr, ENKELT! Nu kör vi!!!
F-P2015 Svart
20 nov 2022
3kommentarer
Leverans av Newbody
Nu har leveransen från Newbody kommit. Jag tar med varorna till kommande träning men om ni vill hämta dem innan går det bra att komma förbi hos oss på Ulsavilagatan 17E. Hör i så fall av er innan så vi är hemma på 073-734 57 24.
F-P2014 Svart
20 nov 2022
1kommentar
Inställd träning imorgon 21/ 11
Imorgon 21/11 är träningen inställd pga reparationer i Birgittaskolans gymnastikhall. Så vi ses på onsdag!
P2010
20 nov 2022
0kommentarer
Bingolotter
Anna tar med sig ett gäng bingolotter ikväll. Vi har ganska många dubbelotter, men de är slut i klubben i övrigt och man kommer inte få in fler. Hojta till om ni tror att ni kommer att sälja några, annars lämnar vi tillbaka några till klubben så att de kan fördela dem till de laf som har efterfrågat fler. Freja
F-P2012 Vit
20 nov 2022
3kommentarer
Söndagens matcher mot Adolfsberg
Hallå! Nu hr jag tinat upp lite efter förmiddagen på Ekäng. Fyra fina matcher, hyggligt jämna ock full fart åt alla håll. Mycket kul att se att alla spelare konstant vill spela mer hela tiden (när kommer jag in igen?) och att alla tar för sig i laget. Många fina sekvenser med väggspel, försvarsspel och räddningar idag, givetvis många fina mål också. Extra kul att så många fick vara med och göra mål idag. Vi får se hur vädret blir och om vi får till någon mer match innan jul men ambitionen är att fixa en till match i alla fall. Nu tinar vi upp och vilar oss i form (kanske med VM) så ses vi på torsdag igen,
F-P2014 Svart
20 nov 2022
0kommentarer
Påminnelse bingo
Här kommer en påminnelse till er som ännu inte kommit igång med försäljningen av julkalendrar och bingolotter eller till er som sålt mer att skicka in er beställning till mig på 0740439490 så finns de att hämta i samband med träningarna. Lycka till!
F-F2013
19 nov 2022
3kommentarer
Match Lördag
Hemmamatch imorgon igen... KIOSK - Utter SEK - Marberg & Erhart
Herrjunior
18 nov 2022
2kommentarer
Terminsavslutningsfest 13 december
Den 13/12 kl 17-20 kommer vi ha terminsavslutningsfest i ÖSK:s klubbhus på Ekäng med fotbollsquiz, pizza, lekar och annat roligt. Inför festen behöver vi hjälp av några föräldrar som kan vara med och fixa iordning för festen från kl 16.00. Skriv i kommentaren om du kan hjälpa till. Anmälan till festen för barnen kommer ut senare.
F-P2014 Svart
18 nov 2022
2kommentarer
Visa fler nyheter