PÅMINNELSE - försäljning bingolotter och julkalendrar!
Försäljningsaktivitet med bingolotter till uppesittarkvällen och julkalendrar är i full gång men vi behöver påminna ALLA om att kvittera ut sitt paket så att vi kan tjäna ihop pengar till lagets kassa. I dagsläget är det långt ifrån alla som visat intresse och hämtat ut sitt paket, så påminner igen! Alla försöker sälja så många bingolotter och julkalendrar som möjligt, men vi se gärna att varje barn/familj har som ambition att försöka sälja minst 5 lotter och 2 julkalendrar. Förra året drog laget in cirka 13 000kr på försäljningen. Vi kommer att göra i ordning paket till alla spelare med 5 enkellotter och 2 julkalendrar per barn som kan kvitteras ut i samband med träning. Vill ni vara säkra på att vi som är försäljningsansvariga är på plats före/efter en träning får ni gärna kommentera i denna nyhet. Respektive paket hämtas ut av målsman eller annan överenskommern vuxen, inte av barnen. - Julkalender 100 kr/st, laget får 50 kr/ såld julkalender - Enkellott 100 kr/st, laget får 38 kr/såld enkellott - Dubbellott 200 kr/st, laget får 76 kr/såld dubbellott Önskar ni byta ut enkellott till dubbellott eller om ni önskar fler lotter/kalendrar är det självklart bara att säga till Sara eller Rebecca. TIPS! Lägg nu ut information om försäljningsaktiviteten på era sociala medier, det brukar vara en mkt positiv och enkel försäljningskanal, speciellt om man är tidigt ute. Respektive familj swishar totalsumman för sin ”beställning” till lagets swish: 123 618 92 29. Skriv BARNETS NAMN som meddelande! Detta gör ni senast 18/12 men med fördel redan i samband med att ni hämtar respektive paket.
F-F2012
25 nov 2022
11kommentarer
Bingolotter för uppesittarkväll den 23 december
Hej! Vi tänkte fylla på lagkassan inför 2023 så på söndag och måndag delas 8 st bingoltter var ut. Det är enkellotter som kostar 100 kr/st. (Det är leveransproblem med dubbellotter i år) 800 kr swichas till Joacim på 073-6224222 senast 22/12. Vi hoppas och tror att alla kan sälja 8 stycken men om man har någon osåld lott så lämnas de i kuvert märkt med namn på sista träningen innan Jul. Det går att hämta ut fler om vi säljer bra:) Ha en skön helg!
F-F19 (Div. 4)
25 nov 2022
2kommentarer
Vi går på match!
Den 16 december är hela ÖSK Ungdoms innebandysektion inbjuden till matchen mellan ÖSK Innebandys herrar som spelar derby mot Lillån i Division 2. När: Den 16 december kl. 19:30 Var: Mellringehallen Samling: 18:45 utanför entrén - Alla barn, ledare och föräldrar går in gratis. - Alla barn med ÖSK Ungdoms matchtröja får en gratis läsk. Vänligen fyll i hur många som kommer från ditt lag senast måndagen den 12 december. *Det är bara en ledare per lag som behöver fylla i. Nu fyller vi Mellringehallen! Vi frågor vänligen kontakta mig. Telefon: 0736319561 E-post: fabian.arvidsson@oskungdom.se Efter nyår ska vi även gå på en av damlagets matcher.
Innebandyledare
25 nov 2022
0kommentarer
Nya träningstider från och med vecka 48
Från och med måndag 28 november är det följande träningstider som gäller: Måndagar 18.15-19.30, samling 17.55 i omklädningsrummet Tisdagar 18.15-19.30 samling 17.55 i omklädningsrummet Torsdagar 18.15-19.30, samling 17.55 i omklädningsrummet Samtliga dagar i Mellringehallen.
Herrjunior
25 nov 2022
0kommentarer
Information om Matchkallelse
Här kommer lite information gällande kallelser till matcher. Viktigt att läsa i aktiviteten vilken tid och plats som gäller samt vilken utrustning som ska tas med. Aktiviteter kan komma att uppdateras så gå gärna in och kolla kontinuerligt. När vi använder funktionen fråga om bil och ni kan köra till och från match så vill vi att ni fyller i hur många lediga platser ni har. Viktigt att vi får en funktion på detta så alla spelare får en plats. Ni som kan köra till helgen gå in och skriv antal platser! Vi försöker hyra Ösk bussarna i första hand men det är högt tryck på bokningarna så räkna med att ni behöver hjälpa till att skjutsa till matcher. Uteblivet svar på matchkallelse räknas som att ni svarat NEJ och vi kallar in ersättare. Om ni svarat JA och får förhinder att delta vid match skadad,sjuk etc så är det personlig kontakt med huvudtränare. Vid SMS så måste ni få bekräftelse på att informationen nått fram. //Ledarna
PA15
25 nov 2022
0kommentarer
Ny Huvudtränare
Vi har från och med denna vecka ny huvudtränare i P10 svart. Han heter Matin Kayaci och har innan tränat ÖSK P-09 så många har säkert sett honom på Ekäng. Matin kommer ha rollen som huvudtränare och vi övriga ledare kommer finnas kvar i staben och stötta upp. Kontaktuppgifter till Matin 0720427411 matinkayaci@live.se //Ledarna
PA15
25 nov 2022
0kommentarer
Försäljning uppesittarlotter
Många har frågat så här kommer svaret: ja, vi kommer sälja lotter till Bingolottos uppesittarkväll 23/12 även i år. Det är bara att börja kolla runt bland nära och kära, grannar, kollegor och alla andra tänkbara kunder. Sedan skriver man en kommentar till denna artikel med antalet lotter man önskar beställa. Vi behöver svaren senast den 10/12. Lotterna kostar 100 kr/st. För övrigt en hel del som ännu inte har hämtat ut adventskalendrar. Sista chansen på söndag, de som inte har hämtats ut då kommer vi få returnera. Med vänlig hälsning, Johan och Annika
F-P2014 Svart
25 nov 2022
10kommentarer
Matcher mot Nora
På lördag tar jag med mig kiosken till Svealundsskolan. Blir kaffe, läsk och godis, vill någon baka så är det ALLTID välkommet! Ses på lördag 😄
H-P-2011/12
24 nov 2022
2kommentarer
Sälja bingolotter på Marieberg
Hej! Vi har fått tider för att sälja bingolotter ute på Marieberg. Det rör sig dels om två timmar på lördagen 17 december mellan 14 och 16, jag kommer att återkomma om bemanning av den. Det jag behöver snabbt svar på nu är om någon kan stå tillsammans med mig på onsdagen den 21 mellan klockan 14 och 16. Vi har inte önskat den tiden, men erbjuds den om vi vill ha den, annars frågar de något annat lag. Vi måste vara minst två personer (gärna om mer än en person utöver mig kan så vi har en back-up). Meddela senast ikväll om du kan, annars måste jag släppa tiden. Freja
F-P2012 Vit
24 nov 2022
2kommentarer
Poolspelsfesten nu på lördag 26/11
Hej! På lördag är det dags! Vi samlas 08:50 utanför och går gemensamt in. Våran första match börjar 10:20 och den är på plan 4. Tjejerna äter gemensam lunch 12-13 där lag kassan står för maten. Informera och prata med era tjejer vad dom vill äta så det går någorlunda lätt när dom ska bestämma sig. Se nedan info från Jonas Ekeby IF "Kl 9,30 kör vi invigning. Då är det samling för samtliga spelare och ledare under stora läktaren utanför omklädningsrum 8 & 9. Värdarna som tar emot er på morgonen kan visa er var ni skall samlas. Jag kommer prata igång publiken och ca 9,40 så skall alla spelare och ledare få springa in till publikens jubel (Hoppas jag). Kl 10.00 Rullar matcherna igång. Det kommer spelas 60 matcher på 4 planer under dagen. Inträde för åskådare kommer att vara 20:-. Detta betalas med swish. Vi vill helst undvika kontanter. Givetvis betalar ni ledare inget inträde. Pengarna går till Ekeb IF ungomsverksamhet. Cafeterian kommer vara fylld till bredden med mat och mellanmål. Vi kommer dessutom ha en extra cafeteria som förhoppningsvis gör att köerna kommer att vara så korta som möjligt Till lunchen kommer det att finnas - Hamburgare 55 kr -Korv 20kr -Sallad 75 kr Grekisksallad (Vegetarisk), Räksallad, Kycklingsallad. -Dricka 20 Avslutning och medaljutdelning blir direkt efter sista matchen. Ca kl 15,30
I-F 2013/14
24 nov 2022
0kommentarer
Visa fler nyheter