Lagaktivitet
Vi börjar bli ett stort och roligt gäng med innebandykillar och tänkte vi skulle göra en aktivitet utanför träning och matcher. Ett förslag från oss ledare är att vi går på Lillån matchen på lördag den 10 december kl 13 i Idrottshuset. Men för att få till den Aktiviteten skulle vi behöva hjälp av minst tre föräldrar. Är det några som vill hänga på? Tider som gäller är: Samling ca kl 12 (ska träffa lillånlaget). Har ej fått exakt tid från Lillån. Matchstart kl 13 Antagligen slut ca kl 15 Om ni kan hänga på, skriv i kommentarsfältet under denna nyhet. Har ni några funderingar skicka ett meddelande till Jessica: tel 070 509 06 10 el jessica.ce.dahl@gmail.com
I-P 2012
4 dec 2022
10kommentarer
Inställd träning imorgon söndag 4/12.
God kväll! Tyvärr kom er vi bli tvungna att ställa in morgondagens träning då ingen av oss tränare kan vara på plats imorgon (sjukdom och bortresta). Beklagar sent återbud men tyvärr inget att göra något åt denna gång. Ha en trevlig andra advent så ses vi på torsdag.
F-P2014 Svart
3 dec 2022
0kommentarer
Poolspel
En liten påminnelse inför poolspelet i morgon, vi samlas 13:20 vid navet, första matchen börjar 14:00. Vi kommer att spela 3st matcher så vi har delat laget i 2 grupper, alla kommer att få spela 3 halvlekar är man med i grupp 1 så spelar man första matchen och en halvlek i andra. Och grupp 2 spelar sista halvlek i match nr 2 och hela sista matchen, grupp 1: Alfred, Arvid, Bo, Edvin, Emil, Miller, Axel. Isolfur Grupp 2: Hugo, Ivar, Nils, Olof, Sigge, Thor, Valter och Allan. Vi kommer att ha tillgång till läktaren och det kommer att finnas en liten kiosk, Den vanliga träningen är inställd. //Ledarna
I-P 2015
3 dec 2022
Bingolotter till uppesittarkvällen/ försäljningsschema
Hej alla barn och föräldrar. Vi har fått tider på Vågen och Marieberg för att sälja bingolotter. Dessa tider ska bemannas: Vågen: 18/12 kl.14-17 23/12 kl.10-15 Marieberg: 22/12 kl.14-16 23/12 kl.16-18 Det behöver vara minst en vuxen på plats samt 2-3 spelare. Skriv i tråden när du och ditt barn har möjligt. Passen kan bli uppdelade. Det är en bra möjlighet att få in pengar till tjejernas lagkassa för att kunna åka på cuper etc. Det finns mer lotter att sälja, bara att höra av sig till mig så fixar jag det! 0735353261 Svara så snabbt som möjligt så vi kan göra ett schema. Mer information gällande försäljningen kommer. Hälsningar föräldragruppen
F-F16
3 dec 2022
10kommentarer
Hämta julmust
Bra jobbat med försäljning av julmust! Nu på tisdag, 6 december, hämtas julmusten vid bryggeriet. Adressen är Aspholmsvägen 14. Kör in på gårdsplanen och åk fram till lastkajen. Personal finns på plats mellan 17-19.
P2010
3 dec 2022
1kommentar
Hemmamatch imorgon…
SEK Juliusson Lindhagen KIOSK Kraft Klerne (Monica är inte där & plockar fram kiosken, så ha med det i tidsplaneringen...) Heja ÖSK! 🏁
Herrjunior
2 dec 2022
5kommentarer
En av lördagens matcher är inställd!
VIK har meddelat att de tyvärr inte kommer till spel i match 2 imorgon (med start kl 12), på grund av spelarbrist. Det betyder att den matchen tyvärr ställs in. OBS! Matchen som skulle ha spelats först flyttas till kl 12, med ny samlingstid kl 11 på Ekäng.
F-P2009
2 dec 2022
0kommentarer
Inomhusträning i morgon lördag 3/12 kl 13.30
Hej! Kort varsel, snabbt svar; är det någon som vill spela lite inomhusfotboll i morgon kl 13.30 på Navet? Skriv i kommentarsfältet om ni kan och vill! Mvh Jonas.
F-P2012 Svart
2 dec 2022
3kommentarer
Helgens matcher
Hej! Här är helgens hemmamatcher för våra ÖSK-lag! Passa på att gå och kolla och heja fram varandra! Lördag Änglanda P-10-Vintrosa kl. 11:00 P-08-GUIF kl. 13:00 Söndag Änglanda Damjuniorerna-RP Linköping 13:30. ÖSK Handboll Dam-Enköping. Matchstart 17:30. Damerna vill bygga vidare från den fina segern mot NKIK senast och fortsätta sin klättring i tabellen. Serien just nu: Dam 2 Mitt Idrottshuset ÖSK Handboll Herr B-HK Järnvägen kl. 14:30. Derby i Div3! ÖSK Handboll Herr-Enköping. Matchstart 17:00. Toppmatch i Herr 1 Norra! ÖSK ligger på en andra palts i serien, medan Enköping huserar på tredje plats. Endast en poäng skiljer lagen åt innan avkast. Serien just nu: Herr 1 Norra Övrigt: F-08 åker på USM Steg 2 till Alingsås och HK Aranäs och Lugi. Vi önskar laget stort lycka till! Jag vill även påminna alla om att ungdomarna i ÖSK Ungdom alltid har gratis inträde då våra A-lag spelar hemmamatch! Så tar er ner till hallen och stötta A-lagen när de spelar på söndag! Lycka till på matcherna och ha en trevlig helg! Hälsningar, Sebastian
H-P 12 (Födda 2013/14)
2 dec 2022
0kommentarer
Helgens matcher!
Hej! Här är helgens hemmamatcher för våra ÖSK-lag! Passa på att gå och kolla och heja fram varandra! Lördag Änglanda P-10-Vintrosa kl. 11:00 P-08-GUIF kl. 13:00 Söndag Änglanda Damjuniorerna-RP Linköping 13:30. ÖSK Handboll Dam-Enköping. Matchstart 17:30. Damerna vill bygga vidare från den fina segern mot NKIK senast och fortsätta sin klättring i tabellen. Serien just nu: Dam 2 Mitt Idrottshuset ÖSK Handboll Herr B-HK Järnvägen kl. 14:30. Derby i Div3! ÖSK Handboll Herr-Enköping. Matchstart 17:00. Toppmatch i Herr 1 Norra! ÖSK ligger på en andra palts i serien, medan Enköping huserar på tredje plats. Endast en poäng skiljer lagen åt innan avkast. Serien just nu: Herr 1 Norra Övrigt: F-08 åker på USM Steg 2 till Alingsås och HK Aranäs och Lugi. Vi önskar laget stort lycka till! Jag vill även påminna alla om att ungdomarna i ÖSK Ungdom alltid har gratis inträde då våra A-lag spelar hemmamatch! Så tar er ner till hallen och stötta A-lagen när de spelar på söndag! Lycka till på matcherna och ha en trevlig helg! Hälsningar, Sebastian
Ledare Handboll
2 dec 2022
0kommentarer
Visa fler nyheter