Extra inomhusträning och påminnelse föräldramöte
Hej, Vi kommer att spela en inomhuscup i Laxå söndagen 8 jan 2023 där vi ställer upp med två lag. Då flera av spelarna inte har kunnat träna inomhus under hösten pga andra aktiviteter så har vi nu temporärt lyckas få några extra tider. Just nu är det klart med två tillfällen: Tullängsskolan imorgon kl 13.45-15.00 samt samma tid och plats nästa lördag. Snabba tycka alltså😄 Hoppas att så många som möjligt kan komma! Dessutom en påminnelse om föräldramötet nu på måndag 12 dec kl 18.30-19.30 i klubbhuset. Trevlig helg! / Tränarna
F-P2013 Vit
9 dec 2022
5kommentarer
Bingolotter
Hej! På lördagens match kommer vi ha med oss bingolotter och nyårslotter för er som vill sälja fler:) Det går även bra att lämna tillbaka de man inte har sålt. Ses på lördag!
F-F2014
9 dec 2022
0kommentarer
Katrineholmscupen 15-16 April 2023
Äntligen är vi klara för Katrineholmscupen 2023! Vi är anmälda med två lag! Mitt i förberedelserna till julen så pågår planeringen för våren och Katrineholmscupen som går av stapeln i mitten av april. Det väntar oss en spännande vår med många roliga aktiviteter. Vi måste betala avgifter för gäst/deltagarkort senast den 1:a Mars. Avgiften för varje spelare är 800 kronor men vi ledare har beslutat att lagkassan kommer betala hälften av den kostnaden vilket innebär att varje spelare betalar 400 kr per person för att vara med och delta under cupen. Avgiften inkluderar deltagaravgift, mat och logi under cupen. Betalning kommer ske under januari/februari och exakta detaljer angående betalningen kommer att komma om ett par veckor. Vi vill redan nu informera er om cupen och skicka ut kallelse som gör att vi får koll på hur många vi blir. Detta gäller: Vi åker lördag morgon till Katrineholm och vi kommer sova över på hårdförläggning där från lördag till söndag. Matcherna under cupen spelas från lördag morgon till söndag eftermiddag. Samtliga lag i turneringen garanteras 4 matcher. Ena laget kommer spela i 2010/2011 klassen och det andra laget kommer spela i 2012/2013 klassen. Exakta detaljer med tider och annan viktig information kommer att komma ut närmare inpå cupen. Vid eventuella funderingar, hojta till! Ha en trevlig helg hälsningar från Håkan, Paulina och Hampus
H-P-2011/12
9 dec 2022
0kommentarer
Cupen i Karlstad fredag 30 december
Hej! Då är det klart att vi spelar en fömiddagscup i Karlstad 30 december. De som har tackat ja och åker med är: Ledare: Jonas M och Jonas V Spelare: Benjamin, Carl, Edwin P, Felix, Hampus, Hugo, Loui, Lucas, Mohamed, Mubarak, Nils, Sixten S, Sixten GV och Vidar. Vi åker preliminärt ca 07.30 är tillbaka i Örebro ca 15.00. Mvh ledarna.
F-P2012 Svart
9 dec 2022
0kommentarer
Upphämtning av Ullmax + betalning för Bingolotter
Hej på er, Nu har Ullmax-beställningen kommit och finns att hämta för den som är ivrig på att få hem produkterna. Jag har tyvärr rätt mycket just nu och därför finns enbart begränsade tider för er att hämta er beställning innan träningen på måndagen den 12/12. För er som inte vill vänta till måndag finns möjlighet att hämta produkterna hemma hos mig på Ekoxevägen 3 i Adolfsberg under dessa tider: • Fredag (9/12) mellan klockan 17-19 • Lördag (10/12) mellan klockan 12-13 Jag befinner mig även på Navet under söndagen (11/12) mellan klockan 13.30-14.00 för den som har närmare dit. Skulle ni vilja hämta på Navet så är ni välkomna att ringa mig på 070-300 11 30 så kommer jag ut till bilen och möter upp er. Givetvis tar jag som sagt med beställningarna till Navet under måndagens träning den 12/12 också. Betalning för Ullmax sker i samband med överlämning av produkterna via Swish till nummer 073-9124163. VIKTIGT att ni märker betalningen med barnets namn + I-P13 Svart + ullmax för att jag ska kunna checka av löpande. Ex. Levi Hellman I-P13 Svart Ullmax Även betalning av Bingolotter samt kalendrar sker till nummer 073-9124163. Samma princip gäller för lotter/kalender. Märk betalningen med barnets namn + I-P13 Svart + bingolotter. Ex. Levi Hellman I-P13 Svart bingolotter Ni som inte hämtat/beställt bingolotter kan avvakta till dess att ni fått lotterna - detta måste däremot ske så snart som möjligt! Har ni frågor eller funderingar är ni varmt välkomna att höra av er till mig på 070-300 11 30 via SMS. Ha en trevlig kväll och så ses vi snart! / Michelle
I-P 2013
8 dec 2022
3kommentarer
Träningsuppehåll + Föräldramöte
Julen är snart här och då kommer vi ha ett träningsuppehåll med innebandyn. Sista träningen innan jul blir tisdagen den 20 december och då får alla som vill gärna ha en tomteluva på sig. Vi startar sedan upp med träningar igen tisdagen den 10 januari och i samband med den träningen kommer vi även ha ett föräldramöte. Vi har under hösten tappat många spelare, men det har även börjat många nya spelare vilket är jättekul och därmed behöver vi fördela de arbetsuppgifter vi har med laget till andra föräldrar. Vi återkommer med information om tid och plats för föräldramötet, men boka in dagen. God jul & Gott nytt år! //Ledarna
I-P 2013 Vit
8 dec 2022
0kommentarer
Match på måndag.
Hej! På måndag ska vi till Adolfsbergsskolan och möta IFK Örebro F13/14 i en spelform som blir ny för oss. 5+MV på helplan. Då majoriteten av oss är anmälda till matchen ställer vi in träningen på Tullängen. Det är nytt för oss och det går alldeles utmärkt att sitta på bänken så länge det känns bra innan man kliver in på plan. Plats: Adolfsbergsskolan Tid: 17:00 Samling utanför idrottshallen Matchstart är en halvtimma efter samling. Matchtröja får ni på plats, glöm inte övrig utrustning :) På tisdag tränar vi på som vanligt //Ledarna
H-F 14 (Födda 2012-13)
8 dec 2022
3kommentarer
Match mot IFK Örebro 12:e december
Med kort varsel har vi blivit inbjudna av IFK Örebro och få spela en handbollsmatch. Det känns superbra att få spela ytterligare en match och det är hur bra som helst för killarnas individuella utveckling. När: 12 december Samling: 18:00, i omklädningsrummet Matchstart: 18:30 Motståndare: IFK Örebro Hall: Adolfsbergsskolan, Halltorpsvägen 11 Speltid: 2 x 20 eller 2 x 25. Exakt speltid bestäms inom kort. Kallade spelare: Oliver Lagemyr Liam Harlén Anton Norman Robin Kaveh Truls Bergentz Don Hellkvist Algot Olofsson Harald Kvist Wolf Harrison Louis Lindahl Alfred Fyrpil Isak Karlsson Linus Jidsjö Kallelse utskickat, svara på kallelsen! För de killar som inte är kallade till denna match kommer det vara träning i vanlig ordning i Birgittaskolan mellan 18:15 - 19:30. Hälsningar Ledarna
H-P-2011/12
8 dec 2022
0kommentarer
Information inför Örebro Cupen Futsal!
Hej alla föräldrar! Imorgon förmiddag är representanter för samtliga föreningar kallade till ett möte för att få presenterat vilka positioner som behöver fyllas och vilka positioner som respektive förening ansvarar för. Till vinterns futsalcup finns det inga sommarjobbare utan det är föreningarnas lag som ansvarar för att fylla dessa positioner. Med allt det sagt är det alltså bra om ni föräldrar planerar in helgen 27-30 december (obs! Vi som lag kommer inte jobba hela helgen, med största sannolikhet jobbar alla lag max en dag). Ösk återkommer med mer information om arbetets omfattning efter mötet. Mvh Lollo
F-P2009
8 dec 2022
0kommentarer
Kommande kallelse till föräldramöte
Hej. På fredag kommer det ut information angående ett kommande föräldramöte. Hälsningar Karolina
F-F16
8 dec 2022
0kommentarer
Visa fler nyheter