Ingen träning torsdag 15/12
Hej! Det ser ut att bli riktigt kallt imorgon, vi ställer därför in träningen redan nu. Prognosen för söndagen ser bättre ut. Vi siktar att köra årets sista träning på söndag istället. För övrigt glömde någon en ÖSK-keps i klubbstugan igår. Ropa till om någon saknar en keps.
F-P2014 Svart
14 dec 2022
0kommentarer
Marieberg
Hej! Liten påminnelse för de som inte kommenterat i tidigare inlägg, har ni inte kommenterat så gör det senast klockan 16 idag. Om man inte kan delta kan man skriva det :) Tiderna för att stå på Marieberg var väldigt eftertraktade och lottades ut bland de lag som anmält intresse. Vi fick tid att stå på Marieberg den 18e december klockan 11-14. Tänker att vi delar upp tiden på 3 för att alla tjejer ska få chansen att vara med. Tiderna är alltså klockan 11-12, 12-13 och 13-14. Meddela snarast här i kommentarsfältet barnets namn, om en förälder kan vara med under timman och vilken tid ni kan stå.
I-F 2013/14
14 dec 2022
0kommentarer
Kort information från mötet
Hej. Tack till alla som deltog ikväll på föräldramötet. Här kommer kort information: Vi har det klart med tränare. Det kommer att vara Valeh, Magnus och Aron. De tre tillsammans kommer göra allt de kan för att stötta och föra våra tjejer framåt i utvecklingen. Vi föräldrar behöver ses tillsammans med tränarna, i ett nytt möte för att diskutera vidare olika saker såsom arbetsfördelning och hur vi ska tänka inför säsongen 2023. Vi har satt datum till den 11/1 kl.18:00-19:30. Det kommer ut en kallelse angående detta. Mycket viktigt att en förälder deltar per spelare. Träningar fortgår enligt kalender. Om det blir för kallt för träning, så får vi information här på laget, om det blir inställt. Uppdatering försäljningen: Det saknas fortfarande 2 spelare samt en vuxen till den 23/12 kl.13-15 på Vågen. Vem kan ställa upp? Även till den 23/12 på Marieberg kl.16-18. Där saknas 1 spelare. Niosha har sagt att hon och en vuxen kan men vi behöver ngn mer på det passet. Vem kan? Skriv i tråden. Vi i föräldrarådet kommer under morgondagen gå ut med den information som ni behöver ta del av inför försäljningen. Har ni några frågor kan ni kontakta mig på telefonnummer 0735353261 Nu ser vi framåt! Mvh Karolina Groth
F-F16
13 dec 2022
0kommentarer
Sista bingoutskicket
Hej Nu börjar vi närma oss slutet av årets försäljning av kalendrar och bingolotter till jul- och nyår. För er som inte hämtat ut det ni beställt hör av er snarast till mig på 0730439490. För att lagkassan inte ska debiteras för det som inte sålts kommer jag att returnera det på klubbhuset den 20/12 då de stänger för juluppehåll. Så säljer ni mer och behöver hämta ut hör av er innan den 20:e. Tänk på att föra över er förtjänst av försäljningen till lagkassan så snart ni fått era betalningar. Swishnummret är 1234137964. Glöm inte att märka er betalning med Bingolotter följt av spelarens namn. Tack för detta försäljningsår God jul och gott nytt år
F-F2013
13 dec 2022
0kommentarer
Julfesten!
Sicken kväll! Vi ledare kanske ikan erkänna att vi är lite slitna nu men vilken kväll vi fick, så kul att äntligen ha en aktivitet med laget utanför fotbollsplanen, Vi startade med med att Niklas Bergmark och Noel Milleskog från ÖSK var där (överraskningen) och svarade på frågor och berättade lite om deras karriärer. Riktigt kul att de kom ock extra kul eftersom de var kanonkillar som verkligen bjöd på sig själva. Dessutom kul att de båda har startat sin karriär i ÖSK Ungdom. Efter det hade vi lite lekar innan vi käkade pizza tillsammans och hade frågesport efter det. Allt som alllt en riktig kanonkväll som killarna såg ut att njuta av. Vi får se om det blir träning på torsdag, som det ser ut att bli för kallt men vi meddelar det lite närmare torsdagen.
F-P2014 Svart
13 dec 2022
4kommentarer
Träningar kring Jul & Nyår
Idag har italienaren sjungit, snart snörar Mr Rödklädd på sig skorna, och om några dagar får vi reda på vart den Försvunna kronprinsen tagit vägen. Det gör att vi inte kommer träna som vanligt under dessa snöiga veckor. Nedan har ni schema för kommande veckor: Tisdag 13/12 - Inställt pga kyla Torsdag 15/12 - Inomhus Sörbyängsskolan Tisdag 20/12 - Julavslutning. Vi tränar som vanligt på Ekäng kl. 17:00. Kul om så många som möjligt kan komma då vi vill säga god jul till alla! Lördag 24/12 - Vi vet, det är julafton, och vi är galna! Men vi kommer erbjuda en 100% helt frivillig träning. Några av oss tränare har barn som brukar vara väldigt otåliga på julaftonsförmiddagen. Därför går vi ut och springer av oss. Är vädret ok kommer vi därför erbjuda träning Kl 10:30-11:30 på julafton (bara roligt och spel). Helt frivilligt, enda kravet är att man har tomteluva eller julmössa på sig. Torsdag 29/12 - Örebro cupen inomhus. Vi har ett lag anmält. Blir en rolig grej för de som är hemma. Mer info om tider kommer komma. Tisdag 10/1 - Vi börjar träningarn igen efter lite julledigt. Ekäng Kl 17:00-18:15. Vi vill passa på att önska er alla en god jul! Go ÖSK Go!
F-F2012
13 dec 2022
0kommentarer
Dagens träning är inställd!
Hej! På grund av kylan ställer vi in dagens träning. Det blir helt enkelt för kallt att spela fotboll ute ikväll. Hälsningar tränarna
F-F2011
13 dec 2022
0kommentarer
Inställd träning torsdag 15/12
Vi väljer redan nu att ställa in torsdagens träning pga av den väntade kylan samt ledarbrist. Årets sista träning blir på söndag 18.30 i Tullängsskolans idrottshall. /Tränarna
F-F2013
13 dec 2022
0kommentarer
Föräldramöte
Hej. Vi fick nyss ut kallelsen till kvällens föräldramöte. Svara gärna så fort som möjligt så vi vet hur många som väntas till kvällen. Mvh Karolina Groth
F-F16
13 dec 2022
0kommentarer
Nya matchtröjor
Glad Lucia! Till våren kommer vi få nya matchtröjor till laget. Alla spelare kommer få en egen tröja som ni tar med till och från matcherna. ÖSK Ungdom kommer betala för 20 utespelartröjor och 2 målvaktströjor, de resterande tröjorna kommer vi betala med lagkassan. Vi föräldrar behöver alltså inte betala något. För att vi ska kunna beställa tröjorna måste ni meddela mig vilken storlek ert barn behöver. Ni kan utgå från de kläder ni köpt tidigare där storlekarna är utifrån ålder (8,10,12 osv). Om ni behöver testa tröjor kan ni göra det i ÖSK Ungdoms klubbstuga. Välj gärna en storlek som är lite åt det stora hållet då vi troligtvis kommer ha tröjorna mer än en säsong. Jag behöver ha informationen innan juluppehållet. I första hand kan era barn meddela mig vid kommande träning vilken storlek de vill ha och i andra hand kan ni smsa mig på 072-1823782. Mvh Filip
F-F2013
13 dec 2022
0kommentarer
Visa fler nyheter