• Bingolotter Marieberg

    Jag har nu hämtat ut lotterna till försäljningen: 19/12 18.00-20.00 står spelare/ föräldrar: Emilia Lisen Alice 22/12 10.00-12.00 Joline Linn Ines Södra ingången, Kjell & Co Gärna matchtröja eller ÖSK jacka! Hoppas på bra försäljning! Hör av er vid frågor, 0766-447905 Anette/ Alice mamma I-F 2010 15 dec 2022 7kommentarer
  • Arbetsuppgifter Örebro Cupen Futsal

    Hej! Nu har arbetsuppgifter kommit. Den 29 December gäller följande: Vi kommer ha en person stående vid de olika övriga ingångarna till hallen och släppa ut de som ska lämna hallen samt att hänvisa övriga som vill in i hallen till huvudentrén. Dörransvarig 10:00-22:30: Totalt 7 personer (3 stycken från F12, 5 stycken från P09). Vi behöver vara 5 personer/pass där varje person kommer stå 4 timmar. Kl.10-14 Kl.14-18 Kl.18-22 Den 30 december gäller följande: Vår arbetsuppgift kommer vara att slutstäda i Idrottshuset från 19:00. Arbetsuppgifterna är i grunden samma som när vi slutstädar på en av våra egna cuper, alltså att alla ytor ska tas hand om och säkerställa att det är snyggt och rent när vi lämnar hallen på kvällen. Till passet ska vi bistå med minst 3 personer, två andra lag från ÖSK kommer också bistå med minst 3 personer vardera till passet. Om ens barn kommer delta i cupen får man räkna med att man behöver jobba för att vi ska få det att gå runt eftersom många är bortresta under julen. Kommentera i nyheten om man har önskemål om dag och tid. Mvh Lollo F-P2009 15 dec 2022 11kommentarer
  • Marieberg

    Här kommer lista med de tider ni står, önskar ni ändra eller blir sjuka får ni gärna höra av er :) Klockan 11-12: Ester, Ebba, Junie & Julie. Klockan 12-13: Ingrid, Lykke & Michelle. Klockan 13-14: Tove, Iris & Nova. I-F 2013/14 15 dec 2022 2kommentarer
  • MitTolvan 17/12

    Hej! På lördag är det dags för mitTolvan på hemmaplan. Vi gästas då av VästeråsIrsta HF, IFK Nyköping och Vintrosa IS. Det spelas totalt 6 matcher 3X10 min. Vi behöver bemanna sekretariatet och ha en matchvärd under alla de matcherna. 2 personer/match i sekretariatet minst 1 som gått funktionärsutbildningen. Match 1 11.30 Gustaf och Olle Match 2 12.30 Bastian och Olle Match 3 13.30 Bastian och Vilgot Match 4 14.30. Gustaf och Vilgot Match 5 15.30. och Kasper Match 6 16.30. och Nils Man behöver vara på plats 30-20 min innan för att hinna lägga in laguppställning. Skriv i kommentarsfältet vilken eller vilka matcher du kan ställa upp och hjälpa till på och om du gått funktionärsutbildningen. Zana och Maria kommer bemanna kiosken till viss del men det behövs fler händer även där. Alla killar spelar inte alla matcher. P2010 15 dec 2022 14kommentarer
  • Julledighet

    Efter ett långt och intensivt fotbollsår väntar nu ett par veckors välförtjänt julledighet. Sista träningen 2022 är på måndag den 19 december. (Under julledigheten kommer vi klämma in Örebrocupen i Futsal 28-29 december, så helt lediga är kanske en överdrift. Eventuellt slänger vi in en futsalträning innan så vi kan känna på inomusspel en gång innan cupen). Information om upplägget 2023 har mejlats ut. Om ni inte fått utskicket kontakta Petter så får ni det skickat till er. Vänliga hälsningar Patrik, Farre, Mattias, Dennis, Petter, Marcus och Henrik F-P2009 15 dec 2022 0kommentarer
  • Träna innebandy på jullovet

    Lillån IBK har skickat ut informationen nedan. Det finns möjlighet att spela innebandy i Lillåhallen 27-29 december för den som vill. Se information från Lillån nedan "Gratis lägervecka under jullovet i Lillåhallen! Den 27-29 december öppnar vi upp Lillåhallen för alla barn och ungdomar i åldern 10–15 år (födda 2007-2012). Vi har fått ett bidrag från Örebro Kommun som gör att denna lägervecka är gratis och öppen för alla att delta på, oavsett förening eller tidigare erfarenhet av innebandy. Ledare på lägerveckan kommer att vara spelare och tränare från herrlaget, damlaget, damjuniorer och herrjuniorer. Målsättningen är att skapa tre dagar med fokus på glädje, utveckling och massor av innebandy! Följande tider gäller för respektive åldersgrupp: 10–12 år (2010-2012), kl. 9.30–11.30 13–15 år (2007-2009), kl 12.30–14.30 Ingen föranmälan krävs! Det är dessutom valfritt hur många dagar man närvarar på. Sprid gärna detta i era respektive lag och även till andra lag i Örebro. Alla är välkomna! Med vänlig hälsning, Anton Drake Lillån IBK" I-P 2012 15 dec 2022 0kommentarer
  • Sargvakt och bollkalle

    Vi har fått i uppgift att vara sargvakter och bollkallar under A-lagets matcher nästa år. Bollkallarna står bakom målet (2 per mål) och tar bollar och lägger dom i korgarna vid målen. Sargvakterna står längs med långsidorna (2 per sida) och rättar till sargen när spelarna åker in i dom. En förälder och ett barn per person och tillfälle. Totalt 4 bollkallar och 4 sargvakter per match. Var på plats i korridoren ca 30 minuter innan matchstart. Medtag barnens hjälm med galler! 2023-01-06 13:15 (Katrineholm) Knut, Tilda, Ture L o Moa/Zac 2023-01-15 14:00 (Nässjö) Poolspel i Västerås 2023-02-04 13:15 (Tellus) Ebbe/Pelle, Nils, Isac o Matteo 2023-02-05 13:00 (Kalix) Sixten, Alfred B, Thure GM o Charlie/Liam 2023-02-18 15:00 (Lidköpings AIK) Thor, Alfred E, Samuel o Simon Då vi bara står sargvakt halva säsongen i år, kommer inte alla behöva stå. Reserver som går att ringa vid sjukdom eller dylikt: Elin, Wilhelm, Ivar, Tage, Svante, Axel N, Axel S, Arvid, Klara, Adam, Malte, Bo Om man inte kan på sin tid får man höra av sig till någon annan och byta. B-P13/14/15 15 dec 2022 5kommentarer
  • Fattas på försäljningspass

    Hej. Det fattas en spelare på passet den 18/12 kl.14-15 , då vi gjort ett byte. Vem kunde? Det fattas även en spelare på Marieberg den 22/12 mellan kl.14-15 och eventuellt en spelare mellan kl.15-16. Den som står första passet på söndag den 18/12 behöver hämta lotter och swichskylt hos Sandra. Den som står sist behöver ta med den och lotter tillbaka. Om ni inte kan lösa detta, får ni höra av er till mig. Nu behöver vi lösa de sista passen!!! Mvh Karolina Groth F-F16 15 dec 2022 2kommentarer
  • Påminnelse betalning samt försäljning Marieberg

    Hej! Påminner om att det inte är bemannat på Marieberg ännu. Påminner om att betala in bingolotter samt försäljning av restaurangchansen till vårat lagkonto: 1232722775. Vi har fått 4 h att stå på Marieberg 21/12 mellan 10-14. Vi behöver vara två stycken som står- jag har möjlighet att stå själv om det krävs och behöver en till - förslagsvis uppdelat på två tider. 10-12 Nina (Moas mamma) och Josefin 12-14 Josefin+? Tack på förhand! I-F 2011/12 14 dec 2022 1kommentar
  • Inställd träning!

    Hej! Träningen inställd idag pga för få anmälda. Mvh Ledarna I-F 2010 14 dec 2022 0kommentarer
  • Visa fler nyheter