Påminner om att inte betala bingolotto just nu
Idag står vi på Marieberg och hoppas sälja massor med lotter så då kan det bli onödigt svårt att identifiera just era inbetalningar. Så har ni inte betalat ännu är det bättre att ni avvaktar till den 23 december (vi står även på onsdag). Ha en fin helg! Freja
F-P2012 Vit
17 dec 2022
0kommentarer
Match 17/12
Gokväll! Match imorgon, hoppas att detta funkar för er: KIOSK Gustav U Max A SEK Vincent Måns J Go Svartvitt??
Herrjunior
16 dec 2022
8kommentarer
Vi gick på match!
Några från laget var ikväll på match och hejade fram ÖSK till seger mot Lillån. ÖSK bjöd alla med matchtröja på inträde och varsin läsk. Kvällen bjöd bl.a. på fin innebandy, bollkastning i paus (närmast mitten vann pris) och de fick även prova på speedshooting vilket var väldigt uppskattat. Kul också att umgås lite utanför träningsmiljön. En väldigt lyckad och trevlig kväll även om det blev rätt sent! Nu laddar vi inför julavslutningen på onsdag. Trevlig helg!
I-P 2014
16 dec 2022
0kommentarer
Jobb på Örebrocupen Futsal 28/12
Hej föräldrar i P10vit! Vi har tilldelats ett uppdrag under Örebrocupen futsal . Vi ansvarar tillsammans med ett annat lag för slutstädning idrottshuset den 28/12 från kl 19.00. 5 personer från vårt lag krävs för uppgiften som beräknas ta ca 2,5 timmar. På tur för jobb står föräldrar till följande: Elijo Oliver Maximiliam Zion Viggo R Om man inte kan ta sitt pass så ansvarar man själv för att hitta ersättare . Jag vill passa på att att tacka alla för era arbetsinsatser under året och önska er en God Jul! Erik Ardesjö, eventansvarig P10vit
F-P2010 Vit
16 dec 2022
12kommentarer
Träning med avslutningsfika 18/12
Hej allihopa! På söndag kör vi träning som vanligt 18:30-19:45 på Tullängen och från ca 19:30-19:45 tänkte vi bjuda alla flickor på lite julfika. Hoppas så många som möjligt kan komma då 😊 Har erat barn några allergier och/eller specialkost så får ni gärna höra av till mig så snart som möjligt. Det blir lite enkelt med festis, pepparkakor och skumtomtar 👌 PS. Tomten hälsar att det vore trevligt om alla 4 ledare kan närvara på söndag🎅😊 .DS Hoppas vi ses! Mvh// Pelle & Isabella Lorenc
F-F2013
16 dec 2022
0kommentarer
Juluppehåll och planer framåt.
Hej! Vi har kallat till de två återstående träningarna innan vi tar juluppehåll mellan den 21/12 och 8/1. Framåt är planen att fortsätta med lagbygget och att ha kul både på och utanför plan. Vi kommer även att börja gå mer mot att spela på helplan. Intäkterna från bingolotterna kommer vi att använda för anmälan till Järnvägen cup som går av stapeln 20-21 maj i Hallsberg. Framåt kommer vi också behöva få in intäkter för att köpa in bollar och annan materiel. Vi önskar er en god jul och ett gott nytt år! //Ledarna
H-F 14 (Födda 2012-13)
16 dec 2022
9kommentarer
Julavslutning
Hej på er föräldrar! Nu på lördag är sista träningen innan vi tar lite jul uppehåll. Vi börjar träna igen den 12 januari 2023. Nu på lördag har vi tränare tänkt att vi har en match mellan barnen och föräldrarna, hoppas ni är med på detta. Ni får gärna ha lediga kläder på er. Vi kommer även bjuda era barn på något . Mvh Omid och Jonny!
F-P2016 Svart
16 dec 2022
0kommentarer
Info om Bingolotter!
Hej! Viktig information om bingolotter. Vänligen läs igenom hela informationen. Alla osålda lotter lämnas tillbaka till mig (Lollo) senast 1 Januari 2023. Om man inte lämnar tillbaka dom osålda lotterna får man betala dom från egen ficka. 1 dec-20 dec - Möjlighet att lämna tillbaka lotter och kalendrar i december. Öppet mån-tors 9-19, fredagar 9-15 3-4 januari - Sista chansen att lämna tillbaka lotter och kalendrar. Öppet tisdag och onsdag kl 9-17. Föra över betalningen Gör inbetalningarna för alla lotter och kalendrar till lagets bankkonto (lagkassan) senast i mitten av januari. Under januari månad kommer vår controller kommer att sedan debitera er för lotter och kalendrar ni sålt. Lämnar man inte in lotter och kalendrar i tid kommer de dras på lagkassan, så var snäll och respektera sista dag för inlämning. Datum att hålla koll på: 19/12 Sista dag att hämta ut lotter och kalendrar 20/12 Sista dag att lämna tillbaka lotter och kalendrar i december 23/12 Sista dag att sälja Uppesittarlotter 24/12 Sista dag att sälja kalendrar 31/12 Sista dag att sälja Nyårslotter 3-4/1 2023 Extraöppet - Sista chansen att lämna in ej sålda lotter och kalendrar. 21/12-8/1 Julstängt på kontoret (förutom 3-4 jan) Önskar er en God Jul & ett Gott Nytt År 🌲
F-P2009
16 dec 2022
0kommentarer
Jobb Örebrocupen futsal 29/12
Hej alla! ÖSK ungdom arrangerar Örebrocupen i futsal vilket innebär att vi har blivit tilldelade arbetsuppgifter som vi behöver utföra. Vi kommer att jobba 29/12 med följande uppgifter: 07:20 - 22:00 Stå i entrén (2 personer) 10:00 - 22:30 Dörransvarig (3 personer) Som ni ser så har vi fått ganska många timmar att fördela denna cup vilket innebär att alla kommer behöver hjälpa till. Vi kommer att gå ut med schema på måndag med fördelning av tiderna. Räkna med att de kommer behövas flera vuxna per barn. Är ni bortresta eller i övrigt inte kan vissa tider, kommentera i tråden så försöker vi anpassa. Mvh Ledarna
F-F2012
15 dec 2022
7kommentarer
Julmys
På kvällens träning lirades det smålagsturnering och efter den så kom tomten och delade ut klappar till tjejerna! Ett mycket uppskattat besök! Vi kör nästan som vanligt nästa vecka, måndag och torsdag och då vill jag ha in tjejernas träningströjor för att trycka nummer på dessa. De behöver vara namnade så att jag vet vems som är vem. Det finns även möjlighet för de tjejer som vill under jullovet att delta på: Gratis lägervecka under jullovet i Lillåhallen! Den 27-29 december öppnar vi upp Lillåhallen för alla barn och ungdomar i åldern 10–15 år (födda 2007-2012). Vi har fått ett bidrag från Örebro Kommun som gör att denna lägervecka är gratis och öppen för alla att delta på, oavsett förening eller tidigare erfarenhet av innebandy. Ledare på lägerveckan kommer att vara spelare och tränare från herrlaget, damlaget, damjuniorer och herrjuniorer. Målsättningen är att skapa tre dagar med fokus på glädje, utveckling och massor av innebandy! Följande tider gäller för respektive åldersgrupp: 10–12 år (2010-2012), kl. 9.30–11.30 13–15 år (2007-2009), kl 12.30–14.30 Ingen föranmälan krävs! Det är dessutom valfritt hur många dagar man närvarar på. Sprid gärna detta i era respektive lag och även till andra lag i Örebro. Alla är välkomna! Med vänlig hälsning, Anton Drake Lillån IBK Önskar er alla en trevlig kväll!
I-F 2011/12
15 dec 2022
0kommentarer
Visa fler nyheter