• Betalning bingolotter

    Betalning av lotter o kalendrar innan julafton till mig: 0766-44 79 05 Mvh Anette I-F 2010 18 dec 2022 0kommentarer
  • Ändrad träningstid måndag 19 december

    Hej, Pga dubbelbokning imorgon på Ekäng så tvingas vi ändra träningstiden till 17.15 - 18.15. Hoppas att det funkar för så många som möjligt iallafall! Heja Messi & Mbappe👍 / Tränarna F-P2013 Vit 18 dec 2022 1kommentar
  • Succén på Marieberg

    Hej! Vill tacka alla super engagerade tjejer med föräldrar som var med på försäljningen i Marieberg galleria. 177 enkel- och 30 dubbellotter sålde vi på mindre än 3 timmar detta genererade över 9000 kr till lagkassan. Mvh Ledarna I-F 2013/14 18 dec 2022 2kommentarer
  • Årets sista träning och god jul!

    Hallå! Vad kul att vi fick till en avslutande träning för året. Det tackar vi nattens töväder och glada killar för (och lite till pigga tränare). Idag hade vi med oss ett år killar från röd och vit och två tränare från de lagen. Vi värmde upp lite med att passa inom indelade lag. Bra fart här så spelarna blev snabbt varma. Sedan körde vi matcher på fem minuter sista 75 minuterna, bra fart och kämpande imponerande att spelarna orkade med så många matcher, För att summera det här året så har vi faktiskt haft 61 träningar och 17 matcher (träningsmatch, cup eller poolspel). Alla spelare har varit väldigt duktiga och utvecklats under året. Till det kommer 5 övriga aktiviteter som line up och julavslutning så sammanlagt har vi haft 83 tillfällen tillsammans i år! Vi tränare ser fram emot ett minst lika bra år 2023 och att vi fortsätter och ha kul och utvecklas tillsammans. Nu tar vi ett break och samlas igen den 8:e januari. För de som vill träna under uppehållet så har röd några träningar, titta på deras sida här i i tidigare nyhet här angående detta. Från oss alla ledare i laget - GOG JUL! F-P2014 Svart 18 dec 2022 1kommentar
  • Mer info om cupen 29/12

    Hej! Det kommer det vara entré (kortsida mot Eyrabadet) på 40 kr/dag (Swish eller kontant) Alla under 12 år går gratis i målsmans sällskap. Alla spelare går in gratis (lagvis) via entrén på långsidan vid ÖKK mot Restalundsvägen. Det innebär att det är vid den entrén vi samlas på morgonen. F-F2011 18 dec 2022 0kommentarer
  • OBS! Träning måndag 19/12 kl 18.15-19.30

    Hej! I morgon måndag 19/12 kör vi årets sista träning på Ekäng. Träningstiden är kl 18.15-19.30 (alltså INTE 17.00 som det brukar vara på måndagar). ÖSK har stängt ner 7mot7-planen så vi delar 11mot11-planen med två andra lag. Allt för att spara på kostnader för belysning och att vaktmästaren ska få lite ledighet. Ingen träning på torsdag 22/12 alltså. Mvh ledarna. F-P2012 Svart 18 dec 2022 3kommentarer
  • Träning torsdag 22/12

    På torsdagens träning kör vi en julavslutning med några små tävlingar och lite fika, Vill man så får man gärna komma utklädd men man bör fortfarande kunna springa och hantera en klubba. Efter det tar vi jullov och återupptar träningarna den 5/1 innan cupen den 7/1. /Ledarna I-F 2010 17 dec 2022 0kommentarer
  • info om cup 29/12

    Hej, Nu är kallelserna till cupen 29/12 uppdaterade med mer information. Respektive lag samlas utanför entrén till idrottshuset 40 min innan första matchen startar (se kallelsen för info) Spelarna ska ha svarta shorts, svarta strumpor och skor för fotbolsspel inomhus. Matchtröja delar vi ut vid samlingen. Glöm inte vattenflaska och lämna smycken hemma. För att spelarna ska orka spela fotboll hela dagen är det bra om de har med sig något att äta mellan matcherna. Spelschema till cupen hittar ni här: https://results.cupmanager.net/13863093,2022,sv/category/32378021 Hälsningar tränarna F-F2011 17 dec 2022 0kommentarer
  • Arbete på cup 29/12

    Hej, Vi har nu fått information från ÖSK Ungdom arbetsuppgift på Örebrocupen, Futsal. Vår arbetsuppgift kommer vara att slutstäda i Idrottshuset från kl 21:00 den 29/12. Arbetsuppgifterna innebär att alla ytor ska tas hand om och säkerställa att det är snyggt och rent när vi lämnar hallen på kvällen. Prognosen från Örebrocupen är att det tar ungefär 2,5 timme för 10 personer att städa Idrottshuset. Ett annat lag från ÖSK kommer också bistå med minst 5 personer till passet. Denna gång föll lotten på vårdnadshavare eller annan vuxen till följande spelare: Majja Lycka Clara Jocelyne Huda Emma LJ Tilde L Bilan Ni behöver ha minst en vuxen som hjälper till att städa idrottshuset den 29/12. Är man fler så går det såklart snabbare. Kan man inte delta så ansvarar man själv för att hitta en ersättare. Ni kan använda laget.se och kommentera denna nyhet för detta. Behöver ni kontaktuppgifter till varandra så finns de här på laget under fliken kontaktbok. Tack för att ni gör en insats för laget! F-F2011 17 dec 2022 5kommentarer
  • Påminner om att inte betala bingolotto just nu

    Idag står vi på Marieberg och hoppas sälja massor med lotter så då kan det bli onödigt svårt att identifiera just era inbetalningar. Så har ni inte betalat ännu är det bättre att ni avvaktar till den 23 december (vi står även på onsdag). Ha en fin helg! Freja F-P2012 Vit 17 dec 2022 0kommentarer
  • Visa fler nyheter