• Årets sista hemmamatch!

    Hallå i julstöket! Tar mig friheten att skriva då Annika fyller år idag och har säkert annat för sig än att skriva schema ;). Jag tänker att vi löser det smidigt ändå! Jag tar med fika och drar igång kiosken - måste hasta till jobbet ca 21 dock! Entrén (och kanske packa ihop kiosken) Sek 2-3 pers Film Ses i morgon alt god jul ❤️ Ps - Veronica hälsar att vinsten blev hela 6900 kr på julpappersförsäljningen - mycket bra!!! /Monica Örebro JAS 20 dec 2022 7kommentarer
  • Torsdag

    Träningen på torsdag är som vanligt 18.00-19.30 i Adolfsbergsskolan. I-F 2011/12 20 dec 2022 0kommentarer
  • Träning 20/12 Kl 18:15-19:30

    Dagens träning är Kl 18:15-19:30. Detta för att ÖSK stängt av 7v7-plan och vill komprimera alla tränande lag till 11v11-plan. Detta är sista träningen innan jul, vore kul om så många som möjligt kan komma. F-F2012 20 dec 2022 2kommentarer
  • Arbetsschema Örebro Cupen Futsal

    Hej! Här kommer arbetsschemat inför Örebro Cupen Futsal. Eftersom cupen spelas i mellandagarna och många är bortresta så är det extra viktigt att vi hjälps åt. Jag har försökt att tillgodose det ni önskade i ett tidigare utskick. 29 December 10-14 August, Noah.H, Kevin, Arthur, Levi 14-18 Agust.F, Alex.M, Julian, Milan, Alvin 18-22 Hamodi, Odirah, Rahand, Dominic, Amer Vi kommer ha en person stående vid de övriga 5 ingångarna till hallen och släppa ut de som ska lämna hallen samt att hänvisa övriga som vill in i hallen till huvudentrén. 30 December Städ Oscar, Elyas Er arbetsuppgift kommer vara att slutstäda i Idrottshuset från 19:00. Arbetsuppgifterna är i grunden samma som när vi slutstädar på en av våra egna cuper, alltså att alla ytor ska tas hand om och säkerställa att det är snyggt och rent när vi lämnar hallen på kvällen. Prognosen från Örebrocupen är att det tar ungefär 2,5 timme. Kan ni inte vara på plats så får ni hitta en ersättare själv. Kommentera denna nyhet och bekräfta att ni kommer. Mvh Lollo F-P2009 19 dec 2022 21kommentarer
  • Sista rycket samt betalning!

    Hej! Jag har ff kvar lotter till uppesittarkvällen och nyårsafton om intresse finns! Skriv löpande så löser vi det! All betalning för kalendrar och lotter sker till mig på Swish - allra senast 31/12! 0707-553385 är numret! Sköt om er! /Monica! Herrjunior 19 dec 2022 3kommentarer
  • Betalning bingo

    Hallå igen! Glömde helt av att skriva att ni behöver swisha över ert barns försäljningsintäkter för bingo till lagkassan senast fredagen den 30/12 för att pengarna ska finnas på lagkontot i god tid innan pengarna ska dras. Imorgon efter jobbet lämnar jag in det som vi inte sålt på klubbhuset. Sista chansen att höra av sig blir alltså ikväll. F-F2013 19 dec 2022 0kommentarer
  • Betalning av Bingolotter

    Hej! Nu är det dags att betala in för bingolotter och julkalendrar. Swisha in pengarna på lagets konto, swishnummer 123 114 62 81. I meddelandet skriver ni "Bingolotto och Barnets namn". Senast den 27 december vill vi att ni sätter in pengarna. Om ni skulle vilja ha några fler lotter så kan ni höra av er så tar vi med till träningen på tisdag. Om ni har kvar lotter som ni inte har fått sålt så kan ni även lämna tillbaka dem på tisdag. I skrivande stund så har vi tillsammans med försäljningen på Marieberg idag dragit in nästan 7000 kr till lagkassan på bingolotterna och då återstår försäljning på Marieberg imorgon. Riktigt bra jobbat allihop! B-P07/08 18 dec 2022 1kommentar
  • Jullov!

    Efter en rolig och händelserik höst är det dags för ett välförtjänt jullov! Gårdagens mitTolva avslutar året så ses vi igen utvilade och redo 4 januari. Tack för ett roligt och svettigt 2022! /Ledarna P2010 18 dec 2022 1kommentar
  • ÖREBRO SK P2011

    FOTBOLL F-P2011 18 dec 2022
  • God Jul och Tack

    Årets sista träning idag inklusive VM straffar, vilken avslutning! Stort tack för ett roligt fotbollsår, vilka härliga tjejer vi har nöjet att träna. Extra tack till Pelle och Bella för kvällens fika och till tomten för julgodiset!🎄🎁 God Jul! Ledarna F-F2013 18 dec 2022 1kommentar
  • Visa fler nyheter