• Träning inställd

    Imorgon 27/12 ställer binom träningen pga för få tjejer men vi uppmanar de tjejer som vill och har möjlighet att ta sig till Lillåns öppna camp (gratis) tis-tors 9:30-11:30 (se tidigare inlägg) Vera och jag kommer att vara där! God fortsättning på er! I-F 2011/12 26 dec 2022 0kommentarer
  • Träningar nästa vecka

    Hej allihopa och god fortsättning! Vi kör på med träning nästa vecka för de som är hemma och vill och kan träna. Vi gör lite justeringar med tanke på helgdagar och att belysningen på Ekäng är avstängd över jullovet. Måndagsträningen är inställd. Istället tränar vi tisdag förmiddag mellan kl 10.00–11.15 på 11vs11 planen. Planen underhålls ej över jullovet vilket innebär att vi kan komma ställa in träningen om det kommer snö. Vi meddelar inställd träning. Onsdag tränar vi inomhus i Almbyskolan som vanligt. Bra om så många som möjligt kan dyka upp med tanke på kommande inomhuscup i Laxå i början av januari. Kalendern är uppdaterad med ändringarna. Ha en fortsatt skön julledighet! Mvh Tränarna F-P2013 Vit 25 dec 2022 3kommentarer
  • Julhälsning

    Vi önskar er en riktigt God Jull och Gott Nytt År Önskar vi tränare F-P2013 Svart 24 dec 2022 0kommentarer
  • Summering Bingolottoförsäljningen

    Nu har vi avslutat försäljningen av Bingolotter och jag måste säga att ni alla har gjort en kanonsinsats. Totalt har vi sålt nästan 700 lotter (varav 130 st på Mariebergs köpcentrum). Detta ger en förtjänst på 30 686 kr (om jag räknat rätt) som går in i killarnas lagkassa. Om ni inte redan har betalat in pengarna så vill jag bara påminna er om att göra det så fort som möjligt. Swisha till 123 359 00 80 och ange BINGO plus barnets för- och efternamn. GOD JUL och GOTT NYTT ÅR! H-P-2011/12 22 dec 2022 4kommentarer
  • Julbrev 2022

    Hej, alla föräldrar och anhöriga! Vi tänkte sammanfatta året 2022 som börjar lida mot sitt slut och vi har utöver träningar, som vi ofta träffats på, hunnit med en hel del annat. Både i maj och september har vi varit med på lineup vid herrlagets matcher. Barnen har tyckt det varit skoj att gå in med spelarna, men också lite "pirr i magen" för 6- och 7-åringar med så mycket folk på en så stor arena. ;-) En annan höjdpunkt har varit att få spela sina första matcher mot andra lag och denna säsong har vi spelat poolspel i Östansjö, på Trängens IP och i Hallsberg. Dessutom har vi introducerats till 5-mannaspel i Select Cup på Ekängs IP och även nyligen haft en träningsmatch inomhus mot Sturehov. Vi tycker att alla har skött sig exemplariskt både på och utanför planen och i den åldern som grabbarna befinner sig i nu med en massa nya intryck med domare och publik på matcher så hoppas vi att vi alla tillsammans kan fortsätta vara goda förebilder och stötta och heja på laget. Nästa år siktar vi inte på att ta oss utomlands, men möjligen utomläns (uttalas med närkingsk dialekt) för att spela i någon cup. Det är därför viktigt att vi börjar bygga upp den lagkassa som Per tidigare informerat om i samband med kakförsäljningen. 6 450 kr ramlade in i lagkassan i samband med detta och det är en riktigt bra start. Vi tar gärna emot tips och råd om ni har några idéer som ni tror fungerar bra för laget framöver gällande försäljningar eller andra inkomstbringande möjligheter. Nästa år, förutom träningar, matcher och cuper, så tänker vi också att vi ska ha lagaktiviteter (ex. korvgrillning, bowling, TV-spel eller liknande) så att både barn och föräldrar får en chans att umgås även utan glidtacklingar, tunnlar och mål. :-) Vi kommer informera i mellandagarna om träningen återupptas den 8 eller 15 januari. Glöm inte bort att anmäla så fort ni vet om ert barn kan delta då det underlättar för oss ledare i planering av övningar och spel. Sedan passar vi på att önska er alla en riktigt god jul och ett gott nytt 2023. //Ledarna F-P2015 Svart 22 dec 2022 5kommentarer
  • God jul och gott nytt år!

    Vilket jobb ni gör! Jag vill tacka för en mycket intressant höst, det har varit roligt att komma in i organisationen och börja lära känna er. En del träningsbesök har jag hunnit med, fler ska det bli. Till våren kommer jag ut i hallarna och försöka stötta er i det jättejobb ni redan gör med barnen och ungdomarna. Lagom till julglöggen vill jag skicka med några julklappar i form av videor. Antingen om ni har ivriga spelare som vill träna extra när de är hemma hos mormor men inte vet hur, så kan ni länka de här klippen eller om ni själva vill få inspiration till våren: Julklapp till utespelarnaspelarna Julklapp till de yngre målvakterna med några tillhörande övningar Till de äldre målvakterna Till er ledare - bra grundträning --- Klubbhuset kommer att ha stängt från 21/12-8/1. Vid brodskande ärenden är jag anträffbar via mejl och delvis via telefon. --- Till er som var med på herrarnas match i fredags - kul att ni kom. Till er som missade matchen eller som vill gå på en match till - den 22 januari kl. 15:00 går vi på damernas hemmamatch mot Kungsör i Mellringehallen. --- Är det någon av er som vill gå en grön, blå eller röd utbildning i januari är det bara att ni anmäler er via förbundet.. Vill ni läsa mitt tidigare inlägg om utbildningarna gör ni det här. --- Tack för 2022. Jag hoppas att ni är lika ladde på 2023 som jag är. Tills dess - God jul och gott nytt år! Innebandyledare 21 dec 2022 1kommentar
  • Julavslutning

    Vilket år, vilket gäng och framförallt vilka goda pepparkakor! Vi har ju några aktiviteter kvar innan året är helt slut. Men vi passade på att tacka tjejerna för året som varit. Vilket otrolig utveckling de haft! Både som fotbollsspelare, men också som kompisar i ett lag. Wow! Nu vilar vi batterierna, sen kör vi 2023! There is no end to the possibilities! Go ÖSK Go! F-F2012 20 dec 2022 0kommentarer
  • Betalning bingolotter

    Hej! Betalning för bingolotter o kalendrar swishas till mig innan julafton, 0766-44 79 05 Mvh Anette I-F 2010 20 dec 2022 0kommentarer
  • Årets sista hemmamatch!

    Hallå i julstöket! Tar mig friheten att skriva då Annika fyller år idag och har säkert annat för sig än att skriva schema ;). Jag tänker att vi löser det smidigt ändå! Jag tar med fika och drar igång kiosken - måste hasta till jobbet ca 21 dock! Entrén (och kanske packa ihop kiosken) Sek 2-3 pers Film Ses i morgon alt god jul ❤️ Ps - Veronica hälsar att vinsten blev hela 6900 kr på julpappersförsäljningen - mycket bra!!! /Monica Örebro JAS 20 dec 2022 7kommentarer
  • Torsdag

    Träningen på torsdag är som vanligt 18.00-19.30 i Adolfsbergsskolan. I-F 2011/12 20 dec 2022 0kommentarer
  • Visa fler nyheter