• Info inför cupen i Karlstad fredag 30 december

    Hej! Cupen i Karlstad närmar sig - vi spelar nu på fredag 30/12. Vi siktar på att åka från Ekängs parkering kl 07.45. Ta med matchkläder, en långärmad tröja att ha under matchtröjan, underställsbyxxor att ha under matchshortsen, fotbollsskor, benskydd, overall, jacka, mössa och vantar. Vi spelar på konstgräs inomhus, men hallarna är inte uppvärmda. Ta även med lite matsäck att äta innan och mellan matcherna. På hemvägen stannar vi på McDonalds - ta gärna med lite pengar för det. Eftersom inte hela laget deltar vill vi inte belasta lagkassan för mycket. Alla som deltar får därför betala 100 kr till lagkassan (Swish: 123 311 25 47). Pengarna går till anmälningsavgift och lite ersättning för bränsle för de som kör. Märk betalningen med: Karlstad + barnets namn. Vi spelar tre matcher; 10.20, 11.40 och 13.00. Varje match är 2 x 15 min. Hemma ca 16.30-17.00. De spelare som är anmälda är: Benjamin, Carl, Edwin P, Felix, Hampus, Hugo, Loui, Lucas, Mohamed, Mubarak, Nils, Sixten S, Sixten GV och Vidar. Räknar med följande bilar: Vidar, Hampus, Benjamin, Lucas och gärna någon mer! Hör av er med ev frågor! Mvh ledarna. F-P2012 Svart 27 dec 2022 4kommentarer
  • Schema jobb torsdag

    Hej på er, Följande schema gäller för jobb i idrottshuset på torsdag. Entré 1 (1 person) 07:20 - 10:00 Sigrid 10:00 - 14:00 ÖSK Ungdom 14:00 - 16:00 Celine 16:00 - 19:00 Greta 19:00 - 22:00 Joline Entré 2 (1 person) 07:20 - 10:00 Sigrid 10:00 - 14:00 ÖSK Ungdom 14:00 - 16:00 Elsa 16:00 - 19:00 Hedvig 19:00 - 22:00 Beatrice Utöver detta ska vi ha 3 personer som ska stå dörrvakt vid utgångar. Dessa positioner kommer att fyllas utav oss ledare som kommer att rotera. Vi ber dock att om det finns fler föräldrar i huset under dagen att komma och avlasta oss då vi kommer att stå 7h per ledare (utöver att leda laget i cupen) vilket är en relativt hög belastning. Så kan man hjälpa till någonting även om de bara är 30 minuter så tar vi gärna emot det. Vi ses på torsdag! Kontakt under cupen: 0730606580 (Ivan) Mvh Ledarna F-F2012 27 dec 2022 1kommentar
  • Påminnelse cup 29/12

    Hej! Nu är det snart dags för cup! Vi ber er som inte svarat på kallelsen att gå in i kallelsen och meddela om deltagande eller ej. Detta så vi vet hur många spelare vi har i varje lag på cupen. Om allt gått enligt plan så har svarstiden på kallelsen förlängts tills imorgon. F-F2011 27 dec 2022 0kommentarer
  • Spelschema på Örebrocupen imorgon.

    Imorgon spelar vi Örebrocupen i Futsal. Det är totalt 5 matcher och matchtiden är 15 minuter. Det går bra att byta om på plats. Viktigt att alla har med sig svarta shorts, vita strumpor och vit matchtröja. Om det är någon som inte har någon matchtröja än så har vi med tröjor som går att låna. Spelschema: 11:40 Idrottshuset C Karlslund IF FK Röd 15:40 Idrottshuset B IFK Kumla 16:40 Idrottshuset C Örebro Syrianska 17:20 Idrottshuset A Karlslunds IF FK Vit 19:00 Idrottshuset A Latorps IF //Ledarna F-P2010 Vit 27 dec 2022 3kommentarer
  • Bingolotto

    Superbra jobbat med Bingolottoförsäljningen i år! Tillsammans har vi dragit in ca 16 000 till lagkassan. Är det någon som behöver lämna tillbaka oöppnade lotter så hör av er till mig snarast. Ni som ännu inte fört över pengar behöver göra det senast 2 januari swichnummer 123 343 11 37. Märk inbetalningen med bingolotto samt barnets namn. F-P2012 Vit 27 dec 2022 0kommentarer
  • Örebro cupen inomhus 29/12

    På torsdag är det dags för ÖC i idrottshuset. Vi är 13 tjejer som anmält sig för spel, med många matcher. Som vanligt på match får ni ta med: -vit matchtröja -svarta shorts -vita strumpor -benskydd -inomhusskor -vattenflaska -överdragskläder (gärna ÖSK) -matsäck -fickpengar Vi kommer spela enligt nedan, samling vid stora entrén Kl 7:30. 8:00 mot Adolfsberg 9:00 mot RIK Karlskoga 9:50 mot Vivalla 11:40 mot Hovsta 14:40 mot KIF Vi ser fram emot en härlig dag! PS Jobbtiderna kommer snart att komma ut för oss föräldrar DS F-F2012 26 dec 2022 0kommentarer
  • Påminnelse matchtröjor

    God fortsättning! Vi har fått in nästintill alla storlekar till tjejernas nya matchtröjor men väntar fortfarande på några. Skicka ett sms med ert barns storlek till mig på 072-182 37 82 snarast möjligt så vi kan skicka med vår beställning samtidigt som de andra lagen. Mvh Filip F-F2013 26 dec 2022 0kommentarer
  • Ang cupen

    God fortsättning! Jag såg att det kom frågor om cupen. Jag meddelade ÖSK Ungdom att vi hade svårt att få ihop föräldrar då många antingen jobbar eller är bortresta, och vi inte ens är anmälda (då i princip alla tränare och lagledare också är bortresta eller jobbar). Fick till svar att de skulle försöka ta hänsyn till det. Sedan har jag inte hört något mer så jag antar att vi inte behöver göra något... F-P2012 Vit 26 dec 2022 0kommentarer
  • Träning inställd

    Imorgon 27/12 ställer binom träningen pga för få tjejer men vi uppmanar de tjejer som vill och har möjlighet att ta sig till Lillåns öppna camp (gratis) tis-tors 9:30-11:30 (se tidigare inlägg) Vera och jag kommer att vara där! God fortsättning på er! I-F 2011/12 26 dec 2022 0kommentarer
  • Träningar nästa vecka

    Hej allihopa och god fortsättning! Vi kör på med träning nästa vecka för de som är hemma och vill och kan träna. Vi gör lite justeringar med tanke på helgdagar och att belysningen på Ekäng är avstängd över jullovet. Måndagsträningen är inställd. Istället tränar vi tisdag förmiddag mellan kl 10.00–11.15 på 11vs11 planen. Planen underhålls ej över jullovet vilket innebär att vi kan komma ställa in träningen om det kommer snö. Vi meddelar inställd träning. Onsdag tränar vi inomhus i Almbyskolan som vanligt. Bra om så många som möjligt kan dyka upp med tanke på kommande inomhuscup i Laxå i början av januari. Kalendern är uppdaterad med ändringarna. Ha en fortsatt skön julledighet! Mvh Tränarna F-P2013 Vit 25 dec 2022 3kommentarer
  • Visa fler nyheter