Match mot F11/12 den 15:e januari
Vi kommer spela matcher den 15:e januari mot F11/12! Kul att få spela ytterligare två matcher och det är hur bra som helst att starta upp med matcher mot tjejerna för killarnas individuella utveckling. Var: Birgittaskolan När: Söndagen den 15:e januari Samling: 08:30 Matchstart: Match 1: 09:15, Match 2: 10:15 Speltid: 2 x 20 minuter Kallade killar: Alfred Fyrpil Anton Norman Dino Tabakovic Elmar Alderblad Emanuel Öhrn Harald Kvist Isak Andersson Liam Harlén Linus Jidsjö Louis Lindahl Lucas Pettersson Malte Neander Neo Salcinovic Oliver Lagemyr Rasmus Hammer Robin Kaveh Truls Bergentz Ture Balkmar Wolf Harrison Kallelse är utskickat, SVARA! Om det blir många deltagande killar på matchen kommer varje kille att få stå över en halvlek var. Det beror på att jag ska kunna fördela speltiden så jämnt som möjligt. Kul med att starta upp året med matcher. Vi har en stor trupp vilket är roligt sedan arbetar jag otroligt hårt varje vecka för att ge killarna bästa förutsättningar både på träning och match. Påminner om att närvara på onsdagens föräldramöte som genomförs på onsdag (11:e januari) i klubbhuset klockan 18:45-20:00! Ses på mötet! Vid eventuella frågor, hör av er till mig, Håkan eller Paulina.
H-P-2011/12
5 jan 2023
1kommentar
Sargen i Navet/hallar
God fortsättning, Under mellandagarna var jag och klubbens arenaansvarige Anders och gjorde en upprustning av sargen i Navet. Nu har alla bitar stroppar och är hjälpligt ihophäftade. Sargen i Navet äger vi, till skillnad från alla våra andra tränings-/matchhallar där det är kommunen som äger sargarna. På sikt behöver vi en ny sarg i Navet men den är inte bara att trolla fram en då det är en investering på bortåt hundratusen, ni ska i alla fall veta att jag jobbar på det. Generellt i stan är hallarna undermåligt förvaltade av kommunen och vi arbetar nu intensivt för att få till en förändring. Förhoppningsvis kan ni se en förbättring i Navet, Mellringe och Adolfsberg under våren (Tybblelund tycker jag är bra). Har ni något anmärkninsvärt beträffande de hallar ni tränar i så får ni gärna dokumentera och skicka det till mig. Det kan vara allt i från saker som är trasiga, till uppkomna skador som beror på hallens skick. Avslutningsvis vill jag önska alla som ska iväg på olika cuper och turneringar nu till helgen ett stort Lycka till!
Innebandyledare
5 jan 2023
0kommentarer
Uppstartsmöte med föräldrarna den 11/1
Jag önskar alla spelare och föräldrar god fortsättning på det nya året! Hoppas att alla njutit av lite ledighet och haft en bra jul. Det behövs ingen lång analys för att summera 2022 utan jag gör det enkelt genom att säga att det är en ära att få leda grabbarna och få se killarnas utveckling. Ett väldigt lyckat 2022 och nu vänder vi blad för att göra 2023 till ett minnesvärt år! Vi går ut starkt ut och inleder 2023 med ett föräldramöte och sätter ramarna för kommande året. Vi kommer summera hösten och sedan vad som behövs utvecklas för ta nästa steg i utvecklingen. Mötet kommer ledas av mig och det kommer genomföras onsdagen 11 januari klockan 18:45-20:00 i ÖSK klubbhus (Landbotorpsallén 58) under killarnas handbollsträning som genomförs samtidigt ett stenkast bort i tullängsskolan. Jag hoppas att så många killar som möjligt har minst en förälder representerad under mötet. Ta tillfället i akt och närvara på mötet. Ett bra tillfälle att få lära känna fler föräldrar i laget!
H-P-2011/12
3 jan 2023
0kommentarer
Extra inneträning på lördag kl 13.45 -15.00 i Tullängsskolan
Hej alla, Förutom den vanliga inneträningen imorgon kl 17.30 i Almbyskolan så kommer vi även att köra en extraträning på lördag kl 13.45 -15.00 i Tullängsskolan. Vore kanon om så många spelare som möjligt av de som skall spela cup på söndag kan dyka upp på dessa träningar. Mvh Tränarna
F-P2013 Vit
3 jan 2023
2kommentarer
Påminnelse om bingolotter
Vilken insats ni gjort med försäljningen av Bingolotter! Vi kommer allt närmare målet; att få åka iväg på en cup i sommar. Det är hög tid för er som inte swishat pengar för Bingolotterna att göra det på Swischnr. 123 563 87 13. Om ni inte sålt alla lotter ska ni återlämna dessa absolut senast 3 jan på kansliet eller genom Mattias Dyrvik. Kostnaden för osålda lotter som inte återlämnas kommer att dras från lagkassan. Det innebär att vi räknar med att ni sålt alla lotter om de inte returneras senast imorgon. Har ni några frågor går det bra att kontakta Mattias på 0703071366. Hälsningar Kim
F-F2011
2 jan 2023
0kommentarer
Cup Karlskoga
Gott Nytt År. Då var det nytt år och det innebär dags för innebandy igen. Vi drar igång med en träning nu på torsdag innan vi åker till Karlskoga för en cup nu på lördag 7/1. Vi kommer att spela 4 matcher enligt spelschemat nedan, Tid Hemmalag Bortalag Hall 09.30 Karlskoga IB - Örebro SK U A SMÅ IF- BKI Sunnanå B 10.30 BKI Sunnanå - Karlskoga IB A Örebro SK U - SMÅ IF B 11.30 Karlskoga IB - SMÅ IF A Örebro SK U - BKI Sunnanå B Lunchpaus 13.30 1an - 2an A 3an - 4an B Det kommer serveras grillade hamburgare till lunch som ordnas av arrangören. Vi samlas för avfärd 07:45 vid södra station. Se till att äta en bra frukost och vila ordentligt innan då det kommer bli Intensivt men också väldigt roligt. /Ledarna
I-F 2010
2 jan 2023
6kommentarer
Första träningen 2023
Hej Den första träningen för i år kommer vara onsdag 11 januari, 17:30-18:45 på Tullängsskolan. Välkomna tillbaka alla killar som är handbolls sugna & alla som vill prova på handboll! Med vänlig hälsning, Tränarna
H-P 12 (Födda 2013/14)
2 jan 2023
0kommentarer
Gott nytt år
Önskar alla ledare, föräldrar och barn ett riktigt gott nytt år och god fortsättning. Nu ser vi fram emot ett skoj fotbolls år 2023.
F-P2014
1 jan 2023
1kommentar
Gott nytt år till er alla
Vi ledare vill önska er alla ett Gott Nytt År! Och passa på att tacka alla våra spelare, föräldrar och sponsorer för en härlig fotbollssäsong. Vi drar igång igen måndagen 9 januari. Träningarna under januari & februari kommer att vara på samma tider/dagar som vi haft nu under slutet av december. Måndagar 16:45 - 18:15 (11 mot 11 konstgräs) Tisdagar 16:45 - 18:15 (11 mot 11 konstgräs) Onsdagar 19:15 - 20:45 (11 mot 11 konstgräs) Torsdagar 16:00 - 17:15 (11 mot 11 konstgräs) Nu laddar vi upp för en riktigt bra fotbollsäsong 2023 ⚽😁⚫⚪ Mvh Ledarna
F-P2009
31 dec 2022
3kommentarer
Full fart på Örebro cupen
Tidig morgon men ändå pigga och glada tjejer. Det blev 5 lärorika matcher, och kul med omväxling att spela inomhus. Nu tar vi lite välförtjänt vila till den 10/1. Blev en hel del pysslande med arbetsschemat. STORT tack till er föräldrar som ställde upp. Extra tack till Karolina och Anna som räddade oss på förmiddagen.
F-F2012
29 dec 2022
0kommentarer
Visa fler nyheter