Träning
På gårdagens träning fick tjejerna ett erbjudande om att prova på styrketräning i en nybörjargrupp för tjejer på initiativ av Jesper och Amanda som en del av er känner. Det är en introduktion nu på lördag klockan 10:00 sen är det onsdagar med start den 18/1. Då är det mellan 17:00 och 18:00 som gäller. En bra chans att få känna på och lära sig mer om styrketräning som är en viktig del i all idrott även innebandyn. Träningen kommer att ske i ÖKK:s lokaler vid idrottshuset. Hoppas att så många som möjligt tar denna chans testar. Har ni frågor så kan ni antingen ta det via mig eller direkt med Jesper. Han finns på jesper.hakansson@yahoo.se eller 072-902 79 79. /Petter
I-F 2010
10 jan 2023
4kommentarer
Träningsstart imorgon tisdag 17:00
Imorgon 17:00 kör vi igång med träningen på konstgräset igen! Vi kommer fortsatt att träna: Tisdagar 17:00-18:15 Onsdagar 18:00-19:30 Söndagar 10:00-11:30 //Ledarna
F-P2010 Vit
9 jan 2023
2kommentarer
Träningar och cup
Hej! Imorgon är det äntligen tisdag och fotbollsträning! För er som har anmält er till cupen på söndag 15/1 i Skinnskatteberg kommer vi gå ut med mer information imorgon efter träningen här på laget.se. Men räkna med att vi åker runt 9.30 och att vi är tillbaka någon gång vid 18.30. Träningen på söndag 15/1 är inställd. Hälsningar tränarna
F-F2011
9 jan 2023
3kommentarer
Anmälan till SUL 4 i Katrineholm
Här kan man anmäla till SUL 4 i Katrineholm den 11 februari 2023 https://educationwebregistration.idrottonline.se/home/index/1701739 Sista anmälningsdag 30 januari 2023
H-F 16 utv (Födda 2008)
9 jan 2023
0kommentarer
Nu startar vårterminen!
Hej alla! Nu på lördag 14 januari startar vi vårterminen för knatteboll vit. Samma tid och plats som i höstas gäller. Vi uppskattar om ni fortsätter svara på anmälningsutskicket inför varje träning så underlättar det för oss ledare. Vi är i dagsläget några föräldrar som hjälps åt som ledare men ju fler vi blir desto mer kan vi hjälpas åt och ansvaret kan fördelas mellan fler personer. Hojta till om ni vill bidra så lägger vi till er i vår chattgrupp. // Ledargruppen
F-P2017 Vit
9 jan 2023
2kommentarer
Snart kör vi igen!
God fortsättning! Hoppas alla haft en skön och bra ledighet. Nu på tisdag 10/1 Kl. 17:00-18:15 drar vi igång igen på Ekäng. Ska bli roligt att se er alla igen😊 Varmt välkomna då!
F-F2012
8 jan 2023
1kommentar
Årets första träning
Hallå! Då har vi kickat igång året med den första träningen. Perfekt väder också med spöregn och några plusgrader! Vi startade med en uppvärmning med olika bollövningar, idag introducerade vi även lite fysövningar bland annnat benböj och utfallssteg. Vi kommer under vinter/vår introducera flera fysövningar. Därefter körde vi en tre mot två övning där fokus var på att komma till avslut snabbt, om försvararna fick tag i bollen kunde de välja mellan att passa tillbaka till målvakten eller konts mot två småmål, kul övning med bra fart! Därefter en avslutsövning samt matchspel. Imponerande fart i regnet, särskilt med tanke på att det var första träningen för året. Nu torkar vi upp och ses igen på torsdag då vi får besök av två tränare från tränarutbildningen,
F-P2014 Svart
8 jan 2023
0kommentarer
Bilder
Hej! Nu har jag enligt önskemål uppdaterat tjejernas bilder på laget. Olivia och Junie vill inte ha någon bild. Jolines bild kunde jag inte ta bort och Klara F har jag inget kort på. Passade även på att lägga upp några bilder från Hagunda cupen och julavslutningen. Det är bara att säga till om ni vill att någon bild ska tas bort. Mvh Ledarna
I-F 2010
6 jan 2023
0kommentarer
Om arbetsdagar under 2023
Jag har bett ÖSK om en årsplan över tillfällen då vi föräldrar förväntas arbeta för klubben. Tyvärr är det mesta inte inbokat ännu så jag får återkomma vartefter planerna från ÖSK bli klara. Det enda som är klart ännu är 31 mars-2 april, då är det Örebrocupen Innebandy där hela föreningen kommer behöva hjälpa till. Så skriv upp den så länge så återkommer jag när jag vet mer.
F-P2012 Vit
6 jan 2023
0kommentarer
ICA Laxå Cup - Lagen, samlingstider och cupinfo
Hej! Här kommer lagen inför söndagens futsalturnering i Laxå. Vi spelar med två lag, där ett lag spelar under förmiddagen och det andra under eftermiddagen. Det är många föräldrar som har anmält att de har bil och platser vilket är jättebra och mycket uppskattat. Vi samlas alla vid klubbhuset där vi ser till att alla killar får en plats i någon bil och sedan tar vi oss därifrån vidare till Laxåhallen. Hallen har en stor läktare med gott om plats för alla som är med och tittar. Laxå har uppmanat oss alla att hjälpas åt att hålla rent och snyggt på läktaren. Vi kommer dela omklädningsrum med ett eller två andra lag så vi lämnar inga värdesaker i omklädningsrummen. Ett tips är att spelarna har med sig en tröja och eventuellt brallor att sätta på sig mellan matcherna då det ibland kan vara rätt kallt i en del hallar. Förmiddagslaget: David Gabbe Hugo Louizos Platon Valter Isac Tränare: Marco och Henrik Mörck Samling: Kl 06:45 Ekäng IP, parkeringen klubbhuset (första matchen 08:20) Spelschema förmiddag Eftermiddagslaget: Lucas Noah L Oscar Suleiman Viktor H Kobie Edvin Max Tränare: Markus och Micke Samling: Kl 11:30 Ekäng IP, parkeringen vid klubbhuset (första matchen 13:00) Spelschema eftermiddag Ska bli riktigt kul med första inomhuscupen - så ladda ordentligt nu! :) Vi ses på söndag! Mvh Tränarna
F-P2013 Vit
5 jan 2023
0kommentarer
Visa fler nyheter