Poolspel Lindesberg med f15/16 den 19/2.
Hej! Den yngre gruppen av tjejer födda -15/16 ska spela poolspel i Lindesberg den 19/2. De är för närvarande 5st spelare och har ställt frågan till oss om några av våra tjejer vill spela med de. De spelar på minihandboll. Vi tänker att tjejerna födda 2014 ska få första tjing och möjligtvis att de som är nyast får en möjlighet till att spela. De behövde 3-4st. Men alla som vill och kan får skriva upp sig i kommentaren nedan och vi för en dialog om vilka som är med denna gång. Vi har för närvarande inga inbjudningar till poolspel men det lär komma och vi kommer även försöka fixa träningsmatcher. //Ledarna
H-F 14 (Födda 2012-13)
4 feb 2023
4kommentarer
Samling 13:45 Lördag 4 feb Rostahallarna
Det blir intensiva matcher mot Rynninge och Karslund imorgon. Ta med extra mellanmål och dryck så att grabbarna orkar. Vi hoppas på en trevlig tillställning.
F-P2015 Vit
3 feb 2023
1kommentar
Kiosk till match i helgen
Hej! Jag och Anna har beslutat att vi kommer att ta med och sätta upp kiosken till söndagens matcher mot Eskilstuna. Vi fixar fikabröd och korv om någon kan ta med kokplatta (skriv i kommentarerna). OBS! Ingen kiosk på lördagen.
H-P-2011/12
3 feb 2023
1kommentar
Viktigt! Uppdatering poolspel - samling 9.10 imorgon
OBS! Fick ett mail från arrangören att det har skett lite förändringar med schemat imorgon. Vår första match blir nu istället 09:45 så vi behöver därför samlas lite tidigare än vi tidigare skrev. Vi siktar på att försöka samlas 35min innan, så ca 09:10. Sista machen blir 12:30. Uppdaterat matchschema: 09:45, Plan 1, mot Kumla 10:30, Plan 1, mot Silvergruvan 11:15, Plan 1, mot Pålsboda 12:30, Plan 1, mot Åsbro Ses imorgon, // Ledarna
I-P 2015
3 feb 2023
0kommentarer
Match mot IFK Örebro
Vi har bestämt en ny match blivit match mot IFK Örebro och få spela en handbollsmatch. Det känns superbra att få spela ytterligare en match och det är väldigt bra för killarnas individuella utveckling. När: 13 februari Samling: 18:00, i omklädningsrummet Matchstart: 18:30 Motståndare: IFK Örebro Hall: Adolfsbergsskolan, Halltorpsvägen 11 Speltid: 2 x 20 eller 2 x 25. Exakt speltid bestäms inom kort. Kallade spelare: Oliver Lagemyr Liam Harlén Linus Jidsjö Anton Norman Robin Kaveh Wilmer Hokfors Don Hellkvist Theodor Laukkanen Harald Kvist Alfred Fyrpil Isak Karlsson Emanuel Öhrn Olle Östlund Wolf Harrison Malte Neander Kallelse utskickat, svara på kallelsen! För de killar som inte är kallade till denna match kommer det vara träning i VANLIG ordning i Birgittaskolan mellan 18:15 - 19:30. Noterbart är att helgens matcher (4:e och 5:e februari) spelas i Änglandaskolan. Hör av er vid eventuella frågor! Ha en fin fredag! Vi ser fram emot helgen oerhört mycket! Hälsningar Ledarna
H-P-2011/12
3 feb 2023
0kommentarer
Förälder behövs till övernattningen
Hej föräldrar! Jennys farfar (Noomis gammelfarfar) är allvarligt sjuk och Jenny kan därför inte vara med på övernattningen. Noomis pappa Elias kan komma senare och sova över, men det skulle behövas någon mer förälder som kan vara med från klockan 16 (bör komma tidigare ca 15-15.30) och fram till kvällen, cirka 19. Är det någon som har möjlighet? Vänliga hälsningar lagföräldrarna
F-F2011
2 feb 2023
3kommentarer
Boende till cup I Falun
Hej alla föräldrar! Vi planerar som sagt att åka till Falun på cup 18-21 maj och ser att boendet kostar mycket. Vi undrar därför om det finns någon som har kontakter i Falun med tillgång till klubblokal, samlingsrum, konferensrum på arbetsplats eller liknande vi kan hyra. Vore toppen om det även fanns duschmöjligheter och ett kök. Mvh Ledarna
I-F 2010
2 feb 2023
0kommentarer
Torsdagsmatcher
Hallå! Vindstilla, stjärnklart och några grader kallt - som gjort för fotboll! Vi fick ihop tre matcher om 15 minuter för alla lag idag, väldigt intensiva matcher med bra spel och bra motståndare, riktigt kul! Vi kommer i framtiden att lägga matcherna på söndagar då vinhar större yta att vara på men idag hade .vi en speciallösning för denna torsdag. Imorgon är det "extraträning" för de som är sugna och har möjlighet och på söndag ses vii igen för ordinarie träning. Kom ihåg att svara på kallelser i god tid så vi kan planera träningarna.
F-P2014 Svart
2 feb 2023
0kommentarer
Lokal eftersökes
Hej. Vi i föräldrarådet funderar på om vi ska starta en försäljning med toapapper/hushållspapper. För att få bäst vinst så behöver vi en lokal att förvara 12 pallar. Finns det någon som har en lämplig lokal till detta? Tacksam för snabb återkoppling. Mvh föräldrarådet
F-F16
2 feb 2023
0kommentarer
Påminnelse: swish för övernattning
Hej! Ni som anmält er till övernattningen i helgen men missat att swisha behöver göra det så snabbt som möjligt. Swisha 150 kronor till Noomis mamma Jenny Tegnér på mobilnummer 073-034 66 44. Tack på förhand!
F-F2011
2 feb 2023
0kommentarer
Visa fler nyheter