Jobb Örebro cupen Innebandy 31/3-2/4
Vårat lag är tilldelade arbetsuppgifter vid Örebro cupen Innebandy som arrangeras 31/3-2/4. Det är en av de cuper som vi obligatoriskt jobbar på. Vi vet ännu inte vilka arbetsuppgifter och dagar vi kommer bli tilldelade så reservera ovanstående datum tillsvidare. //Ledarna
PA15
9 feb 2023
1kommentar
Lagen till matcherna mot Rynninge söndag 12/2
Hej! Här kommer lagen och samlingstider till matcherna mot Rynninge söndag 12/2. Några av killarna får dubblera, dels Loui och Hampus eftersom det är viktigt att målvakterna får spela ute också och dels Samuel, Sixten GV och Mubarak. Match 1. Samling 11.00 på Ekäng. Matchstart ca. 11.30. Mv: Loui Utespelare: Hampus, Benjamin, Samuel, Lucas, Vidar, Julian, Edvin E, Sixten GV och Mubarak. Match 2. Samling 12.30 på Ekäng. Matchstart ca. 13.00. Mv: Hampus Utespelare: Loui, Mubarak, Edwin P, Hugo, Sixten S, Mohamed, Felix, Sixten GV och Samuel. Ledare: Jonas M, Thomas P och Jonas.
F-P2012 Svart
9 feb 2023
0kommentarer
Bra träningar!
Vilket härligt gäng vi har! Bra fart och mycket glädje. Då kommer utvecklingen också! Vi fortsätter gnugga på! Go ÖSK Go!
F-F2012
9 feb 2023
0kommentarer
Jobba på cup
Nästa cup är Örebrocupen Innebandy, föreningens största cup under en enskild helg då ÖSK tar emot 250 lag. Helgen 31 mars - 2 april tar ÖSK emot lag i åldrarna 10-17 år. Mer exakta arbetsuppgifter och hur många timmar varje lag ska jobba under cuperna kommer senare. Vi ska också få datum för höstens cuper senare under veckan. Hoppas jag.
F-P2012 Vit
9 feb 2023
2kommentarer
Information inför vårens cuper!
Hej! Snart är det dags för nästa obligatoriska arbetstilfälle det gäller Örebrocupen Innebandy som kommer vara helgen 31 mars - 2 april. Idrotter som jobbar på denna cup: Samtliga fotbollslag. Mer exakta arbetsuppgifter och hur många timmar vårt lag ska jobba under cupen kommer senare. Vi avslutar våren med vår stora föreningsdag ÖSK-dagen! På medlemsdagen kommer samtliga av föreningens lag tillsammans med sina respektive seniorföreningar till klubbhuset med tillhörande idrottsytor för att fira Örebro SK och Örebro SK Ungdom. I år fyller Örebro SK 125 år och Örebro SK Ungdom 35 år vilket vi såklart vill uppmärksamma med en riktigt stor fest! På ÖSK-dagen jobbar inga lag, här är det bara fest för samtliga medlemmar. ÖSK kommer skicka ut höstens planering till sina tre cuper, Örebrocupen Handboll, Select Cup och KOSA-natta under den kommande veckan. Så fort jag får information uppdaterar jag er. Mvh Lollo
F-P2009
9 feb 2023
0kommentarer
Jobb på cup 31 mars - 2 april
Boka helgen 31 mars - 2 april. Då är det Örebrocupen Innebandy. Vi är ett av de lagen som fått i uppgift att jobba på denna cup. Mer exakta arbetsuppgifter och hur många timmar varje lag ska jobba under cuperna kommer senare.
F-F2011
9 feb 2023
0kommentarer
Länk till Newbodyförsäljning!
Hej igen! Här kommer länken ni använder för att registrera er som säljare! Lägg sedan ut på sociala medier osv. Kataloger är på väg och delas ut på kommande träningar! https://portal.newbodyfamily.com/reg/TEKIMCK Hör av er vid frågor och funderingar! Lycka till! /Monica!
Herrjunior
9 feb 2023
1kommentar
Förbeställning av t-shirt till Katerineholmscupen!
Passa på att förbeställa årets cuptröjor till Katerineholmscupen! T-shirt : svart i funktionsmaterial. Pris 220 kr Inget lager av tröjor kommer att finnas under cuphelgen så för att kunna köpa en tröja är det förbeställning som gäller. Extratryck på tröjorna, namn och nummer, kan beställas på plats och kostar 50 kr styck. Vi repeterar att varje kille kommer att få betala 400 kronor för att vara med och delta under cupen. Betalning av cup t-shirt kommer ske i samband när gästkorten ska betalas och information kommer att komma från mig eller Håkan. Den 20:e februari måste vi skicka in våra beställningar så ni har fram till dess att förbeställa t-shirt! Kommentera nedan om ni är intresserade och vill beställa cup t-shirt, ni behöver skriva vilken storlek som önskas! Om ni inte skriver storlek så kommer det vara svårt att beställa.
H-P-2011/12
9 feb 2023
22kommentarer
Inför poolspel 11/2 i Lindesberg
Hej! Det är många anmälda till poolspelet på lördag, men då förra helgens upplägg gick bra så har vi bestämt att köra liknande upplägg även till helgen. Alla som anmält att de kan vara med på poolspelet i Lindesberg på lördag är därmed också med. Vi samlas vid Lindbackaskokan i Lindesberg kl 13:30. Första matchen startar kl 14:00. Om någon behöver skjuts så skriv en kommentar till detta utskick så löser vi det. Matchtröjor delas som vanligt ut på plats. Nu laddar vi för match, men först så ses vi på träningen ikväll! //Tränarna
I-P 2013 Vit
9 feb 2023
6kommentarer
Kakförsäljning
Då var det dags dra in pengar till cuper och annat under våren! Kommer dela ut kataloger ikväll från Kakservice. Många som säljer nu men hoppas det drar in lite pengar. Registreras på länken nedan: https://www.kakservice.se/minasidor/JUDEBO
I-F 2010
9 feb 2023
0kommentarer
Visa fler nyheter