• Sponsorer Tryck på match och träningskläder

    Vi önskar fler sponsorer. Enligt önskemål har vi tagit fram ett underlag med tryckplatser och kostnader för tryck på våra match och träningskläder. Har ni sponsor på gång eller (om ni behöver mer info) kontakta Rikard eller Emil. //Ledarna PA15 13 feb 2023 3kommentarer
  • Köpa ösk-kläder om man vill!

    Hej! Om man skulle vilja köpa ÖSK-kläder så finns det nu möjlighet! Nu på onsdag och torsdag mellan 17-20, har ÖSK kvällar då man kan komma och prova föreningskläder om man vill! Det är i klubbhuset på Ekängen! Man kan komma drop-in dessa tider, men de ser helst att man kommer på onsdagen i så fall, då det på torsdagen redan var många lag anmälda! Det är 2 olika paket framtagna! Inget köpkrav och helt frivilligt! Om man skulle vilja köpa utan att prova, kan man gå in och beställa via hemsidan, http://www.enenda.se/ F-F2015 13 feb 2023 3kommentarer
  • Hemmamatch tisdag 14/2!

    Hej! Karlstad kommer på besök i morgon kväll! Jag kan ta kiosken innan jag åker till jobbet! Har vi 2-3 frivilliga till sekretariatet tro?! /Monica! Herrjunior 13 feb 2023 6kommentarer
  • Ändrad tid föräldramöte (Nytt datum 7/3)

    Hej på er, Vi måste flytta vårt planerade föräldramöte pga av bandycup. Ny tid för mötet är istället som följer: Datum: 7:e mars Tid: 17:00 - 18:15 Plats: Ekäng klubbhuset Mvh Ledarna F-F2012 13 feb 2023 0kommentarer
  • Utprovning träningskläder 15-16 Feb

    Hej, Som ni flesta troligtvis redan vet om så kan man prova ut träningskläder vid klubbhuset nu på onsdag och torsdag 17.00-20.00. Det kommer även finnas ÖSK-hoodies till specialpris att köpa på plats. Ev. beställning av kläder görs sedan på Enenda.se där det kommer att finnas olika paketpriser. Skapa en användare och logga in. Sök efter Klubb: ÖSK Ungdom. Vi som tränare har inga direkta krav på träningskläder, men det vore bra om alla spelare har tillgång till en svart tränings t-shirt. Mvh Tränarna F-P2013 Vit 12 feb 2023 0kommentarer
  • Dra in pengar till lagkassan

    Hej! Vi behöver ju få in pengar så att tjejerna kan åka på cup till Falun. Vi tänkte att laget kunde samla in pantburkar. Skriv lappar att de stöttar laget om de skänker pantburkar, sätt upp, lägg i brevlådor och att ni kommer och hämtar om någon vecka. Panta och swisha in på lagkontot:123 568 29 35 Linda P & Anette I-F 2010 12 feb 2023 0kommentarer
  • Kläder och fotbollsskola

    Hej, Här kommer lite info som vi fått från klubben. Köp nya träningskläder! Nu på onsdag och torsdag finns det möjlighet att prova träningskläder i klubbhuset. Vi kommer inte göra någon gemensam beställning i år, men roligt att vi har enhetliga kläder när vi tränar och ska på match (matchtröjor lånar vi i år också). Läs mer på här https://www.oskungdom.se/News/7199160/Paketpriser-i-februari Nu kan man även anmäla sig till sommarens fotbollsskolor, läs mer på https://www.oskungdom.se/News/7211154/Fotbollsskola-i-sommar Vill även påminna om ÖSK-dagen lördagen den 13:e maj. Då det blir en massa aktiviteter på Ekäng! F-F2014 11 feb 2023 0kommentarer
  • Förtydligande över morgonens poolspel

    Vill bara förtydliga att de är i Lindesberg vi spelar imorgon! I lindbackas sporthall. Av någon andledning så vart kartan fel på kallelsen! Lägger in en bild dit vi ska imorgon. I-P 2013 10 feb 2023 0kommentarer
  • Två träningar i veckan!

    Hej laget! Efter önskemål från flera spelare och även oss själva, så har vi äntligen lyckats få tag på ytterligare en träningstid i veckan! Det kommer att vara träning UTOMHUS på ekängens konstgräs TISDAGAR 17:00 - 18:15. Vi delar då planen med ÖSK svart. Utskick om anmälan till träning kommer att ske precis som med inomhusträningarna via laget.se och det är viktigt att man klickar i om man kommer eller inte. Detta vill vi lägga lite extra vikt vid nu, eftersom vi kommer att vara begränsat antal tränare på plats pga den tidiga vardagstiden kl 17. Kläder efter väder och fotbollsskor för utomhusspel är att föredra. Vi ses! Mvh Peter, Alem, Erik, Feisal och Marcus F-P2015 Vit 10 feb 2023 0kommentarer
  • Poolspel på hemmaplan

    Nu på på lördag den 11 februari är det poolspel på hemmaplan i Behrn Arena! Samling 12.00 och ÖSK ställer upp med följande lag :-) Gul Axel S Elin Folke Matteo Nils (Mv) Simon Sixten Thor Wilhelm Svart Alfred E (Mv) Arvid Axel N Knut (Mv) Ivar Moa Thure GM (Mv) Tilda Zac (Mv) Vit Alfred B (Mv) Charlie (Mv) Ebbe (Mv) Liam Malte Pelle Samuel Ture L ETT, TVÅ, ÖSK ! ! ! B-P13/14/15 9 feb 2023 0kommentarer
  • Visa fler nyheter