Torsdagsträningen
Hallå! Var det lite vår i luften, kanske det. Vi drog igång med lite bollkontrollövningar som uppvärmning och fick även med lite knäkontroll ock andra övningar. Efter det delade vi gruppen på mitten och körde två övningar samtidigt. Den spanska kvadraten och "hattrick". Den första är en 4 mot 2 övning där vi tränar på rörlighet och passningsspel samt att återta bollen, Hattrick är en avslutsövning. Över lag väldigt bra fart på båda övningarna. Vi avslutade med att spela match sista 20 minuterna. En kul torsdagskväll tillsammans!
F-P2014 Svart
16 feb 2023
0kommentarer
Lagbeställning
Hej på er! Många som kom ikväll på klädprovning. Vi bestämde att jag lägger in en lagbeställning så alla, som var på plats, har berättat för mig vad de vill beställa. Hoppas detta är förankrat hos er föräldrar ☺Jag skulle vilja att ni som vill ha initialer eller ert nummer som tryck, behöver skriva det i kommentarerna här eller Smsa mig på telefonnummer: 0735353261 före den 25/2. Vi betalar hela beställningen på lagkontot sedan får var och en swicha det de ska betala. Hör av er om ni har några frågor. Vi planerar även för en "efter träningen kväll" den 9/3. Mer information kommer. Mvh Karolina
F-F16
16 feb 2023
7kommentarer
Betalning Ägg
Det saknas några inbetalningar för äggförsäljningen. Ni som inte har Swishat in se till att göra det omgående. Swishnummer till laget 123 068 02 31 märk med ägg och barnets namn.
PA15
16 feb 2023
1kommentar
Mer info om kläder
Hej! Många var och provade kläder igår och jag har gjort en beställningslista där de som var på plats kunde lägga beställningar. Ni som inte var på plats, men vill vara med på en gemensam beställning där vi har möjlighet att ordna med tryck kan maila Per på perax75@hotmail.com. Ange vad ni vill beställa, vilken storlek på kläder och strumpor (i förekommande fall), vilka initialer som ska tryckas och på vilka kläder de ska vara. Sista dag att beställa gemensamt blir onsdag 22/2. Utöver de rabatterade paketen kan man köpa enstaka plagg om man önskar det. Flera har redan kläder och behöver kanske bara komplettera med en tröja, jacka eller likande och det går också bra att beställa nu. Är det någon mer som behöver prova kläder försöker vi ordna det i samband med träning till veckan. Observera att det är helt frivilligt att beställa kläder och det är frivilligt om man vill ha tryck eller inte. Vi rekommenderar starkt att ha nummer på träningströjan, men vill man absolut inte ha det är det frivilligt. Träningströjorna med nummer kommer att fungera som bortaställ när vi möter andra lag med ljusa matchtröjor. Likaså är det en rekommendation att ha initialer på kläderna då de lätt blandas ihop med varandra. Har ni några funderingar går det alldeles utmärkt att maila på adressen ovan eller kontakta mig på 073-7090124. Nu ska vi också se till att beställa nya vita matchtröjor och målvaktskläder. Det är bara ett par storlekar på tröjor kvar att ordna så skickar vi beställningen. De vita matchtröjorna och målvaktskläderna står klubben för.
F-P2010 Vit
16 feb 2023
0kommentarer
Jobb Örebro cupen innebandy 31/3-2/4
Vårat lag är tilldelade arbetsuppgifter vid Örebro cupen Innebandy som arrangeras 31/3-2/4. Det är en av de cuper som vi obligatoriskt jobbar på. Vi vet ännu inte vilka arbetsuppgifter och dagar vi kommer bli tilldelade, så reservera ovanstående datum tillsvidare.
F-P2014
16 feb 2023
1kommentar
Inställd träning p.g.a. sportlov
Hej alla! Då vi märkt att många inte kommer kunna närvara p.g.a. sportlovet har vi kommit fram till att vi ställer in träningen nu på lördag. Vi kör igen nästa lördag (25/2) Mvh Ledargruppen
F-P2017 Vit
16 feb 2023
0kommentarer
11 mars, sammandrag i Västerås
Hej, Den 11 mars åker vi till Västerås igen för ett till sammandrag. Det är två lag anmälda så alla killar kommer få möjlighet att spela mycket match. Vår klass har speltid mellan 12:30-15:00 så boka in lördagen de tiderna. Laget kommer åka tillsammans till Västerås den 11 mars, vi kommer ha en samling i örebro och fördelar oss i bilar därefter tar vi oss till Västerås. Det kommer ett anmälnngsutsick som det är jättebra om ni kan svara på MVH Tränarna
H-P 12 (Födda 2013/14)
16 feb 2023
0kommentarer
Kallelser till aktiviteter som vi vill att ni svarar på.
Hej! Lagaktiviteten som vi har kallat till nu på lördag IFK-matchen. Sportlovsträning Vi planerar att ha träningar under sportlovet men vi vill att alla svarar på kallelse för att se hur många kommer och om vi ska köra. Föräldrarmöte Vi kommer även att skicka ut en kallelse till ett föräldrarmöte den 6 mars under träningstiden 18:15-19:30 som vi vill att ni svarar på och mer än gärna deltar på! Minihandboll Sammandrag i Västerås den 11/3. Sammandrag Eskilstuna den 19/3 Dessa kallelse skickar vi ut för att se om vi får ihop 2 lag vilket vi hoppas på och för att det är optimala när vi ska åka iväg och för att alla ska få gott om speltid. //Ledarna
H-F 14 (Födda 2012-13)
15 feb 2023
1kommentar
Inställda träningar på Sportlovet och eventansvarig
Hej! Vi väljer att ställa in båda träningarna under sportlovet dvs den 23/2 samt 26/2. I och med att tjejerna blir äldre krävs också lite mer arbete från oss föräldrar framöver, bla på Ösk ungdoms olika cuper. För att sköta logistiken och tillsättning av detta arbete behöver vi ha en eventansvarig. Hör gärna av er till mig (070-4230026) om ni känner att ni kan ställa upp på detta.
F-F2013
15 feb 2023
1kommentar
Ingen träning under sportlovet
Under sportlovet tar vi paus från innebandyträningen. Hoppas ni får ett trevligt sportlov så ses vi igen på träningen onsdag 1/3. Mvh Ledarna ÖSK Innebandy P-2014
I-P 2014
15 feb 2023
0kommentarer
Visa fler nyheter