• Träningsmatch

    Hej alla barn och föräldrar! Lördagen den 18/3 kommer vi att spela en serie träningsmatcher mot Syrianskas 2016-grabbar. Efter diskussion med deras tränare kommer vi att ställa upp med två lag och alla kommer få köra 2 st. matcher. Samling är kl. 9:45 vid Rostahallen (Rostaskolans idrottshall) och vi räknar med att vara klara kl. 12. Planen är att varje match spelas 3x7 minuter med korta pauser mellan varje period och att våra två lag byts av och får vila mellan sina matcher. Varje lag kommer ställa upp med 1 målvakt och 4 utespelare och så många avbytare som behövs för att alla ska få spela. Vi undersöker möjligheten att få låna lite riktiga matchkläder (för det vore ju lite coolt) men vi återkommer annars med lite klädkoder osv. Alla i laget får tyvärr inte nyheterna via laget.se så hjälp oss sprida info i gruppen via klasskompisar och grannar så gott det går! Ses som vanligt på Navet nästa lördag! //Johnny & Omid F-P2016 Svart 4 mar 2023 6kommentarer
  • Dags att sälja Bingolotter och Sverigelotter

    Hej! Bra jobbat med försäljningen till jul och nyår. Nu finns möjlighet att bidra till lagkassan igen. Vi säljer bingolotter till påsk (9 apr) á 50 kr och Sverigelotter á 25 kr. Ange i en kommentar hur många lotter du vill ha. Kom igen, nu drar vi in pengar till lagkassan så att killarna kan åka på cuper och göra annat kul ihop. I-P 2014 4 mar 2023 0kommentarer
  • Referat: Örebro SK - Mölndal SBK

    Riktigt bra match av oss B-P09/10 4 mar 2023 0kommentarer
  • Sista dag kakbeställning

    Hej! Börjar dra ihop sig för kakbeställning! Har ändrat sista datum till 12/3 då många är kaksugna! In och registrera er beställning: https://www.kakservice.se/minasidor/JUDEBO I-F 2010 4 mar 2023 0kommentarer
  • Referat: LAIK - Örebro SK

    Inget bra spel av oss. B-P09/10 4 mar 2023 0kommentarer
  • Referat: Örebro SK - Katrineholm

    Bra match av oss. B-P09/10 4 mar 2023 0kommentarer
  • Lite kläder, lite matcher och lite annat

    Hej! Nu är kläderna beställda, loggor levererade till Enenda och vi ska få till ett korrektur på trycken härnäst. Leveranstiden är troligen ett par veckor och sedan har vi hela den roliga biten att fixa med betalning kvar. Men det återkommer jag om när det närmar sig. Bara att hålla tummarna att allt blev rätt! Det dyker nu upp lite matcher i kalendern. En del är bokade och klara, men en del är preliminära och en del bara bokade plantider. De som är preliminiära kan man se att de är just det genom att titta på informationen där det framgår och de där vi inte har hittat en motståndare ännu står som "P10 vit - vakant". Det kan bli några matcher som hamnar på träningstiderna på söndagar, men det återstår att se. Vi har också fått en förvarning att det kan behöva bokas andra matcher på våra träningstider på söndagarna, som till exempel söndag 12/3. Då har vi alltså inte någon träning som det ser ut nu. Kanske lite fys i Sörbytrappan?! Vi siktar på att delta på en endagscup i Latorp i mitten av april. Dessvärre är den nästan full, så troligen har vi bara med ett lag. Vi är så många att det skulle troligen gå att få ihop två lag, så vi är även reserv ifall något annat lag hoppar av. Örebrocupen fotboll är vi anmälda till med två lag. Det är 16-18/6. Den helgen kommer vi med stor säkerhet också att ha arbetsuppgifter att göra. Hur vet man då om man ska vara med på en match eller inte? Enkelt - Det kommer en kallelse till de som är uttagna till matchen. Svara gärna snabbt på dessa när de dyker upp så vi vet om det behöver tas med fler spelare. Och avslutningsvis - det är så roligt att se så många på träningarna. Vi har varit runt 30 på vardagsträningarna och något färre på söndagarna. Hoppas det blir ännu fler när förkylningstiderna ger med sig. Kom ihåg att svara på kallelser, så blir det enklare att planera träningarna. /Per F-P2010 Vit 3 mar 2023 2kommentarer
  • Söndagens matcher

    Hej! Nu på söndag börjar vi med träningsmatcher inför säsongen. Vi kommer spela två matcher. Match 1, samling 12:45 vid klubbhuset. Matchstart kl 13:15. De som spelar denna är: Adam Arwin Axel Emir Mons Pontus Thanh Yaser Match 2, samling 14:10 vid 7 mana plan. Matchstart kl 14:30. De som ska spela är: Filip Elyas Jack Jonathan Noel Oleksander Oliver Thanh Theo Tomohar Välkomna att komma och heja fram killarna. Jag vill också skicka en hälsning till Baran som olyckligt brutit armen. Laget är med dig och vi längtar redan efter dig. Du är fantastisk. Med vänlig hälsning, tränarna F-P2012 Vit 3 mar 2023 1kommentar
  • Träningsmatcher onsdag 8/3 och söndag 12/2

    Hej! Kallelser har gått ut till träningsmatcher onsdag 8/3 och söndag 12/3. Svara på båda kallelserna ("Ja" om ni kan eller "Nej" om ni inte kan). Svara senast måndag 6/3 kl 21.00! Tanken är att killarna spelar en av matcherna - vilken meddelas i en nyhet måndag kväll 6/3. Några får ev dubblera och spela båda matcherna. Mvh Jonas. F-P2012 Svart 3 mar 2023 0kommentarer
  • Intresseanmälan Mälarenergi cup

    Hej. Vi är sugna på att åka och spela Mälarenergi cup i mitten på april (14-16) i Västerås. Vi tänker då att vi åker fram och tillbaka och alltså inte övernattar där. Det är utskickat en anmälan som ni gärna får svara på så snart som möjligt så vi vet om vi får ihop lag. Kan man inte vara med alla dagar så går det också bra att bara vara med en eller två. Vi kommer även behöva hjälp med skjuts dessa dagar. Delar vi upp det så behöver man inte köra alla dagar. Mvh Ledarna I-F 2010 3 mar 2023 0kommentarer
  • Visa fler nyheter