Säsongsavslutning
Hej, Nu är det dags för årets säsongsavslutning! Det blir tacobuffe och bowling för våra superduktiga innebandyspelare och ledare. Var: Strike När: Söndag 30/4 Tid: 16-18 Kallelse kommer inom kort med deadline 26/3, viktigt att svara på kallelsen så att vi vet hur många som kommer. Allt gott! / Ledargruppen
I-P 2013
12 mar 2023
6kommentarer
Newbody och Påskbingolotter!
Hej! Newbodyförsäljningen inbringade knappt 7000 kr, leveransen kommer till mig fre 17/3 och delas ut på efterföljande träningar! Efterbeställningen är öppen och pågår till 13/4! Kiosken på gårdagens matcher i Mellringehallen gav 2000 kr! Vi kommer iu sälja bingolotter till påskdagen - 100kr/st. 4 lotter/spelare och fler om man kan! Vi kommer få möjlighet att stå på antingen Krämaren el Marieberg under påskhelgen och sälja lotter - så vill man slippa sälja lotter alt inte sålde Newbody är det ett ypperligt tillfälle att nappa på det! Pengarna kommer gå till att minska kostnaderna för de kommande aktiviteter i vår. Skriv nedan om ni vill ha fler än fyra lotter eller stå på köpcentra och sälja. Utdelningen börjar i veckan. /Monica!
Herrjunior
12 mar 2023
14kommentarer
Heads up: arbete på Örebrocupen i innebandy 31 mars-2 april
Hej! Vi som lag (P2012 svart) har fått i uppdrag att arbeta på Örebrocupen i innebandy fredag 31 mars-söndag 2 april. Det är föräldrar som förväntas genomföra ett skift och så fort vi fått besked från ÖSK om vilka arbetsuppgifter vi har så kommer arbetsgruppen med Elisabeth, Malin och Linnea att fördela jobben. Som yngre lag har vi tidigare klarat oss undan den här typen av jobb, men framöver får vi räkna med olika arbetsuppgifter i samband med olika cuper i Örebro. Mer info kommer - håll utkik! Mvh ledarna.
F-P2012 Svart
12 mar 2023
5kommentarer
Sista dag registrera kakor idag
Hej! Idag är sista dagen registrera kakbeställning! In och registrera er beställning: https://www.kakservice.se/minasidor/JUDEBO
I-F 2010
12 mar 2023
0kommentarer
Schysst Framtid Cup 2023
Härligt kämpat igår allihopa! 💛
B-P13/14/15
12 mar 2023
0kommentarer
Karlslunds cupen
Till de som deltar i Karlslunds cupen Samling 07.15 imorgon söndag 12/3 på Karlslunds Arena . //Ledarna
PA15
11 mar 2023
0kommentarer
Nalvin
Hej! Nu har vi fått nya datum för Nalvin. Det gäller 25 & 26 mars. Samt 3, 4, 10, 11 juni. Vi har även fått frågan om påsklovet men inte fått nåt slutgiltigt svar från Eko. Så påsklovet avvaktar vi lite med. Det kan ju vara många som är bortresta då. Jag har fördelat helgen i mars utifrån hur många gånger man varit Nalvin. 25 mars: Melissa och Wilma 26 mars: Ebba och Holly-Anne Hör av er om det inte fungerar med datumen. Juni återkommer jag med! /Sofia
H-F 16 (Födda 2010/11)
11 mar 2023
3kommentarer
Lagindelning söndagens träningsmatcher mot Sturehov
Hej, Här kommer lagen till söndagens träningsmatcher mot Sturehov. Matcherna spelas 2x20min. Vi är få avbytare så alla kommer få spela mycket vilket är kul! Match 1 Samling: kl 10:55 Plats: Ekäng IP, 7-manna planen Spelare: Lucas Yamin Gabbe Louizos Oscar Kobie Noel Valter Match 2 Samling: kl 11:45 Plats: Ekäng IP, 7-manna planen Spelare: Platon Viktor Isac Adam Noah Max Suleiman Svante Edvin Vi samlas ombyta och klara bortsett från matchtröjor som fås på plats. Vi får tillgång till planen kl 11:00 så bra om alla är på plats i tid så vi kan värma direkt och komma igång med första matchen så fort som möjligt så båda lagen hinner spela sina matcher. Men först träning imorgon för de som vill och kan vara med. Trevlig helg! Mvh Tränarna
F-P2013 Vit
10 mar 2023
0kommentarer
Morgondagens sammandrag i Västerås
Hej! Imorgon ska vi iväg till Västerås för lite Handbolls matcher. Samling vid svampens parkering vid 07:30, en ledare kommer att vara på plats och så åker vi strax efter samlingstiden. Vi tittar i anmälan vilka som kommer till samlingen men skriv här om någon behöver skjuts för plats finns. Ni som åker direkt till Västerås, samling inne i hallen 08:45. Ha med shorts, strumpor, skor och vattenflaska. Vi har med oss matchtröjor som vi delar ut och samlar in efter matcherna. Ingen godis/kakor under dagen. Vi vill ha glada och energirika ungarna så se till att de har med/får i sig hållbar mat/energi under dagen. Första matcherna är 09:30 och vi ser gärna att alla är kvar tills sista matchen är spelad vid ca 12:30. Behöver man lämna tidigare vill vi ha den infon så att vi inte står där undrandes vart ungarna är. Mer info och spelschema https://www.vasterasirsta.se/sida/?ID=422963 Övrigt: Vi har fått frågan om vi vill anordna kortplan handboll mot Nora den 25/3. I det ingår också en del kring kiosk och kanske lite annat som föräldrarna kommer behöva hjälpa till med. Jag har bett om att få lite mer info kring tider/hall osv och återkommer. Ses imorgon! //Ledarna
H-F 14 (Födda 2012-13)
10 mar 2023
0kommentarer
Arbete på Örebrocupen Innebandy 31/3-2/4!
Hej! Helgen 31/3-2/4 är det Örebrocupen Innebandy och vi kommer tilldelas ett antal arbetspass som vårat lag ansvarar för, så lägg in det i kalendern direkt! Mer exakta uppgifter och hur många timmar varje lag ska jobba under cupen kommer senare. Vi lägger ut ett ’arbetsschema’ så fort vi får mer info! Ha en bra fredag! /Ledarna
H-P-2011/12
10 mar 2023
2kommentarer
Visa fler nyheter