• Kakservice

    Nu drar vi igång med en försäljning av kakor. Info och foldrar har dom föräldrar som var med på föräldrarmötet fått, Har man inte fått infon eller foldern så får man det på lördagens lagträff eller söndagens träning. När det är dags att lägga in betsällningar från era försäljningspapper så gör ni det på eran sida. Ni kan även dela en länk som finns på din försäljningssida på socialamedier och ni får då ett medelande att någon har lagt en beställning på din sida. Använd denna länk för att registrera dig som säljare. https://www.kakservice.se/minasidor/BETUNE Väljer man av olika orsaker att man inte kan/vill sälja kakor så får man betala 500 kr till lagets konto. Hör av er till Camilla om det är så. Mer info om det finns att läsa på lagets sida under dokument under veckan kommer en sammanfattning upp från föräldrarmötet. Målet är att varje spelare säljer 10 st kakburkar. Betalning för kakor sker efter leverans från Camilla. Försäljningen pågår till 4 april och det är sista dagen ni ska ha lagt in eran beställning. Behöver du hjälp så fixar jag det veckan innan. F-P2013 Svart 15 mar 2023 1kommentar
  • Arbetsschema Örebro cupen

    Hej, Nu har arbetsschemat för Örebro cupen kommit och vår uppgift är att bemanna sekretariatet på Adolfsbergs skolan. Till varje pass behövs det 2 personer. Vi har även slutstäd på söndag. Det är 12 pass i sekretariatet som behöver täckas av oss föräldrar som inte är ledare för laget. Slutstäd hjälps vi alla åt med. Kommentera vilket pass ni tar så uppdaterar jag nyheten allt eftersom. Alla pass måste bemannas. Schema nedan. Fredag: 31/3 17:30–22:30 (2 personer) Daniel (Linn), Daniel (Mikaela) Lördag: 1/4 07:00-12:00 (2 personer) Jennica (Joline), Lars Buskqvist (Anna) 12:00-17:30 (2 personer) Anette (Alice),Katja (Sanna) 17:30-22:30 (2 personer) Elias (Junie), Fanny Flodén (Klara) Söndag: 2/4 07:00-12:00 (2 personer) Karolina (Klara),Niklas (Lisen) 12:00-17:30 (2 personer) Daniel (Linn), Linda (Olivia) 16:00-20:00 = STÄD. Alla hjälps åt Om ni av någon anledning inte kan ta ert pass, är det upp till er att ordna med ersättare. Uppdragsbeskrivningar och manual för resultatrapportering Länk Spelschema Adolfsbergsskolan Länk I-F 2010 15 mar 2023 14kommentarer
  • Örebrocupen

    Hej! Årets Örebrocupen i Innebandy spelas den 31 mars till 2 april. Det är över 100 fler lag anmälda i år jämfört med 2022. Det innebär att innebandysektionen behöver vara beredda på att de finns mer att göra i år men även kommer få mer hjälp från våra andra idrotter. Innebandyns uppgift blir i första hand att ansvara för spelhallarna under cupen. Kort uppgiftsbeskrivning som vårt lag I-P2014 har blivit tilldelad: - Bemanna sekritariatet i Tullängsskolan - Bemanna och sköta kiosken i Tullängsskolan - Slutstäd av hallen i Tullängsskolan Till de uppgifterna behövs två personer per sekretariat och två personer per kiosk. Till slutstädet krävs minst 8 personer. Jag återkommer inom kort med fördelning av tider, men räkna med att behöva lägga någon del av helgen på arbete på cupen, då vi kommer att behöva bemanna upp både fredag, lördag och söndag. Kan man inte stå sitt tilldelade pass är man själv ansvarig för att byta tid. Hälsningar Hanna, eventansvarig. I-P 2014 15 mar 2023 0kommentarer
  • Jobb på Örebrocupen

    Hej hej! Nu börjar det närma sig Örebrocupen och vi har fått våra arbetsuppgifter och schemat för dessa. Vi ska sköta sekretariat och kiosk i Svealundsskolan samt fixa slutstäd på söndag kväll. Vi gör som vi har gjort tidigare, vi lägger upp passen här, ni kommenterar nedan vilka pass ni kan ta och vi fyller schemat. För att få ihop detta måste alla jobba minst två pass, kanske till och med ett tredje. Om alla hjälps åt så fyller vi schemat snabbt och enkelt så slipper vi lägga en massa energi på detta. Tänk gärna på vilka som har övriga uppgifter i laget och att dessa inte ska vara de som även ska ta flest pass bara för att de brukar... Det ska vara två personer på varje position. De sista passen (både kiosk och sekretariat) på söndagen inkluderar även slutstäd tillsammans med ytterligare 4 st. Fre 31/3: Kiosk 17.00-20.00 Annie och Anders 20.00 - 22.30 Annie och Anders Sekretariat: 17.00-20.00 Jimmie och Therese 20.00-22.30 Jimmie och Therese Lör 1/4: Kiosk: 07.00-10.00 Johanna L och Karin N 10.00-13-00 Johanna L och Karin N 13.00-16.00 Erik och Annika R 16.00-19.00 Ann-Sofie och Jennie 19.00-22.00 Tanja och Jocke Sekretariat: 07.00-10.00 Andreas L och Tove 10.00-13.00 Andreas L och Tove 13.00-16.00 Jennie och Anso 16.00-19.00 Annika R och Jon H 19.00-22.00 Annika R och Anna-Carin Sön 2/4: Kiosk: 07.00-10.00 Joanna och Tanja 10.00-13-00 Mårten och Kristin 13.00-16.00 Per och Ulrika 16.00-19.00 (inkl slutstäd) Ulrika och Anna-Carin Sekretariat: 07.00-10.00 Jocke och Annika L/Kristin 10.00-13-00 Erik och Andreas T 13.00-16.00 Erik och Mårten/Kristin 16.00-19.00 Ingela och Mathias L Slutstäd 4 pers: 17.00-19.00 Joanna, Andreas T, Ingela, Mathias L Först till kvarn... Vi uppdaterar allt eftersom ni kommenterar. (om nyheten ser rörig ut med all text så är det troligtvis för att ni läser detta på mobilen) Med förhoppning om att detta löser sig snabbt och smidigt och att detta inte blir en långbänk så att vi kommer behöva påminna om att sätta upp sig på några pass. /Ledarna I-HJ med IBF 14 mar 2023 23kommentarer
  • Vårens försäljning

    Hej Nu är det dags att dra igång vårens försäljning och efter önskemål blir det denna gång Ullmax. Jag har beställt kataloger som kommer denna vecka men det kommer också finnas möjlighet till digital försäljning. Katalogerna kommer tas med till söndagens träning så ni kan hämta dem då alternativt kan ni höra av er till mig på 0730439490 om ni vill hämta hemma hos oss. Logga in på ullmax.se eller använd deras app och använd koden 878607 för att skapa ett eget säljkonto kopplad till ditt/ert barn. Jag som kontaktperson och ansvarig kan logga in och följa beställningarna samt hantera dem så hör av er om du/ ni behöver hjälp eller har några frågor. Jag tänker sätta slutdatum för denna försäljning till den 16 april. Detta innebär att vi har en säljperiod på ca 5 veckor. Av erfarenhet vet jag att fler veckor inte genererar en bättre försäljning utan snarare tvärtom. Lycka till med försäljningen! F-F2013 14 mar 2023 10kommentarer
  • Match mot Eker, eventansvarig och bemanning på Innebandycup

    Nu drar det ihop sig till träningsmatch mot IF Eker. Vi samlas 17.45 på Västra Engelbrektskolan. Dörrarna till gymnastiksalen ska vara öppna och vi har ett omklädningsrum där tjejerna får matchtröjor. Vi börjar matchen kl 18.00 så viktigt att alla spelare är i tid och vi spelar 3*15 min. Det kommer vara korta pauser och vi är klara kl 19.00. Roligt med match igen! Som Kajsa tidigare skrivit så behöver vi en eventansvarig. Detta är inget betungande uppdrag(vi är själva detta för Gretas brors lag) men en viktig uppgift för att allt ska flyta på för laget. Det kräver lite planering och koordinering ca 4 gånger per år då föräldrar behövs för diverse arbetsuppgifter under cuper. Skriv gärna en kommentar eller kontakta en tränare om ni kan tänka er att ställa upp. Den 31 mars-2 april är det innebandycup och vi kommer då få arbetsuppgifter till laget. Vi har inte fått detaljerna ännu men återkommer så snart vi har dem och gärna att eventansvariga då delar upp arbetsuppgifterna. Ha en fin kväll! Tränarna F-F2013 14 mar 2023 3kommentarer
  • KIOSK 19/3

    Hej! På söndag väntar sista hemmamatchen för denna säsong. Vi har kiosk även denna hemmamatch och kör samma upplägg som sist. Vi har lite kvar från förra matchen men vi behöver påfyllning av följande: * Kaffe 3 termosar + 1 liten mjölk * Kaffebröd räcker nog om 2-3 personer tar med * Festis apelsin 2 st 3-pack * Burkläsk förslagvis cola/pepsi/fanta/zingo. Behöver ca 18-20 stycken Det som blir över och som går att spara skickar vi med tjejerna till cupen i Falun. Kommentera nedan vad ni kan bidra med I-F 2010 14 mar 2023 11kommentarer
  • Arbete Örebrocupen innebandy

    Arbete under Örebrocupen i innebandy, fredag 31 mars-söndag 2 april Under Örebrocupen i innebandy ska vi bemanna kiosken i Tybblelundsskolans idrottshall med två personer per pass. Följande tider ska kiosken bemannas: Fredag 31 mars 18:30-22:30 Lördag 1 april 07:15-22:00 Söndag 2 april 06:45-18:30 Skriv i kommentarer nedan vilket pass som önskas senast 24 mars, två personer per pass. Annars lägger jag ut arbetsfördelning och sen får ni byta med varandra om ni inte har möjlighet den tilldelade tiden. Allt gott, Ingrid PA15 14 mar 2023 20kommentarer
  • Arbete träningsmatchcamp 25/3

    Arbete på matchcamp på Ekäng 25 mars Vi arrangerar en matchcamp på Ekäng den 25 mars för träningsgrupp röd och ska bemanna kiosk och grill mellan 9:30-15:00. Totalt behövs fyra personer om 2 h 45 min per arbetspass. Matchcampen spelas 10:30-14:00. Kiosk 9:30-12:15 Grill 9:30-12:15 Kiosk 12:15-15:00 Grill 12:15-15:00 Kommentera om ni kan ta något särskilt pass senast fredag 17 mars, annars fördelar jag ut tiderna och så får ni byta med varandra på egen hand. Allt gott, Ingrid Ericson Jogsten PA15 14 mar 2023 6kommentarer
  • Arbetsschema Örebro Cupen Innebandy

    Nu finns arbetsschemat upplagt i "dokument" under fliken arbetsschema 22/23. Ni ansvarar själva för att byta med varandra om tiden inte passar. P2010 14 mar 2023 1kommentar
  • Visa fler nyheter