Nu drar träningarna igång igen
Jippi, äntligen dags att träna igen! Nu kör vi en veckas träning innan vi åker på Dana cup. Svara på kallelserna som gått ut, så vi kan planera träningarna på bästa sätt. Vi fortsätter räkna ner till Dana cup: 6 dagar, 5 timmar, 14 minuter och 1 sekund /Hälsningar tränarna
F-F2011
14 jul 2025
0kommentarer
Matchkamp Rönninge-Salem söndag 3 aug
Det tidigare utskicket är borttaget. Matchkampen i Rönninge-Salem i Stockholm blir av! Ny kallelse kommer att skickas med all info. Vi spelare söndag 3 augusti. Första match förväntas bli runt 10.45. Fyra matcher. 2 x 20, följt av 45 min vila. Salemsvallen. Matchkampen håller på cirka 10.00-16.00. Vi var osäkra på om vi skulle få ihop ett lag, men nu är vi ett gäng och vi kommer troligen också få hjälp av några spelare från P13 VIT. Vem kör? Vi behöver reda ut vem som kan köra. Jag har frågat om vi ev kan låna en av ÖSK bussarna men har fått till svar att de är bokade. Vi deltar i matchkampen utan kostnad. Däremot behöver vi dela bensin/transportkostnad mellan oss.
F-P2012 Vit
10 jul 2025
0kommentarer
STORT TACK till våra sponsorer - resekläderna på plats!
Vi vill rikta ett varmt och innerligt tack till våra fantastiska sponsorer som gjort det möjligt för oss att köpa in nya resekläder. Tack vare ert generösa stöd kan vi nu uppträda enhetligt och med stolthet även utanför planen – vid resor, samlingar och andra tillfällen där vi representerar vår förening i mer informella sammanhang. Kläderna stärker gemenskapen i laget och ger oss en tydlig identitet även när vi inte är mitt i matchspel. Vi är otroligt glada och tacksamma för ert engagemang – det betyder mycket för oss. Tusen tack för ert engagemang och ert ovärderliga stöd! #putsochtegel #kvadratrevision #opejra #axbuinvest #läkarepantzar-castilla #wadköpingmåleri
F-F2012
7 jul 2025
0kommentarer
Karta över Dana cupområde
Här kommer en karta över cupområdet, se ovan. Vi vet fortfarande inte på vilken skola vi kommer bo. På hemsidan hittar ni massa matnyttig info om cupen och vad som erbjuds i cupområdet. Bland annat går det att hitta och skriva ut denna karta. Tips för alla som vill öva upp sitt lokalsinne innan resan ;-) Vi fortsätter att räkna ner: 14 dagar, 7 timmar, 21 minuter, 3 sekunder /Hälsningar tränarna
F-F2011
6 jul 2025
0kommentarer
Sommarfys!
Hej på er! Här kommer ett träningsschema för sommaren med lite daglig styrketräning. Starta och avsluta varje pass med 5-10 min jogg och gärna lite jonglering eller bollkontroll med många tillslag. Träningen är frivillig och den som vill får såklart köra lite hårdare 💪 Måndagar: 20 utfall bakåt på varje ben. 2x10 st larvgång Tisdagar Plankan med 2x20 axel-tap & 20x2 benlyft Bryggstående med 2x20 benlyft. Onsdagar 5x10 enbenshopp till jämfotalandning 2x25 långa situps Torsdagar Sittande till upphopp 30st 2x20 vindrutetorkare Fredagar 20 Tåhävningar på varje ben 3x10 armhävningar (ned till marken) Lördagar Sidoplankan totalt 2 min på varje sida. 4x10 squats med hopp Söndagar 3x10 långsamma mountainclimbers 3x10 Bulgarian squats på varje ben Några övningar visas med video i snap-gruppen för laget. Kör hårt och ha en härlig sommar☀
F-F2012
5 jul 2025
3kommentarer
Visa fler nyheter