Information om höstterminen
Hej allesammans! Hoppas alla har en skön semester! Här kommer lite information om höstterminen: Handbollen kommer börja v.34 och kommer fortsätta att vara på söndagar. Det kommer dock bli vissa ändringar. Gruppen växer och det innebär att laget kommer delas i två. Det kommer bli ett pojk- och tjejlag. Båda lagen kommer också börja träna i Tullängens gympasal vilket vi tränare tycker är bra. Det kommer finnas bättre möjligheter att träna handboll där. Inför terminstart så kommer ÖSK Ungdom göra om laguppdelningen på laget.se. Vi vet redan nu vilka tider lagen kommer ha på söndagarna: F19: 11:00-12:15 P19: 12:15-13:30 Ha en fortsatt bra sommar! Christoffer, Jonathan och Marcus
H-F 7 (Födda 2019)
25 jul 2025
1kommentar
Det närmar sig hemresa - Dana cup
Vårt äventyr i Danmark börjar närma sig sitt slut. Här kommer lite info om tider inför hemresan imorgon, fredag 25/7. Avresa från skolan: ca 11:00 (så snart vi är klara med packning och städning av sovsal) Avresa från Dana cup området (efter lunchen): ca kl 12:00 OBS beroende på när vi kommer iväg från skolan Incheckning vid färjan: 15:30 Avresa med färjan: 16:30 Ankomst med färjan i Göteborg: 19:45 Ankomst till Ekäng: ca kl 24:00 OBS kan ändras Sista dagen Vår sista dag med tjejerna kommer vi spendera i Fredrikshamn. Vi har planerat för ett besök på stranden. Det har varit mycket av allt; regn och solsken, discodunk och vattenkrig! Och så fotboll förstås! Skoj tycker vi =) /Hälsningar tränarna
F-F2011
24 jul 2025
14kommentarer
Information om matchkampen i Stockholm
Vi har haft svårt att få återkoppling från flera spelare/föräldrar i frågan om transport (förutom att man tackar ja till intresseanmälan/kallelsen) så vi har tagit bort matchkallelsen och ersätter den med denna sammanställning. Laget som åker (endast spelare som hört av sig står med). Saknas någon får ni höra av er. Baran Benjamin Edvin Hamza Kedawi Mohamed Pontus Roy Sixten Thanh Theo Vincent P2013 Vit: (egen bil) Adam Theo Yamin Frank Transport och samling: 🚗 Samling på Ekäng kl. 07.45 Bilar: Pontus, Vincent, Benjamin Följande har anmält behov av skjuts: Erik Z, Kedawi, Mohamed, Sixten, Thanh, Theo 🚙 Tar sig till Stockholm på egen hand: Hugo, Edvin, Hamza, Baran, Roy Att tänka på: Ta med både vitt och svart matchställ Packa rejält med mat, mellanmål och vatten (kiosk finns) Första matchen förväntas starta kl. 10.45 Matchdagen beräknas vara slut ca kl. 16.00 Spelschema skickas ut så snart vi får det 📍Plats: Rönninge Salem, Salemsvallen Matchkampen är tänkt som en rolig och lagom seriös uppstart efter sommaren. Vi ser fram emot en fin dag tillsammans! ——————————————————————— Är ni osäkra på vad som kommunicerats innan så har ni samma information här nedan. Läs detta innan ni anmäler er/tackar ja! Alla barn som har behov av skjuts till Stockholm ska i FÖRVÄG och i samband med anmälan swisha 140 kr för sitt barn till 072-4064950 (Ragnhild) som sen delas mellan de som kör/bensinkostnad. Kör ni själva behöver ni meddela detta. Saknar svar från flera. Svarar man inte/swishar inte så räknar vi med att ni inte följer med. Meddela mig Ragnhild om något känns oklart.
F-P2012 Vit
24 jul 2025
1kommentar
Träningsstart v 32
Vi börjar träna igen måndag v32 18.30-19.45. Tiderna kommer in i kalendern under veckan. Samma träningstider som innan sommaren.
F-F2013
22 jul 2025
0kommentarer
Nu drar vi igång igen och Hovet Cup närmar sig!
Hej alla föräldrar! Hoppas ni haft en härlig sommar hittills! Måndag den 28:e juli drar vi igång med träningarna igen som vanligt, måndagar och onsdagar. Vi ser fram emot att få samla laget och komma igång med fotbollen igen! Vi vill också påminna om att Hovet Cup närmar sig, så glöm inte att anmäla ert barn via den intresseanmälan som redan skickats ut. Sista dagen för att anmäla sig är torsdag den 1:a augusti, därefter stänger vi anmälan. Har ni några frågor är det bara att höra av sig. Vi ses snart på planen! /Tränarna
F-P2017 Vit
21 jul 2025
4kommentarer
Visa fler nyheter