Nytt uppdrag från ÖSK - Vi säljer 50-50 lotter
Vi har fått ett nytt uppdrag från ÖSK som vi har tackat ja till och som vi får betalt för. Nu på fredag kommer vi sälja 50-50 lotter på Behrn arena under matchen. De 8 som är anmälda till fredagens träning har tackat ja till uppdraget. Dessa kommer få sälja lotter. Träningen har vi ställt in pga detta uppdrag. Samling: kl 17:30 Plats: Behrn arena Match och försäljningstid: kl 18:00-21:00 Klädsel: ÖSK-träningsställ Vill flera vara med och sälja kan man kommentera denna nyhet, så hamnar man på reservlistan. Heja ÖSK! /Hälsningar tränarna
F-F2011
30 jul 2025
0kommentarer
Sommarutmaning
Halloj! Vi hoppas alla har haft möjlighet och njutit av sommaren med tillhörande sommarlov och semester. Torsdagen den 7 augusti sparkar träningen i lagregi igång igen, men till dess vill vi ge grabbarna några utmaningar som anspelar på fysik, teknik och kost. Utmaningen startar idag den 30 juli och pågår fram till 7 augusti och innehåller följande: - Springa/jogga/motionera kropparna (500 meter * 6 tillfällen alternativt 1 km * 3 tillfällen alternativt 1,5 km * 2 tillfällen) - Slå sitt egna rekord att dutta fotbollen (hålla bollen i luften med kroppsdelar reltaterade till fotbollsspel innan bollen rör marken) - Äta en frukt vid fem olika tillfällen Detta ska inte ses som något som är obligatoriskt men det vore kul om grabbarna kan anta denna utmaning. Vi ledare ser alla fram emot en härlig höstsäsong och snart få chans att träffa era barn igen. Forza Svartvitt! Mvh Ledarna
F-P2015 Svart
30 jul 2025
0kommentarer
Ingen tränare på dagens pass
Hej, tyvärr har jag med kort varsel fått förhinder och kan inte närvara på dagens träning. Men ni som vill lira kan ändå gå ner och spela, ta med boll. Sannolikt kommer några grabbar från P12-vit vara nere på plan och vilja ha sällskap. Ha så skoj ni som träffas så hoppas jag att vi ses i morgon. Mvh Marco
F-P2013 Vit
30 jul 2025
0kommentarer
Igång snart!
Hej! Starten börjar närma sig, det ser vi fram emot! Närmast är det ÖSKs Handbollscamp som några ska gå, tror det kan finnas möjlighet till att göra en sen anmälan om man är sugen! Vi håller på och planerar inför säsongen och närmast är det Örebrocupen den 12-14 september. Vi har två lag anmälda vilket gör att det kommer bli mycket speltid. Det som kommer att bli extra spännande är att vi kommer att spela med resultat, låt inte det avskräcka er för målet med cupen är att få mer matchvana och ha roligt! Det vi såg på Järnvägen är att ju mer vi spelade dessto bättre blev vi, det var jätterolig att se! Vi skickar ut en anmälan till cupen redan nu, iaf till tjejerna. Föräldrarna kommer att behöva hjälpa till under hela cupen. Schemaläggarna kommer att fördela ut uppgifterna när det börjar närma sig, men boka upp den helgen redan nu! Vi kallar också till de första träningarna, inför dessa kan vi uppmana er till att starta igång lite lätt, om ni inte redan har tränat stenhårt och är i toppform...! med lite löpning, knäkontroll, utegym, all träning är bra träning och ger bättre förutsättningar till att orka och inte dra på sig skador! //Ledarna
H-F 14 (Födda 2012-13)
30 jul 2025
1kommentar
Inställd träning 29/7
Hej Pga ostadigt väder ställer vi in dagens träning.
F-P2015 Vit
29 jul 2025
0kommentarer
Visa fler nyheter