• Inställd träning på söndag

    Vi har valt att ställa in söndagens träning, 10/8, pga att de flesta tjejer hjälper FA15 i Forward cup. Vi ställer upp med 10 st spelare. Det är skoj med fotboll =) /Hälsningar tränarna F-F2011 8 aug 2025 0kommentarer
  • Transtenscupen info

    Vi har två lag anmälda till Transtenscupen. Har ni fått förhinder att vara med hör av er omgående. Tack! Vi utgår från följande laguppdelning. Förändringar kan ske. Lag 1: Pontus, Mubbe, Jack, Benji, Mons, Mohamed, Sixten, Martin, Felix, Vincent, Vilmer, Jonte. Lag 2: Vilhelm, Thanh, Hugo, Carl, Vidar, Theo, William, Mohamud, Hamza, Edvin, Kedawi, Loui, Max, Roy. Lag 1 möter: 08.00 ÖSK - Yxhult plan 16 09.40 Motala - ÖSK plan 18 12.40 ÖSK - Hallsberg plan 17 Samt slutspel/placeringsmatch Lag 2 möter: 08.40 ÖSK- Adolfsberg plan 20 12.00 Pålsboda - ÖSK plan 17 14.00 FK Bromma - ÖSK plan 17 Samt slutspel/placeringsmatch Lag 1 samlas i Hallsberg 07.20. Vid parkering/hockeyarenan. Lag 2 samlas i Hallsberg 08.00. Vid parkering/hockeyarenan. Idrottsvägen, Hallsberg. Packa: Båda matchställen ska med men båda lagen börjar med hemmamatcher så vita stället gäller. Vita strumpor till vit tröja. Svarta strumpor till svart tröja. Ta med ordentligt med mat/mellis (inte godis) och dryck så ni klarar er. Kiosk finns. Godis är INTE mellanmål/mat. Jag tar med extratröjor/lånetröjor då vi har en del med samma nummer. Dock har vi bara vita men vi får lösa det allteftersom. Det här är en dag för hela laget även om vi har två lag så vi hejar på våra lagkompisar när vi själva inte spelar match. Laganda! Ta med badkläder! Vid fint väder planerar vi in lite bad efter cupen för de som vill. Samling sker i Hallsberg. Ta hjälp/hjälp varandra med skjuts. F-P2012 Vit 7 aug 2025 11kommentarer
  • Säsong 25/26 Kickoff!

    Äntligen startar säsong 25/26 Träningstider: Måndag - 19:30 - 21:45 - Tybblelund Tisdag - 16:30 - 17:45 - Idrottshuset Torsdag - 18:15 - 19:30 - Tybblelund Träningen startar v.33 Utprovningskvällar för nya träningskläder är 20-21 augusti kl. 16-19. På torsdagen 21/8 kommer Innebandy24 finnas på plats med klubbor till bra priser. Rekommenderar att alla spelare har minst en träningströja med siffra på för att kunna använda som bortaställ under säsongens matcher. För våra nya spelare som ännu inte fått ett nummer får ni gärna ta kontakt med mig (Sandra) för att välja en siffra av de vi har tillgängliga. Vi kickar igång säsongen med att köra en helg träningskul/teambuilding 23-24 augusti i klubbhuset. För att kunna genomföra detta så kommer vi behöva lite hjälp från er föräldrar med att fixa mat/mellis till tjejerna. Lördag 23/8 09:00 - Samling Tybblelundshallen Övernattning i klubbhuset på Ekäng Söndag 24/8 08:30 - Frukost och packa ihop 17:00 - Avslut Vi behöver hjälp med: Mellis - Frukt/macka Lunch x 2 - Kyckling/pastasallad Middag - Taco Gällande kyckling/pastasallad så gärna att det serveras som en buffé där tjejerna kan plocka sina egna tallrikar, det är viktigt att de får i sig energi under dessa dagar. Samordna gärna i kommentarer här eller i Whatsapp så att vi ser till att de får mat när de behöver. Medtag för övernattningen: Sängkläder - lakan, påslakan och örngott Hygienartiklar och ev medicin Träningskläder och skor för både inne och uteträning Innebandyutrustning - klubba, glasögon, målvaktsutrustning Vi avslutar helgen med ett föräldramöte 24/8 kl. 16:00 i klubbhuset. Fokuspunkter: Försäljningar - Säljkrav/personliga "säljkonton", flera ansvariga Ansvarsområden - Ekonomi, Lagbyggare, eventansvariga Sponsring Filmning på matcher - att användas i utvecklingssyfte Matchansvariga - speaker/musik/sekreteriat Egen cup i mellandagarna? //Ledarna I-F 2010 7 aug 2025 2kommentarer
  • Träningen idag

    Tja, Träningen idag är på Ekäng, samma tid och samling som vanligt. / Ledarna. F-P2010 Vit 7 aug 2025 0kommentarer
  • Fotbollsdags!

    Augusti är här och snart är det dags att sparka igång höstsäsongen. Hoppas era killar är laddade, det är vi! 🔌 Vi kör igång igen söndagen den 17 aug kl 9-10. Som vi kommunicerat ut tidigare kommer vi börja kalla till kl 8.45 så att vi är redo att gå in på planen kl 9. Vi håller till på samma ställe som i våras. Kallelse kommer skickas ut i helgen. Datum att hålla koll på i kalendern framöver: 17 aug - träningarna drar igång igen 24 aug - föräldramöte samtidigt som träningen pågår. En av oss håller i mötet medan de andra två tar hand om träningen. Vi håller till i klubbstugan. 31 aug - poolspel på Ekäng. Vi ses den 17e! Mvh Annika, Jonna och Tom F-P2019 Vit 7 aug 2025 4kommentarer
  • Visa fler nyheter