Uppstart 2025/-26
Hallå alla innebandytjejer och -föräldrar! Efter sommaruppehållet är det snart dags att dra igång innebandyn igen. Vi fortsätter att träna söndagar på Navets skola, men en timme tidigare kl. 11.00-12.00. Första passet blir 31 augusti. Ett par veckor därefter kommer vi ha föräldramöte. Kallelse kommer när datum är satt. Om ditt barn inte kommer fortsätta spela får ni gärna skicka ett meddelande om detta till någon av oss ledare, så att vi har koll på laget. Hoppas vi ses 31 augusti! //Magnus (070-4987626) och Gustav (073-9776975)
I-F2018 (Navet)
10 aug 2025
0kommentarer
Träningsmatcher i Täby - 23:e augusti
Äntligen har det blivit klart med träningsmatcher mot Täby! Dessa matcher kommer att ge oss viktiga spelminuter tidigt på säsongen mot duktigt motstånd. Datum: Lördagen 23:e augusti Motståndare: Täby Samling: 08:45, Circle K Svampen (notera samlingsplatsen) Matchstart (cirka): 11:45, 12:45, 13:45 och 14:45 Speltid: 2 x 20 minuter Hall: Ängsholmsskolan Idrottshall Samtliga killar kommer att kallas till de här matcherna. Alla killar ska ta med egen lunch och ha gärna med något mellanmål mellan matcherna! Vi kommer dela upp laget åldersindelat där 2011-killarna kommer möta Täbys 2011 i två matcher och våra 2012-killar kommer att möta Täbys 2012 i två stycken matcher. ALLA ska ta med duschgrejer till att duscha efter matcherna! Bra för lagsammanhållningen och även fräscha killar i bilen. Upplägget för dagen kommer vara: 08:45 - samling och avresa från Örebro 11:00 - anländer till Ängsholmsskolan i Täby 11:45-15:45 - handbollsmatcherna (match 1: 2011, match 2: 2012, match 3: 2011, match 4: 2012) 15:45 - avresa till Tibblehallen där Svenska cupen matchen kommer spelas 16:00 - Täby mot Alingsås i Svenska cupen 17:30 - gemensam middag tillsammans med Täby 2011&2012 och därefter avresa hemåt till Örebro Utöver att vi ska få spela matcher har vi blivit inbjudna till att gå på Svenska cupen matchen mellan Täby-Alingsås som börjar 16:00 i Tibblehallen. Täby spelar i division 1 medan Alingsås spelar i högsta handbollsligan i Sverige. En kul grej och en bra chans att få se en bra handbollsmatch! Samtliga spelare och resande föräldrar kommer att gå på matchen gratis vilket är väldigt snällt att Täby fixat åt oss. Jag behöver ha reda på hur många föräldrar, syskon eller annan släkting som vill hänga med för att se Täby-Alingsås. Skriv en kommentar i kommentarsfältet nedan om vilka som önskar biljett till matchen senast fredag behöver jag svar. Samtliga spelare är inräknade så jag är endast intresserad för er andra. Gällande den gemensamma middagen med Täby så är det på deras initiativ där de erbjuder köttbullar, mos och brunsås för cirka 90kr per person. Återkommer gällande betalning för spelarna och om någon förälder är intresserad för käk så får ni hojta till mig då får jag isåfall kolla möjligheten för middag även finns för er föräldrar. Hojta till vid några funderingar! Hälsningar Hampus och de övriga ledarna.
H-P-2011/12
9 aug 2025
28kommentarer
På onsdagar startar vi innebandyn igen!
Nu är det dags att starta igång innebandysäsongen! Redan från och med nu på onsdag, den 13:e augusti, kan vi starta! Vi har fått våra tider för säsongen och det är: Onsdagar 17:00-18:15 (OBS - endast den 13 augusti - blev ändrat) Lördagar 8:30-9:30 Alla träningar sker i Tybblelund, som tidigare. Det har blivit lite förändringar i ledargänget, Therese kommer tyvärr att sluta eftersom Ebbe inte längre vill vara med. Istället kommer vi få in två nya ledare: Farok (pappa till Alexius och Elias) och assisterande tränare Lina Welander (mamma till Walter), välkomna! Martin, Micaela och Anna fortsätter också som ledare. Kallelse är redan utskickat. Nästa lördag är vi lite osäkra om vi kan köra, uppdatering om detta kommer inom kort. I höst kommer vi inte längre ha poolspel utan det blir seriespel, men det startar inte förrän i oktober så mer info om det kommer. Ses förhoppningsvis redan nu på onsdag! //Ledarna
I-P/F 2015/16 (Tybblelund)
9 aug 2025
2kommentarer
Transtenscupen
Imorgon samlas vi kl 9.20 i Hallsberg på parkeringen utanför ishockeyhallen. Om det är någon som är i behov av skjuts, kontakta Marie W eller Ellinor. Ta med svarta träningströjan om ni har så har vi det som reservtröja. Den vita matchtröjan får ni på plats. Vi kommer spela fyra matcher, där första matchen startar kl 10.00/10.30. Lagindelningen får ni reda på plats. Ta med matsäck så ni kan fylla på med energi mellan matcherna, det kommer även finnas försäljning av hamburgare och korv. Kom ihåg benskydd och vattenflaska. Vi ses imorgon! Spelschema
F-F2016
8 aug 2025
0kommentarer
Transtenscupen
Imorgon samlas vi kl 8.20 i Hallsberg på parkeringen utanför ishockeyhallen. Om det är någon som är i behov av skjuts, kontakta Marie H, Kristofer eller Jimmy. Ta med svarta träningströjan om ni har så har vi det som reservtröja. Den vita matchtröjan får ni på plats. Vi kommer spela fyra matcher, där första matchen startar kl 9.00. Ta med matsäck så ni kan fylla på med energi mellan matcherna, det kommer även finnas försäljning av hamburgare och korv. Kom ihåg benskydd och vattenflaska. Vi ses imorgon! Spelschema
F-F2015
8 aug 2025
0kommentarer
Visa fler nyheter