• Höstens seriespel 2025

    Äntligen! Det är redan dags för höstens seriespel. Seriepremiären sker redan nu på onsdag den 13:e augusti och sedan rullar det på i augusti, september och en liten bit in i oktober månad. Kallelse har redan gått ut till den första matchen. Denna höstsäsong deltar vi i tre olika serier. Vi fortsätter också det lyckade samarbetet med F2012. Vi kommer ha ett eget lag och två mixlag igång, se nedan. Detta för att kunna nivåanpassa och erbjuda våra tjejer olika matchmiljöer. Serie 1, 14 år, 11 mot 11. Totalt 4 matcher. Finns i kalendern. Mixlag tillsammans med F12 (de bidrar med ca 4 spelare/match). Ansvarig lagledare: Vakant Direktlänk till spelschema: https://orebro.svenskfotboll.se/rs/tabell-och-resultat/f14-11mot11-host-orebro/130692/ Serie 2, 13/14 år, 9 mot 9. Totalt 7 matcher. Finns i kalendern. Mixlag tillsammans med F12 (de bidrar med ca 4 spelare/match). Ansvarig lagledare: Vakant Direktlänk till spelschema: https://orebro.svenskfotboll.se/rs/tabell-och-resultat/f13-14-9mot9-host-grupp-2-orebro/131157/ Serie 4, 13/14 år, 9 mot 9. Totalt 8 matcher. Finns i kalendern. Eget lag Ansvarig lagledare: Vakant Direktlänk till spelschema: https://orebro.svenskfotboll.se/rs/tabell-och-resultat/f13-14-9mot9-host-grupp-4-orebro/131159/ Vi fortsätter med kioskförsäljningen även under hösten. Nu när vi har fler lag har vi även fler tillfällen med försäljning (gäller serie 1, serie 2 och serie 4). Nu rivstartar vi med höstens fotboll =) /Hälsningar tränarna F-F2011 11 aug 2025 0kommentarer
  • Vi behöver hjälp! Sponsring ÖSK P12 vit

    Hej! Äntligen är det dags att dra igång fotbollssäsongen igen efter lite efterlängtad ledighet. Vi har nu en stor trupp med 28 spelare, vilket är väldigt kul och bådar gott för hösten. Men för att kunna erbjuda killarna och våra tränare bra förutsättningar inför den kommande säsongen behöver vi hjälpas åt att fylla på både förrådet och lagkassan. Vi söker nu sponsring på två sätt: 1. Generell sponsring till lagkassan i form av pengar. Vi är tacksamma för alla bidrag som kan stötta lagets verksamhet i stort. Pengarna används bland annat till: • Domararvoden • Resor till bortamatcher • Deltagande i cuper • Lagaktiviteter och insatser för gemenskap Alla bidrag, stora som små, är välkomna. 2. Sponsring till specifika inköp Vi har även ett antal konkreta behov där sponsring eller materialbidrag gör stor skillnad för att vi ska ha möjlighet att köpa in det vi behöver. Prio - måste köpas in: • Bollar (mest akut då vi knappt har några kvar): Vi behöver omgående ca 10-15 nya bollar för att kunna bedriva träning. Kostnad beräknas till ca 400-500 kr/st, totalt 5 000-6 000kr. • Ordentlig bollsäck: Nuvarande i nät är trasiga. Kostnad ca 100-300 kr. KLAR • Koner (platta): Kostnad: ca 200-300 kr. KLAR • Material till sjukvårdsväska: Kylsprej, sårtvätt, sporttejp, skavsårsplåster, olika typer av lindor/bandage m.m. Kostnad: ca 300-400 kr. KLAR • Vinterjackor till våra tränare: Kostnad: ca 1 500 kr • Matchtröjor: Klubben står för 20 tröjor. Vi behöver sponsring för ytterligare 6-8 st. Kostnad: 400 kr per tröja. Önskvärt, men inte lika prio: • Kaptensbindlar (2 st): Kostnad: ca 100 kr. • Målvaktshandskar i reserv: Även begagnade i bra skick går bra. • Tält att ta med till cuper: Kostnad: ca 1 000-1 500 kr. KLAR Hur kan du hjälpa till? • Kan du som förälder tänka dig att stå för ett specifikt inköp eller del av ett inköp. Typ en boll/tröja eller liknande. Många bäckar små. • Har du/ditt företag möjlighet att bidra med pengar eller material? • Känner du någon bekant, släkting mm som kan tänka sig att stötta laget? Jag och Thomas Pettersson har sagt ok att sponsra via våra respektive företag men vi skulle behöva vara fler som ställer upp! Skriv i kommentarerna nedan om du kan bidra till någon specifik sak på listan, ring alt maila mig på 0707586208, andreas.olofsson@maklarhuset.se, eller Ragnhild på 0724064950. Eller swisha direkt till lagkassan - swishnr - 123-343 11 37 Stort tack för Ert engagemang och stöd! Vänliga hälsningar Andreas (Loui:s pappa) F-P2012 Vit 11 aug 2025 8kommentarer
  • Tröjstorlekar

    ÖSK har valt att även alla handbollslag skall byta till vita matchtröjor som huvudfärg. Vi kommer därför att få nya matchtröjor till denna säsong. För att beställningen skall gå snabbt och smidigt behöver jag er hjälp med att samla in tröjstorlekarna. Klicka er in på följande länk och fyll i dokumentet. Tröjstorleksbeställning H-P-2011/12 11 aug 2025 22kommentarer
  • Toalettpappersförsäljning

    Hej på er! Nu är det dags att fylla på lagkassan igen inför säsongens cuper och annat dylikt. Vi börjar med att sälja toa- och hushållspapper (Serla och Lambi) där ni klickar på länken nedan för att starta ert barns försäljning. Målet är att alla spelare ska sälja minst 10 balar vilket kommer att generera en vinst på dryga 17 000kr till lagkassan. Säljperioden är 11 augusti till 5 september. Säljdokument hittar ni på eran mail- In och registera er! Lycka till! I-F 2011/12 10 aug 2025 5kommentarer
  • Spelarmöte

    Hej! Imorgon kör vi spelarmöte klockan 16:45 för att prata om hur höstsäsongen kommer se ut. /Patrik F-P2012 Svart 10 aug 2025 0kommentarer
  • Visa fler nyheter