• Inställt fanbäraruppdrag på söndag!

    Idag fick vi info från ÖSK Ungdom att de startar om med fanbäraruppdraget. För vår del innebär det dessvärre att vi inte har något fanbäraruppdrag nu på söndag 17 augusti. Uppdraget är inställt coh aktiviteten är borttagen ur kalendern. Då uppdraget startar om är det FA19 som ansvarar för den första matchen, FA15 för den andra matchen och vi i F11 för den tredje osv. De tre spelare som redan blivit kallade, får vänta till "vår" match som spelas 13 september kl 15:00. Kallelse till detta kommer. Tack för er förståelse. /Hälsningar tränarna F-F2011 16 aug 2025 0kommentarer
  • Inför Söndagens längre träning

    Det kommer att serveras mat det har vi fixat! Vi vill att grabbarna ska ha med sig något att dricka till maten om man inte nöjer sig med vatten. Då det blir fler än ett träningspass kan det vara bra att ha med sig vätskeersättning eller motsvarande. Glöm inte era dagböcker 😉😉 Vi ses på söndag!! Mvh tränarna H-P 16 (Födda 2010/11) 15 aug 2025 0kommentarer
  • Inställd träning

    Tyvärr saknar vi tränare idag och får ställa in. Nya tag med match på söndag och träningar till veckan. F-P2010 Vit 15 aug 2025 0kommentarer
  • Stjärncupen 9v9, Stockholm

    Hej! Imorgon reser vi till Stockholm och spelar Stjärncupen i 9v9. Inbjudan från Hammrby IF. Avresa kl 8, från Ekängs IP. Vi har 3 bilar, så samtliga har skjuts. Hör av er till tränarna om ni åker direkt med egen bil. Samtliga som har tackat ja till kallelsen är med. Ta med: - Svart och vit matchtröja. Vita strumpor - Tofflor och skor, mellan matcherna - Fotbollsskor och benskydd, extra strumpor - Extra ombyte, om det börjar regna - Mat och mellanmål, fickpengar. Vi kommer stanna på vägen och äta frukost/mellanmål, så ta med er något att äta. Det kommer finnas kiosk med grill och annat gott, om ni vill handla (ta med fickpengar). Annars rekommenderas att man tar med rejält med mat, eftersom vi är borta hela dagen. Vi kommer börja åka tillbaka ca kl 18. Och hemma ca kl 20:30, om man inte väljer att stanna för mat på vägen. Det kommer bli en lång och rolig dag imorgon, så tänk på sömn och mat idag. Vi tar med oss allt positivt vi gjorde från Forwardcupen så kommer detta bli minst lika roligt och givande. Hälsningar Ledarna F-P2013 Vit 15 aug 2025 2kommentarer
  • Ny säsong 25/26!! :)

    Hej Hoppats att alla har haft en fin sommar och att ni är taggade på bandy i höst!! Vi har fått säsongens trängstider och vi behåller samma tider som förra året Onsdagar 17-18:15 Fredagar 17-18:05 Återkommer när vi har mer information om när det finns is och vi kan dra igång träningen! Ses snart Ledarna B-P/F16/17 15 aug 2025 0kommentarer
  • Visa fler nyheter