• Inställd träning måndag 25/8

    Hej Eftersom vi kommer hålla i Line up nu på måndag 25/8 så ställer vi in träningen för den dagen. Onsdagens träning hålls som vanligt. Mvh Ledarna. F-P2017 Vit 20 aug 2025 1kommentar
  • Funktionärsutbildning

    Idag ska alla fått ett mejl om anmälan till funktionärsutbildning. Det finns två datum i Örebro, 27/8 och 3/9 (endast 30 platser per tillfälle). Vi kommer behöva minst 4 st som kan sitta, gärna någon mer. Licensen gäller endast i två år och gick du för två år sedan behöver du gå igen. Kommentera detta inlägg om du anmält dig till årets kurs eller gick förra året och kan tänka dig att sitta funktionär även i år. H-F 16 (Födda 2010/11) 20 aug 2025 2kommentarer
  • Påminnelse - provning av träningskläder

    Hej! Påminner om att det imorgon finns möjlighet att prova och beställa träningskläder till rabatterade priser mellan kl. 16-19 i Klubbhuset på Landbrotorpsallén 58. För mer info, se: https://www.oskungdom.se/News/7917983/Utprovningskvallar-20-21-augusti Hälsningar, Amanda I-P2018 (Tybblel.) 20 aug 2025 0kommentarer
  • Kioskschema lördag-söndag 23-24/8

    Hej! Nu har terminen dragit igång och vi kör kiosk igen. Här nedan ser ni schema för lördag och söndag. • Det mesta i form av kioskmateriel finns i redskapsboden. • Vem kan ställa upp att brygga kaffe? En för lördag och en för söndag. Termosar, kaffe och filter finns i redskapsboden. • Vi vill testa att sälja grillad korv de matcher som pågår i lunchtid. Vi får låna ÖSKs grill men behöver då hjälp med att inhandla korv, bröd, kol, ketchup senap. Vår tanke är kycklingkorv för att så det ska passa så många som möjligt. Kiosk lördag 23 augusti Arbetspass Person 1 Person 2 09.45-10.45 Charlie M Julian 10.45-11.45 Ledion Elis Kiosk söndag 24 augusti Arbetspass Person 1 Person 2 11.15 - 12.15 Charlie L. Espen 12.15 - 13.15 Erik Emil F-P2015 Vit 20 aug 2025 27kommentarer
  • Sekretariat utbildning

    Nu har det kommit ut datum för sekretariat utbildning, kolla eran mail så alla har fått det! Vi bestämde på föräldramötet att en vuxen per barn går utbildningen så vi kan hjälpas åt med uppgifterna runt matcherna. Kommentera om ni redan gått samt fyll på med ert namn efter genomförd utbildning så vi har koll på vilka som kan sitta i sekretariatet Vi vill att det kommer många namn här efter 27 aug och 3 e sept! H-P 12 (Födda 2013/14) 20 aug 2025 19kommentarer
  • Visa fler nyheter