Inför Adolfsbergs IK och Glanshammars IF på söndag
På söndag är det dags för nya matcher. Ett lag ska spela match i Adolfsberg och ett lag spelar på hemmaplan på Ekängs IP. Alla vet nu om att man alltid tar med sig svart och vit matchtröja till matchsamlingar så det behöver inte längre skrivas i rubriken. UTRUSTNING ◻ ◼ - VIT och SVART matchtröja med tröjnummer. Viktigt att båda tröjorna tas med. - Benskydd - Fotbollsskor - Svarta strumpor - Svarta shorts - Vattenflaska - Bra humör Kom ihåg att vi deltar som ÖSK-representanter under matcher, träningar och lagaktiviteter så fair play och respekt gentemot motståndare, domare och lagkamrater är viktiga ledord. Uppträd trevligt både på och utanför planen. KIOSK Information från Diana kommer om det blir kiosk eller ej på söndag. ⚽⚽⚽ MATCH Instruktioner Ledare coachar och ger instruktioner till barnen medan ÖSK-föräldrar är en positiv publik. Anhöriga står om möjligt alltid på motsatt långsida av var spelare och ledare är eller på angiven plats. Reserver och återbud Ni som behöver lämna återbud gör gärna det så fort ni vet om att ert barn inte kan delta så vi kan kalla in eventuella reserver i god tid. Vid övriga frågor eller funderingar, tveka inte att kontakta oss ledare. När man är reserv så behöver man inte vara på plats, utan ledare kommer kontakta reserven vid eventuella återbud. ______________________________ SÖNDAG 24 AUGUSTI ______________________________ MATCH MOT ADOLFSBERGS IK ⏰ (samling 09:15 vid Lugnets IP) Spelformat: 1 match, 3 * 20 minuter Underlag: Naturgräs Spelplats: Lugnets IP Adress: Skrubbvägen, 702 30 Örebro Avspark: 10:00 Adolfsbergs IK Spelare: Axel, Benjamin, Charlie-Vincent, Felix, Filip, Ilyas, Leo, Lucas, Meldin, William, Wincent Reserver: Damian Ledare: Alex, Per, David ______________________________ MATCH MOT GLANSHAMMARS IF ⏰ (samling 12:15 vid omklädningsrum på Ekängs IP) Spelformat: 1 match, 3 * 20 minuter Underlag: Konstgräs Spelplats: Ekängs IP Adress: Landbotorpsallén 58, 702 26, Örebro Avspark: 13:00 Glanshammars IF Spelare: Alexander, Damian, Emil Z, Ibrahim, Isak, Samuel, Sebastian, Theo, Tim, Viggo Reserver: - Ledare: Hagop, Johannes, Vladde ______________________________ DOKUMENTERING 📷 Det kommer dokumenteras med fotografering både på och omkring aktiviteten. Mer information om hur vi behandlar personuppgifter och hur vi tillvaratar enskildas rättigheter framgår av integritetspolicyn på vår hemsida www.oskungdom.se. Vill man få en bild eller film raderad, kontakta oss via: oskp2015svart@gmail.com Forza Svartvitt!
F-P2015 Svart
22 aug 2025
0kommentarer
Lagjobb Örebrocupen Handboll 12-14 September
Hej alla föräldrar! Äntligen var vi igång igen och det var superkul tycker vi att få lira med era tjejer igen. Förutom detta så är även föreningslivet igång och redan 12-14 september så är det Örebrocupen i handboll. Där är innebandysektionen med och bedriver lagjobb vilket betyder att vårt lag kommer tilldelas arbetsuppgifter dessa datum. Vi vet ännu inte i vilken omfattning men så fort vi fått det kommer ett arbetsschema att upprättas. För kännedom så är det just örebrocupen i handboll på hösten samt örebrocupen i Innebandy på våren som vi förväntas bidra med arbetskraft.
I-F 2017
21 aug 2025
0kommentarer
Jobb på handbollen och Utprovning ikväll
Hej! LIte snabb info: Boka in den 12-14 september - vi föräldrar kommer jobba på Örebrocupen Handboll, exakt vad vi gör eller vilka tider kommer senare. Det kommer inte vara någon vanlig träning den helgen. Ikväll mellan 16-19 är det Utprovningskväll med svarta träningströjan för 199 kr (ord. pris 299 kr utan tryck och 399 kr med tryck). Det är bra om så många som möjligt har den på träningar, det blir viktigare ju äldre de blir. Vita matchtröjor kommer vi få låna som tidigare, men man behöver ha svarta shorts och vita strumpor - finns att köpa på https://enenda.se/club/oerebro-sk-ungdom-innebandy Hoppas vi ses!
I-P/F 2015/16 (Tybblelund)
21 aug 2025
2kommentarer
Information
Hej Hoppas alla har haft en fin sommar och är laddade för en fartfylld innebandyhöst! Vi har tyvärr inte kunnat ge besked om tröjnumren än. Anledningen är att matchtröjorna från föreningen ännu inte har kommit. Vi förstår att ni hade velat ha den informationen inför kvällens utprovning, men vi lämnar in alla tröjor för tryck tillsammans när vi har fått dem. Vi återkommer så fort vi har mer information. Hälsningar Tränarna
I-P 2013 Vit
21 aug 2025
0kommentarer
Ny försäljning - Parmesanost
Vi behöver komma igång med försäljningar igen och nu är det dags för första försäljningen efter sommaruppehållet; parmesanost. Då man tjänar mer på att köpa ett helt parti ost, så är det så vi kommer göra denna gång. Då detta är ett paket, så innebär det att ALLA måste sälja 13 ostar var! Det går INTE att köpa sig fri! Tips: Vet man med sig att man kan sälja fler (än 13 ostar), så kommentera denna nyhet och hjälp varandra! Vi kommer under nästa vecka dela ut säljblad till alla spelare. Ostarna kommer sedan levereras den 10:e september hemma hos Olivia. Alla behöver hämta sina ostar hos Olivia samma dag, då vi inte kan förvara allt i kylen. Mer info kommer. När ostarna har levererats har vi 14 dagar på oss att sälja och betala in till lagkassan. Bonusinfo: När parmesanostförsäljningen är avslutad, drar vi igång ännu en försäljning. Denna gång av plastpåsar. Mer info kommer. Klirr klirr! /Hälsningar försäljningsansvariga Cathrine och Lottie
F-F2011
21 aug 2025
12kommentarer
Visa fler nyheter