• Kallelse till Poolspel

    Hej Söndag 31/8 ställer vi upp med 4 lag i poolspelet i Frövi på Fröjevi IP! SAMLING PÅ PLATS 09:30 Spelschema och lag kommer att skickas ut på tisdag när vi fått alla svar på vilka som kan vara med. Sista svarsdag är måndag 25/8 De första matcherna börjar vid 10:00 och de sista slutar vid 14:00. Alla lag spelar 4 matcher var. Medtag vattenflaska, benskydd och Fotbollskor. Kläder efter väder. Vi tar med matchtröjor. F-P2018 Svart 22 aug 2025 0kommentarer
  • Höstens fanbäraruppdrag

    I höst har vi två matcher där vi är fanbärare till ÖSK. Datumen vi fick i våras stämmer inte med de vi fått för hösten. De datum som gäller är alltså nedanstående två datum. Arbetsfördelning, se nedan. Kalendern är uppdaterad. 13 sep kl 15:00-17:00, ÖSK-Östersunds FK (herr) Fanbärare: Alice, Tilde, Olivia 11 okt kl 13:00-15:00, ÖSK-KIF Örebro (dam) Fanbärare: Noomi, Emma, Majja Plats: Behrn arena. Samling sker 1 h innan matchstart vid den västra läktaren (kortsidan mot idrottshuset) där det står "Arena info". Heja ÖSK! /Hälsningar tränarna F-F2011 22 aug 2025 0kommentarer
  • Poolspel Kumla

    På söndag är det dags för höstens första poolspel som IFK Kumla arrangerar. Vi möts vid planerna vid sportfältet vid Kumlaby skola kl 9.15 och går igenom lagindelningen där. Den svarta träningströjan kan ni som har ta med så har vi den som reservmatchtröja. Ta med matsäck så vi kan fylla på med energi mellan matcherna. Det kommer även finnas kioskförsäljning och grill. Kom även ihåg benskydd och vattenflaska. Matchtiderna ligger i kalendern. Hör av er till oss ledare om ni har några frågor! /Marie, Ellinor, Christoffer och Erik F-F2016 22 aug 2025 0kommentarer
  • Inställd träning imorgon, Lördag

    Hej. Vi ställer in morgondagens tränings då vi inte har någon ledare tillgängligsamt få anmäld. Då vi har match med ett lag. Ni kan nyttja plantiden och träna om ni önskar. Kallelsen är kvar till imorgon, för att ni kan se vilka som är anmälda. Mvh Ledarna F-P2013 Vit 22 aug 2025 0kommentarer
  • Matchen mot Skiljebo på söndag

    På söndag bär det av mot Västerås för att spela vår första 9 mot 9 match tillsammans. Spännande och roligt! Vi samlas 8.30 på Ekäng för gemensam avfärd. Matchstart 10.30 och vi spelar 3*25min. Lite oklart med omklädningsrum så vi åker i matchkläder. Vit matchtröja, svarta shorts och vita strumpor. Efter matchen äter vi lunch tillsammans på typ McDonalds som tjejerna står för själva så ta med betalkortet. Åsa + Greta och Greta åker hem direkt efter matchen så hör av er om ni har en eftermiddagstid att passa så finns det plats i den bilen. Hoppas på en kul och lärorik dag! Hör av er om ni undrar ngt! F-F2013 22 aug 2025 3kommentarer
  • Visa fler nyheter