• Måndagens seriematch inställd, istället träning

    Laget Nora/Lindesberg har dragit sig ur seriespel i grupp 2. Matchen på måndag ställs därför in. Likaså kioskförsäljningen. Istället för matchen kör vi ett extra träningspass. Ekäng kl 18:30. Vi ses på planen =) /Hälsningar tränarna F-F2011 23 aug 2025 0kommentarer
  • Fotografering måndag 25/8

    Ta med vit matchtröja/målvaktströja. Samling 16.45 i omklädningsrummet. Uppmuntrar även våra skadade/sjuka spelare att dyka upp (feberfria). Välkomna! F-P2012 Vit 23 aug 2025 3kommentarer
  • Inställd träning på måndag 25/8

    Hej! Detta kommer med lite kort varsel så vi hoppas ni har överseende. På måndag spelar ÖSK mot Umeå i en match som kan bli direkt avgörande för A-lagets framtid i Superettan. Alla vi tränare planerar att gå på matchen så om ingen förälder vill låna en nyckel till bollar mm och hålla i en träning så ställer vi in denna gång. Skriv i kommentarerna till detta inlägg OM du vill och kan hålla en träning. Om ingen skrivit innan söndag kl 16 så ställs den in och så ses vi på torsdag igen. Mvh tränarna. F-P2018 Svart 23 aug 2025 0kommentarer
  • Föräldramöte 24.8

    Hej, Hoppas ni alla har haft en bra och spännande första skolvecka. Vi påminner om att vi har föräldramöte imorgon samtidigt som träningen. Jonna och Tom kommer att hålla i träningen medan Annika håller i mötet. Magnus från kansliet kommer också att vara med en stund i början. Vår största uppgift under mötet är att fördela uppgifter till nästkommande veckas poolspel. Vår ambition är att kunna ställa upp med tre lag så att killarna får spela så många matcher som möjligt. För att det ska vara möjligt behöver vi er hjälp. Ex på uppgifter som vi behöver hjälp med är följande: Sätta upp nät/spelplaner Brygga kaffe Koka korv Bemanna kiosken Domare 👩? Se till att toaletten ser ok ut Om ni inte kan komma imorgon får ni gärna återkoppla på mejl/telefon vad ni vill hjälpa till med. Pengarna som kommer in via kioskförsäljningen går direkt till killarnas lagkassa. 💸💸💸 Lillån kommer med tre lag och Lekeberg kommer med två lag. Vi hoppas på en härlig fotbollsdag med mycket spel och många skratt. Vi ses imorgon! Mvh Annika, Jonna och Tom F-P2019 Vit 23 aug 2025 0kommentarer
  • Kallelse till Poolspel

    Hej Söndag 31/8 ställer vi upp med 4 lag i poolspelet i Frövi på Fröjevi IP! SAMLING PÅ PLATS 09:30 Spelschema och lag kommer att skickas ut på tisdag när vi fått alla svar på vilka som kan vara med. Sista svarsdag är måndag 25/8 De första matcherna börjar vid 10:00 och de sista slutar vid 14:00. Alla lag spelar 4 matcher var. Medtag vattenflaska, benskydd och Fotbollskor. Kläder efter väder. Vi tar med matchtröjor. F-P2018 Svart 22 aug 2025 0kommentarer
  • Visa fler nyheter