Info om poolspel på lördag. (Poolspel 3)
Hej. Nu har vi fått info från Marieberg om matchschema för lördagens poolspel. (Poolspel 3) Samling 10.15 Marieberg IP. Ledare: Fredrik L / Olof Spelare: Assar Diyar Nils Oscar L Oscar G Samuel Tim Elton Ismail Ta med. Benskydd, vattenflaska. Svarta shorts / vita strumpor. Vi har med matchtröjor. Syns på lördag.
F-P2017 Vit
27 aug 2025
0kommentarer
Örebrocupen arbetsschema 2025
Hejsan alla! UPPDATERAT SCHEMA Nu är handbollssäsongen igång och vi startar stort med ÖrebroCupen handboll 12-14 sept. Vi i HF 11/12 har fått ansvar för sekretariatet i Rostahallarna 1 & 2 under lördag och söndag. Endast 1 person per pass och man ska bara sköta klockan och rapportera in resultat i en iPad. Gör tumme upp i kommentarerna när ni tagit del av denna info. Ni skriver nedan i kommentarer om ni BYTER pass med någon annan så ändrar vi i schemat. MVH Lisa o Erika
H-F 2011/12
26 aug 2025
12kommentarer
Föräldramöte 26/8
Här kommer en sammanfattning från kvällens föräldramöte: Säsongsplanering 2025 – ÖSK F11/12 Ledarteam & organisation: Vi har fått in två nya spelare till truppen och deras föräldrar har även anslutit till tränarteamet. Vi har även tappat tre tjejer så truppen består just nu av 25 tjejer. Grovplanering: September: Örebrocupen handboll- arbete för föräldrar fre-sön 12-14/9 schema kommer under veckan Oktober: Vänerns Pärla cup, seriestart. November: Kval till DM. December: Storvretacupen. Januari till Maj: Träningar och ytterligare cuper 3. Träningar hålls på Tybblelundsskolan. Närvaro är kopplad till koncentration och tävlande. Matcher & serier: Fk2 och Fk3 Cuper & kostnader: Storvreta ca 40 000kr, spelaravgift 1050kr Örebro Cupen 0kr men arbete för föräldrar En cup till ca 40 000kr, spelaravgift 1050kr. Vi har gått igenom upplägget för säsongen och bla vilka cuper vi vill åka på. Cuper kostar pengar och vi behöver fylla på vår lagkassa för att kunna ha råd att åka på dessa, vår målsättning är att delta i Storvreta cup 27-29/12 samt två cuper till. Just nu pågår toapappersförsäljningen och den avslutas nästa fredag 5/9, har du inte registrerat dig så är det hög tid att göra det, se tidigare inlägg samt SMS med länk till försäljningen. Vi startade en försäljninggrupp som just nu består av Fredrik Green och Fredrik Olsson John men som behåller fler personer. De kommer skicka ut vad nästa försäljningsuppdrag blir. Vi beslutade att ta ut en avgift på 300kr för Vänerns Pärla, denna summa swishas omgående till Ylva på 070-6426752
I-F 2011/12
26 aug 2025
1kommentar
Lagjobb i samband med Örebro-cupen 12-14 September
Hej! Som tidigare nämt på föräldarmötet och som ni sett i kalendern i "Laget" så ska vi jobba på Örebro-cupen i handboll som går av stapeln Fredag till Söndag den 12-14 September. I och med att vi inte gjorde vår del när det var örebrocupen i innebandy (då vi hade cup i Katrineholm) så ska vi denna gången göra dubbelt arbete. Det innebär att vi ska bemanna dubbla sekretariat. Sebastian har ordnat så vi fått hallarna där våra killar spelar mest, vilket är Tybblelundshallen och Norrbyhallen För sekretariatet i dessa hallar ska bara tid och mål skötas. Efter avslutad match ska resultat registreras i en surfplatta. (Alla klasser förutom P11 eller F11) Givet den milda omfattningen på insatsen räknar de med att det räcker att en person åt gången sitter i sekretariatet. Jag har gjort ett schema för detta och i vanlig ordning satt ut ett pass per barn som har angivit att att de ska vara med på cupen. Byten och ersättare för sina pass löser man själv. Hoppas och tror att vi löser detta lika smidigt som vanligt. Ha en fin kväll, Mariana
H-P 12 (Födda 2013/14)
26 aug 2025
12kommentarer
Dags för utbildningsläger
Örebro läns fotbollsförbund har öppnat upp för anmälan till utbildningsläger. Detta är en introduktion inför nästa års kommande distriktslag och är ett rent utbildningsläger. Alla flickor födda 2011 i Örebro län är inbjudna till att delta. En möjlighet att lära sig teoretiskt mer om fotboll samt att träna med andra. Vi ledare puschar på för att alla tjejer ska anmäla sig då det är utvecklande men framför allt roligt! Ett minne för livet helt enkelt. Lägret pågår 11-12 oktober i sköllersta. För att komma till anmälan och se mer detaljerad information följer ni länken nedan. !OBS¡ lägret kostar och har ett begränsat antal platser. Så gå in och anmäl er så fort som möjligt, så får ni höra lite andra röster än oss gamla ledar;) https://orebro.svenskfotboll.se/nyheter/2025/8/14-ars-lager-2025/ klicka på länken nedan. In https://orebro.svenskfotboll.se/nyheter/2025/8/14-ars-lager-2025/
F-F2011
26 aug 2025
0kommentarer
Visa fler nyheter