• Första träningen 7 september!

    Hej spelare & föräldrar, Första innebandy träningen för säsongen blir söndagen den 7 september kl. 12:00-13:00 i Navet. Ska ditt barn sluta eller har en kompis som vill börja är det bara att kontakta mig. I samband med första träningen behöver vi ha ett föräldramöte på plats för att styra upp verksamheten kommande säsong. Bra om så många föräldrar som möjligt kommer på det. Vi ses den 7 september! I-P2018 (Navet) 27 aug 2025 0kommentarer
  • Föräldramötespresentation

    Hej, Nu finns gårdagens presentation från föräldramötet uppladad under dokument. Man behöver vara inloggad för att kunna se filen. I-P 2017 27 aug 2025 0kommentarer
  • Träningsmatcher 6:e september - Västerås Irsta 2012

    Äntligen dags att slipa formen inför Örebrocupen 2025! Datum: Lördagen den 6:e september Motståndare: Västerås Irsta 2012 Samling: 13:15 vid Circle K Svampen Matchstart: 15:15 och 16:30 Serie: Träningsmatcher Hall: Expandia Arena (fd. Västerås Arena) Färg på tröja och strumpor: SVART Kallade spelare: Harald Kvist (MV) Theodor Laukkanen (MV) Jackson Wirzén Alfred Lundström Alfred Fyrpil Malte Neander Linus Jidsjö Albin Lövestig Lucas Levin Olle Östlund Isak Karlsson Oliver Lagemyr Rickard Lidén Ulvskog Liam Harlén Rasmus Hammer Lucas Petersson Ledare: Håkan, Hampus och Johannes Ta med mellanmål att äta mellan matcherna! ALLA ska ta med duschgrejer till att duscha efter matcherna! Bra för lagsammanhållningen och även fräscha killar i bilen. Hojta till vid eventuella funderingar! Hälsningar Ledarna H-P-2011/12 27 aug 2025 0kommentarer
  • Föräldramöte - 3 september

    Ny säsong och dags för nytt föräldramöte! Säsongen har startat bra och nu har vi snart genomfört 3 träningsveckor med fullt fokus inför Örebrocupen som stundar runt hörnet. Killarna är väl förberedda inför utmaningarna som väntar och vi hoppas bjuda er föräldrar på många rafflande matcher! Den 3:e september mellan 17:30-18:45 i Idrottshuset konferensrum 4:2 (samma plats som förra året) kommer jag, Håkan och Jesper genomföra ett föräldramöte där vi sätter ramarna för kommande året. Vi blickar framåt mot hösten och sedan vad som behövs för att ta nästa steg i utvecklingen. Jag kommer tillsammans med Håkan att berätta om vad som kommer hända på handbollsplanen medan Jesper kommer ta hand om sakerna som är utanför handbollsplanen. Jag ser det som ett väldigt bra tillfälle att träffa andra föräldrar men även höra våra tankar inför kommande säsongen. Killarna kommer genomföra träningspass som vanligt mellan 17:15-19:00 i Birgittaskolan under tiden och jag önskar att så många killar som möjligt i laget har minst EN förälder representerad under mötet. De två föregående åren har vi haft 100% representation från föräldrar och något även ska bli även iår. Ta tillfället i akt och närvara på mötet. Kallelse är utskickat sedan länge men glöm inte bort datumet. Det är även en bra möjlighet att lära känna ännu fler föräldrar i laget! Hälsningar från Håkan, Jesper och Hampus! H-P-2011/12 27 aug 2025 0kommentarer
  • Lördag 30/8 - inställd träning

    Hej, Ikväll (27/8) är det handbollsträning som vanligt i Tullängens gympasal men tyvärr kommer vi va tvungna att ställa in träningen nu på lördag 30 augusti. /Luay, Sofia, Gustaf, Nettan H-P 9 (Födda 2017) 27 aug 2025 0kommentarer
  • Visa fler nyheter