• Information Norrköping

    Nästa helg åker vi till Norrköping för nya matcher! Truppen som åker är följande spelare: Felix Eric Ted Karl Gustav Alex Emir Lionel Sixten GV Dennis Elian Edin Hampus Noel Hugo Jaxell William Bugday Vi kommer att åka minibussar dit under fredag eftermiddag och vi kommer att bo på hotell Scandic Nord i Norrköping. Per spelare är det en kostnad om 1730kr som betalas in till lagkassan. Om ni har frågor eller är i behov av hjälp gällande betalningen, kontakta mig via telefon eller mejl. Mer information om samlingstid och spelschema kommer under veckan då det har blivit ändringar i spelschemat. Även information om packlista samt övrig information kommer. Önskar en fortsatt trevlig helg! /Patrik F-P2012 Svart 30 aug 2025 0kommentarer
  • Fantasy Premier League

    Hej! Som jag förstod det så spelar många i laget FPL, så vi har skapat en liga som alla spelare och föräldrar/familj som spelar det är välkomna att gå med i. Så får jag klura lite i vad för priser vi kan tänka oss ha för de som hamnar i toppen :) Koden är; nt4tqu F-P2010 Vit 30 aug 2025 0kommentarer
  • Lagaktivitet på fredag 5/9

    Äntligen! Nu är det dags för höstens första lagaktivitet i kombination med individuella spelarsamtal. Vi ser gärna att alla tjejer är med =) Plats: Grönpepparparkens klubbhus Datum: Fredag 5:e september Tid: 17:30 - ca 22:00 Mat: Pizzabuffé Pris: 100 kr som swishas till lagkassan (123-563 87 13) Vad händer under kvällen? Direkt efter avslutad träning kommer vi förflytta oss till klubbhuset på Grönpepparparken (vägg i vägg med omklädningsrummen). Det kommer finnas pizza till alla. Vi kommer tävla i 5 kamp. Ebba kommer genomföra höstens individuella spelarsamtal. Det kommer finnas tid för laghäng och kanske en tiktokdans eller två. Woop woop! Kallelse har gått ut. Allergier eller specialkost (som vi inte känner till), kommentera denna nyhet. Vi ses på fredag =) /Hälsningar tränarna F-F2011 30 aug 2025 2kommentarer
  • Laguppgifter Örebrocupen handboll 12-14/9

    Hej Helgen 12-14/9 är det dags för Örebrocupen i handboll. Vi har som vanligt fått laguppgifter. I år blev det matvakt och slutstäd i Mellringeskolan. Som vanligt gäller att man själv ordnar med byte av pass vid behov. Det saknas 1-2 personer till slutstädet på söndagen så om någon kan tänka sig att jobba då (blir isåfall ett mindre pass under säsongen sen) kan ni meddela mig så skriver jag dit er. Ni som fått långa pass (>2,5h) kommer räknas som två pass. Lägger in uppdragsbeskrivning under dokument. Om nått krånglar så kan ni ringa hallansvariga i första hand: 070-52115 53. Schemat uppdaterat 250910. /Cathrine Schemaansvarig I-P 2012 30 aug 2025 12kommentarer
  • Föräldrarjobb Örebrocupen handboll 12-14/9

    Hej 12-14/9 ordnar ÖSK handbollscup. Vi har fått lagjobb av ÖSK, iår blev det kiosk och slutstäd i Mellringehallen. Uppgifterna är obligatoriska för oss som lag. Om ni inte kan jobba på det pass ni blivit tilldelade får ni själva ordna med byte. Vi saknar en person till slutstäd på söndag eftermiddag så om någon kan tänka sig att ta ett extra pass (mot ett mindre pass under säsongen sen) får ni gärna meddela mig. Om ni har frågor eller nått krånglar i helgen kan ni kontakta hallchef på nummer +46 72-350 80 86. Kiosk Arbetsbeskrivning i bifogd fil. Lördag 08.30-10.45 Gustav E och Edvin B 10.45-13.00 Harry B och Nils B 13.00-15.15 Berk och Harry E 15.15-17.30 Olle E och Hugo E 17.30-19.30 Loui F och Oliver H Söndag 07.30-09.45 Adam och Algot 09.45-12.00 Fred och Alfred H 12.00-14.00 Axel och Oscar L 14.00-16.00 Jordan och Oliver R 16.00-18.00 Lucas S och Lucas Z Slutstäd Mellringehallen 1. Mario 2. John 3. Jacob W 4. Svante 5. ? Slutstädningen påbörjas när den sista matchen i hallen spelas, ha koll på spelschema sista veckan före cupen för eventuella sena ändringar. När ni kommer till hallen söker ni upp hallchefen. Vi ses imorn på föräldrarmöte och kickoff! Mvh Cathrine Lagledare I-P 2016 30 aug 2025 2kommentarer
  • Visa fler nyheter