Parmesan försäljning 1/9-1/10
Hej! Nu kan ni alla gå in och regga er för höstens försäljning av parmesan. Gå in på länken nedan och registrera er som säljare och börja dela er webbshop. Säljperioden är 1/9-1/10. Säljmål är 8 ostar per spelare vilket kommer dra in ca 9000 till lagkassan. För att undvika fraktavgift är minimiförsäljning 3 ostar per spelare. Jag tar med säljblad till träningen när de kommit. Hör av er till mig vid frågor. Lycka till! https://kunder.saljdirekt.se/saljare/ny/794 Hälsningar Karin (Axels mamma)
H-P 12 (Födda 2013/14)
2 sep 2025
7kommentarer
ÖrebroCupen 2025 Arbetsschema
Det är dags fär vår egen cup igen och vi ska såklart jobba på den. Alla ansvarar för sitt eget pass och funkar inte tiden så måste ni själva hitta någon att byta med. Meddela i kommentarerna om ni byter med varandra så kan jag uppdatera schemat. Kiosken är den stora vid ingången, ÖSK anordnar med innehållet i den. Seket håller bara koll på tiden och resultatet.
H-P 16 (Födda 2010/11)
2 sep 2025
1kommentar
Lagjobb 14 September
Hej! Nu har vi fått uppgift om att det är slutstäd av Almbyskolans idrottshall på Söndag eftermiddag som gäller för oss. Normalt rekommenderas 5-8 personer men hallen är ganska liten och det borde räcka med något färre. Exakta tiderna har vi dock inte fått ännu. Bifogat till denna nyhet finns instruktionerna för slutstädning. Utvalda att städa denna gång blir: 1 föräldrer för Livia Inci Huda Mohamed Liv Fuhr-Post Marlie&Minoe Wilhelmsson Vänligen bekräfta med en kommentar till detta inlägg eller på sms till mig Richard på 0702272219 Kan man inte och vill byta föreslår vi att det diskuteras som kommentar till detta inlägg eller på nästa träning. Framöver kan det vara bra att det upprättas ett enkelt forum där ledare och föräldrar kan hålla kontakten, via exempelvis whatsapp. Mer om det på föräldramöte längre fram.
I-F 2017
1 sep 2025
4kommentarer
Hagundacupen
Nu är det nära - säsongens första cup! Fredag 12 september åker vi. Spelschema har kommit och här kommer därmed en grovplanering för helgen. Fredag Samling 16.45 vid Svampen - Avfärd 17.00 Vi önskar att tjejerna ätit en energirik mat innan avfärd samt att de har med sig macka eller liknande att äta innan matchen. 19.00 ankomst IFU 20.30 match Vaksala - ÖSK (IFU Arena C) Incheckning skolboende Lördag 10.35 match Sirius - ÖSK (IFU Arena C) Lunch 15.45 match ÖSK - Huddinge ( IFU Arena A) Middag 20.35 match ÖSK - Alunda (Jälla idrottshall) Söndag Utcheckning från skola 10.10 Slutspel börjar Vi behöver minst 2 bilar utöver tränare för att ta oss till Uppsala på fredagen, samt hem på söndagen. Vi kollade på att boka minibussar men de var tyvärr redan upptagna. Frukost äter vi på skolan där vi bor. Lunch + middag lördag samt lunch söndag äter vi på IFU Arena. Mat som serveras är köttbullar med potatis, Taco och Pasta med köttfärssås. Packning som tidigare. Luftmadrass (max 90 cm) + sängkläder Matchkläder - vit + svart tröja, vit strumpor, svarta shorts, skor och glasögon. Klubba / målvaktsutrustning. skor för träning utomhus Överdragskläder Ev tejp, skydd, stöd och medicin Hygienartiklar (vi duschar på arenorna där vi spelar) Ev. mellis/energipåfyllning Packa lätt och kompakt, plats är en bristvara 😅 //Ledarna
I-F 2010
1 sep 2025
1kommentar
Hagundacupen
Nu är det nära - säsongens första cup! Fredag 12 september åker vi. Spelschema har kommit och här kommer därmed en grovplanering för helgen. Fredag Samling 16.45 vid Svampen - Avfärd 17.00 Vi önskar att tjejerna ätit en energirik mat innan avfärd samt att de har med sig macka eller liknande att äta innan matchen. 19.00 ankomst IFU 20.30 match Vaksala - ÖSK (IFU Arena C) Incheckning skolboende Lördag 10.35 match Sirius - ÖSK (IFU Arena C) Lunch 15.45 match ÖSK - Huddinge ( IFU Arena A) Middag 20.35 match ÖSK - Alunda (Jälla idrottshall) Söndag Utcheckning från skola 10.10 Slutspel börjar Vi behöver minst 2 bilar utöver tränare för att ta oss till Uppsala på fredagen, samt hem på söndagen. Vi kollade på att boka minibussar men de var tyvärr redan upptagna. Frukost äter vi på skolan där vi bor. Lunch + middag lördag samt lunch söndag äter vi på IFU Arena. Mat som serveras är köttbullar med potatis, Taco och Pasta med köttfärssås. Packning som tidigare. Luftmadrass (max 90 cm) + sängkläder Matchkläder - vit + svart tröja, vit strumpor, svarta shorts, skor och glasögon. Klubba / målvaktsutrustning. skor för träning utomhus Överdragskläder Ev tejp, skydd, stöd och medicin Hygienartiklar (vi duschar på arenorna där vi spelar) Ev. mellis/energipåfyllning Packa lätt och kompakt, plats är en bristvara 😅 //Ledarna
I-F 2010
1 sep 2025
12kommentarer
Visa fler nyheter