Jobb på ÖrebroCupen - handboll
Vi har fått information sent från föreningen att vi behöver ställa upp med kioskpersonal på Svealundsskolan under ÖrebroCupen handboll lördagen den 13 september. I och med detta så har vi ingen syssla alls under Select Cup (fotboll) senare i oktober mer än för grabbarna att spela fotboll. Vi gör i ordning ett arbetsschema nedan. Sedan får man se till att som gruppansvarig berätta vilka som bemannar (se till att prata ihop er inom grupperna), men det ska vara minst två personer på varje arbetspass. Ledare kommer stämma av med gruppansvariga att bemanningen är gjord senast onsdag 10 september. Så gruppansvarig eller övriga inom gruppen behöver inte kontakta ledare vilka som ska bemanna innan avstämningen. 08:00-09.30 Gruppansvarig: Alexandra (Viggo) Emil Z, Viggo, William 09:30-11:00 Gruppansvarig: Karolina (Benjamin) Benjamin, Ibrahim, Wincent 11:00-12:30 Gruppansvarig: Sofia (Samuel) Emil G, Filip, Hiyab, Samuel 12:30-14:00 Gruppansvarig: Jelena (Leo) Ilyas, Leo, Meldin, Sebastian 14:00-15:30 Gruppansvarig: Diana (Felix) Axel, Felix, Frej 15:30-17:00 Gruppansvarig: Seissi (Isak) Alexander, Isak, Lucas 17:00-18:30 Gruppansvarig: Maisa (Damian) Amey, Charlie-Vincent, Damian, Leon 18:30-19:30 Gruppansvarig: Frida (Theo) Shalyar, Taha, Theo, Tim Tack på förhand!
F-P2015 Svart
2 sep 2025
0kommentarer
Arbete på innebandycupen 14/9
Hej alla föräldrar. Vi har fått i uppgift att bemanna kiosken på innebandycupen nästa söndag 14/9 mellan kl 7.00- 17.30 på Tybblelundskolan. Vi kommer därmed inte att behöva jobba på select cupen i oktober. Jag har gjort ett schema för den dagen och hoppas verkligen att alla kan hjälpa till. Jag kommer även att ha ett rullande schema för kommande kioskverksamhet så att alla föräldrar bidrar på något sätt och att det inte hamnar på samma föräldrar varje gång. Om tiden inte passar får man byta med varandra eller hitta en ersättare. Nästa alla nummer till er föräldrar finns under kontaktbok här på laget.se Arbetsschema: 7.00- 9.00 Anton Jedestig, Assar Rindler 9.00- 11.00 Deen Vrana, Ebbe Werner 11.00-13.00 Elis Holmberg, Hugo Bergström 13.00- 15.00 Ismail Habib, Milian Turkalj 15.00- 17.30 Oliver Wikerö-Åkerberg, Ted Browall. Arbetsrutiner för kiosk och städ ser ni i bifogad bild. Mvh Maisa
F-P2017 Vit
2 sep 2025
16kommentarer
Bidrag till lagkassan
Hej. Vi behöver få in mer pengar till lagkassan för driften av laget. Enligt Patrik M fotbollsansvarig på ÖSK U kostar det ca 20 000 per år att driva runt ett lag. Och då är inte cuper medräknade. Under hösten är det några som gått in med sponsorpengar och det tackar vi ödmjukats för. Men mer pengar behövs till bland annat material, jackor till tränare och domaravgifter. Vi ledare har tillsammans besluta oss för att inte genomföra en försäljning under hösten. Närmaste försäljning som ligger är Bingolotter och kalendrar till julen. Vi har därför kommit fram till att alla ska bidra med 400kr per spelare istället för en försäljning. Det skall swishas in på 123-343 11 37. Märk swishen med namnet på spelaren. Svara även på detta meddelande när betalning är gjord. Kan man av någon anledning inte betala så hör av er till mig privat på 070 - 339 76 41 Dessa pengar kommer inte att gå till cuper utan det måste vi få in på annat sätt. //Jimmy med övriga ledare
F-P2012 Vit
2 sep 2025
21kommentarer
Jobb den 13e september
Hej! Vi har blivit tilldelade jobb under Örebrocupen i handboll den 13/9. Vi ska bemanna kiosken i Norrbyhallen mellan 07:30-20:00 2 personer per pass. För rättvisans skull så får de som jobbat minst gånger på de två jobben (select cup och Örebro cupen i innebandy) vi haft jobba denna gång. Enl önskemål från er så får ni önska tid, de som inte önskat tid innan Söndag 7/9 får tilldelad tid. Kan man inte tiden så får man se till och byta/tillsätta tiden själv. 07:30-10:00 10:00-12:30 12:30-15:00 15:00-17:30 17:30-20:00 Aiden, Alex, Arvid, Elias, Haochen, Kalle, Leon, Liam, Naiher, Oskar, Theo.
F-P2017 Svart
2 sep 2025
25kommentarer
Parmesan försäljning 1/9-1/10
Hej! Nu kan ni alla gå in och regga er för höstens försäljning av parmesan. Gå in på länken nedan och registrera er som säljare och börja dela er webbshop. Säljperioden är 1/9-1/10. Säljmål är 8 ostar per spelare vilket kommer dra in ca 9000 till lagkassan. För att undvika fraktavgift är minimiförsäljning 3 ostar per spelare. Jag tar med säljblad till träningen när de kommit. Hör av er till mig vid frågor. Lycka till! https://kunder.saljdirekt.se/saljare/ny/794 Hälsningar Karin (Axels mamma)
H-P 12 (Födda 2013/14)
2 sep 2025
7kommentarer
Visa fler nyheter