• Jobb handbollscup 14 sep

    Hej! Istället för att behöva sälja massa saker där förtjänsten går till stor del till föreningen så behöver man istället jobba på cuper ca två gånger per år. I vårt lag betyder det på Örebrocupen Innebandy och Örebrocupen Handboll. Vi har blivit tilldelade slutstäd i Rostahallarna på söndagen den 14:e september. Så boka in ca kl. 15:45- ca 19:00 redan nu. Det kan bli vissa förändringar i tider närmare, men det är ungefär de tiderna som borde stämma. Troligtvis kommer vi att kunna börja med innebandyträningar på tisdagar från och med nästa vecka, den 9:e men det är inte helt klart än. Vi kommer att spela i idrottshallen som är innanför simhallen, första gången vi är där ser vi till att någon står vid entrén för att se till att alla hittar rätt. Nyhet och kallelse kommer ut så fort vi fått allt klart. Ett föräldramöte kommer också att planeras in inom kort. Ha en fin kväll! /Ledarna I-P/F 2015/16 (Tybblelund) 2 sep 2025 0kommentarer
  • Hjälp oss samla in de sista tröjorna

    Matchtröjorna är klara för utdelning, men vi saknar fortfarande några som inte har lämnats tillbaka. För att alla spelare ska få sina tröjor behöver vi samla in totalt 20 matchtröjor + 2 målvaktströjor – just nu fattas 3 matchtröjor. De användes senast på beachmatcherna under ÖSK-dagen och på Järnvägen Cup. Vi behöver därför allas hjälp: kolla hemma och meddela om ni hittar en tröja. Stort tack för hjälpen! H-P 12 (Födda 2013/14) 2 sep 2025 0kommentarer
  • Återlämning av tröjor & behov av körning

    Vi har fått information från klubben gällande matchtröjorna. De svarta tröjorna är lånade, och i samband med att vi nu hämtar ut vita tröjor behöver spelarna lämna tillbaka en svart med nummer. Ta därför med en urväxt eller den minsta storleken till föräldramötet och lämna tillbaka den då. Påminner också om att alla behöver hjälpas åt med körning. Gå därför in och anmäl lediga platser till helgens matcher – det är fortfarande brist båda dagarna. Skriv antal platser exklusive er egen son. H-P-2011/12 2 sep 2025 8kommentarer
  • Bemanning Örebrocupen Handboll

    Hej alla, Vårt lag har fått i uppdrag att bemanna kiosken under Örebrocupen i handboll. 📍 Plats: Svealundsskolan 📅 Datum: lördagen den 13 september ? Tid: 07:00 – 18:30 Vi delar in dagen i tvåmannapass. Totalt behövs 12 frivilliga föräldrar. Första passet är lite kortare (07:00–08:30) och därefter rullar tvåtimmarspass fram till stängning. 👉 Anmäl er i kommentarsfältet – först till kvarn gäller för att välja tider. Om vi inte får in tillräckligt många frivilliga så kommer vi att fördela ut passen. Pass att fylla: 07:00 – 08:30 (2 personer) 08:30 – 10:30 (2 personer) 10:30 – 12:30 (2 personer) 12:30 – 14:30 (2 personer) 14:30 – 16:30 (2 personer) 16:30 – 18:30 (2 personer) Tack för ert engagemang – tillsammans fixar vi detta på bästa sätt! F-P2018 Svart 2 sep 2025 7kommentarer
  • Inställt i Norrköping

    Hej! Tyvärr kommer det inte bli av något i Norrköping i helgen då arrangören inte fått det godkänt av förbundet. Vi kollar på att spela träningsmatcher under helgen istället. Om ni har frågor eller funderingar kan ni kontakta mig via melj eller telefon. Hälsningar Patrik F-P2012 Svart 2 sep 2025 0kommentarer
  • Visa fler nyheter