• Beställning av matchtröjor

    Hej! Vi ska göra en beställning av matchtröjor till samtliga spelare. Matchtröjan kommer att vara personlig, och varje spelare är ansvar för att det tvättas och tas med till matcher. Vi vill att ni föräldrar tillsammans med era barn kommer fram till vilken storlek och vilken nr önskar man ha på sin tröja. I dem fall flera spelare önskar samma tröjnummer kommer vi ledare att lotta. Det finns nu ett underlag på laget under fliken dokument. Jag har döpt underlaget beställningsunderlag. Väldigt enkelt ni skriver spelarens namn, storlek och siffra. Vi vill att ni fyller i underlaget senast den 10 september. Lycka till! Med vänliga hälsningar, Ledarstaben F-P2016 Svart 5 sep 2025 13kommentarer
  • OBS! Ändring av dag för jobb Örebrocupen.

    Hej! Vi behöver tyvärr meddela att vi blivit felinformerade av ÖSK om vilken dag jobbet på Örebrocupen i handboll skulle äga rum. Det ska vara på SÖNDAG 14/9 och INTE lördag 13/9. De ber om ursäkt och hoppas att vi lyckas bemanna upp passen trots allt. All övrig info gäller fortfarande. Men vi stryker alla svar från förra utskicket och ni svarar i kommentarerna till DETTA inlägg. Ni som fortfarande kan samma tid fast på söndagen skriver alltså det åter igen. Jag bifogar här nedan all info som var med från början: Vårt lag har fått i uppdrag att bemanna kiosken under Örebrocupen i handboll. 📍 Plats: Svealundsskolan 📅 Datum: söndagen den 14 september ? Tid: 07:00 – 18:30 Vi delar in dagen i tvåmannapass. Totalt behövs 12 frivilliga föräldrar. Första passet är lite kortare (07:00–08:30) och därefter rullar tvåtimmarspass fram till stängning. 👉 Anmäl er i kommentarsfältet – först till kvarn gäller för att välja tider. Om vi inte får in tillräckligt många frivilliga så kommer vi att fördela ut passen. Pass att fylla: 07:00 – 08:30 (2 personer) 08:30 – 10:30 (2 personer) 10:30 – 12:30 (2 personer) 12:30 – 14:30 (2 personer) 14:30 – 16:30 (2 personer) 16:30 – 18:30 (2 personer) Tack för ert engagemang – tillsammans fixar vi detta på bästa sätt! F-P2018 Svart 4 sep 2025 21kommentarer
  • Inlämning av svarta matchtröjor

    Som vi tidigare nämnt behöver de svarta matchtröjorna lämnas tillbaka för att vi ska kunna hämta ut de nya. Jag kommer att försöka göra en justering så att de som endast har haft en svart tröja och riskerar att bli utan kan behålla sin. De jag kommer ihåg som bara hade en tröja är: Albin Rasmus Olle Ö Lucas P Rickard Elmar Ture Dino Edvin Isak A Malte Harald Skriv en kommentar nedan om du också endast hade en svart tröja och efter inlämning blir utan. Följande spelare har jag ännu inte fått tillbaka någon tröja från: Tills detta är löst kommer jag att ta med tröjor till de spelare som angett att de bara hade en och lämnat in den, så att alla har tröja till match. H-P-2011/12 4 sep 2025 6kommentarer
  • Skjuts inför matchen i Nora på måndag 8 september

    Hej är det någon som har två platser över i en bil som ska till matchen på måndag 8 september i Nora? F-P2015 Vit 4 sep 2025 8kommentarer
  • Kioskpersonal Örebrocupen Handboll

    Vi har fått förfrågan om vi kan/vill bemanna kiosken i Adolfsbergsskolan samt Tybblelundsskolan under Örebrocupen Handboll den 13 september. Adolfsbergsskolan: Lördag 07:30-14:30 Tybblelundsskolan: Lördag 07:30-20:00 Man står två och två och det rekommenderas att man står minst 3timmar/pass. Obs! På lördagen har vi bollfia uppdrag kl 12:00 som ska prioriteras. Vid intresse skicka SMS till Sara 0708-217221, först till kvarn gäller. F-F2012 4 sep 2025 0kommentarer
  • Visa fler nyheter